schooltas
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
schooltas
Ik ben opzoek naar een nieuwe schooltas. Ik werk als docente op een middelbare school.
Het moet dus een tas zijn waar veel boeken in kunnen, stevig en natuurlijk leuk!
Heeft iemand een goed idee? Liefst met foto dan kan ik het gelijk zien
Het moet dus een tas zijn waar veel boeken in kunnen, stevig en natuurlijk leuk!
Heeft iemand een goed idee? Liefst met foto dan kan ik het gelijk zien
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: schooltas
De rugtassen van dakine vind ik altijd erg leuk:
Ik heb zelf(ook docent op middelbare) een eastpak schoudertas(al begint die ook te vervelen, maar hij is super stevig en er kan enorm veel in, misschien maar eens een nieuw kleurtje nemen)
Oh en ik zou ook wel een cowboysbag willen, in de winkel zie hij er stevig uit(en ook groot genoeg), maar weet dus niet hoe het is als je er een aantal boeken/mappen en stapels papier in hebt.
Je moet maar even googelen op de merken die ik genoemd heb, want ze hebben nog veel meer modellen en uitvoeringen.
Ik heb zelf(ook docent op middelbare) een eastpak schoudertas(al begint die ook te vervelen, maar hij is super stevig en er kan enorm veel in, misschien maar eens een nieuw kleurtje nemen)
Oh en ik zou ook wel een cowboysbag willen, in de winkel zie hij er stevig uit(en ook groot genoeg), maar weet dus niet hoe het is als je er een aantal boeken/mappen en stapels papier in hebt.
Je moet maar even googelen op de merken die ik genoemd heb, want ze hebben nog veel meer modellen en uitvoeringen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Een Cowboysbag, in het donkerbruin of cognac kleur!
Ze kosten 110 euro, maar op MP kan ze wel voor minder scoren.
Ze kosten 110 euro, maar op MP kan ze wel voor minder scoren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nog wel in opleiding, maar heb al een hele coole tas vind ik zelf
Zo'n leren docenten / aktetas. Je moet er van houden, ik vind het zelf helemaal geweldig.
Heb er even geen plaatje of foto van, maar hij lijkt heel erg op deze:
Alleen deze is een minivariant met twee vakken, de mijne is groter en heeft er 3. Op de site van de tassenboetiek hebben ze er erg veel vind ik, en in meerdere prijsklassen.
Zo'n leren docenten / aktetas. Je moet er van houden, ik vind het zelf helemaal geweldig.
Heb er even geen plaatje of foto van, maar hij lijkt heel erg op deze:
Alleen deze is een minivariant met twee vakken, de mijne is groter en heeft er 3. Op de site van de tassenboetiek hebben ze er erg veel vind ik, en in meerdere prijsklassen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: