Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

steunkous

4 plaatsers

Ga naar beneden

steunkous Empty steunkous

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 7:23

Heeft iemand tips hoe ik, nu het warmer wordt, een steunkous (tot de knie) het beste in mijn kleding kan integreren?

Ik doe nu wel eens rokjes aan met een legging eronder zodat de legging precies over het randje (en mn knie) valt maar misschien heeft iemand een geniaal idee
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

steunkous Empty Re: steunkous

Bericht  Pinkel do 21 apr 2011 - 8:13

nina schreef:Heeft iemand tips hoe ik, nu het warmer wordt, een steunkous (tot de knie) het beste in mijn kleding kan integreren?

Ik doe nu wel eens rokjes aan met een legging eronder zodat de legging precies over het randje (en mn knie) valt maar misschien heeft iemand een geniaal idee

Nee de ultieme tip heb ik niet helaas. Hier ook iemand met een trombose-pootje, helaas. Sad Misschien heb jij wel het antwoord voor mij.. Ik draag wel gewoon een driekwart broek, maar die bedekt ook gewoon het randje van de kous.

Wat voor schoenen/slippers kan jij allemaal dragen? De slippers die ik heb (nep brirkies) zitten niet lekker net voorbij mijn tenen, dus het andere randje van de kous. Wink Hoe los jij dit op? En hoe lang moet jij hem dragen? Ik zit er 2 jaar aan vast, lekker vooruitzicht, NOT!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  BJA do 21 apr 2011 - 8:15

Wil je hem perse zoveel mogelijk verbergen?
Ik denk dat als ik een steunkous had, hem niet zo verbergen en gewoon zou aantrekken wat ik altijd aantrek.
Maar om eerlijk te zijn loop ik nooit in korte(re) broeken.
Soms een jurkje zonder legging, maar liever niet omdat ik de melkindustrie sponsor. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  TukTuk do 21 apr 2011 - 8:17

Pinkel schreef:
nina schreef:Heeft iemand tips hoe ik, nu het warmer wordt, een steunkous (tot de knie) het beste in mijn kleding kan integreren?

Nee de ultieme tip heb ik niet helaas. Hier ook iemand met een trombose-pootje, helaas. Sad Misschien heb jij wel het antwoord voor mij.. Ik draag wel gewoon een driekwart broek, maar die bedekt ook gewoon het randje van de kous.

Wat voor schoenen/slippers kan jij allemaal dragen? De slippers die ik heb (nep brirkies) zitten niet lekker net voorbij mijn tenen, dus het andere randje van de kous. Wink Hoe los jij dit op? En hoe lang moet jij hem dragen? Ik zit er 2 jaar aan vast, lekker vooruitzicht, NOT!!

Je hebt ook steunkousen waarbij de tenen wel helemaal dicht zijn, misschien kan je aan diegene die je steunkousen heeft aangemeten vragen of dat geen optie is voor jou?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 8:25

Pinkel schreef:

Ik heb inderdaad een dichte kous bij de teen. Ik draag een soort van balerina's, maar dan een steviger model...
Ik moet de kous tot in ieder geval december dragen en moet dan voor een vatenonderzoek om te kijken of alles hersteld is....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 8:27

BJA schreef:Wil je hem perse zoveel mogelijk verbergen?
Ik denk dat als ik een steunkous had, hem niet zo verbergen en gewoon zou aantrekken wat ik altijd aantrek.
Maar om eerlijk te zijn loop ik nooit in korte(re) broeken.
Soms een jurkje zonder legging, maar liever niet omdat ik de melkindustrie sponsor. Wink

Ik hoef 'm niet persé te verbergen hoor... alleen ik vroeg me af hoe anderen de kousen dragen.
Ik vind het namelijk echt wel lelijk om een korte rok/broek te dragen en dan dat ik een kniekous tot mijn knie heb.
Thuis zou ik dat wel dragen maar heb geen zin om zo over straat te gaan omdat je anders heel goed zie dat ik een kous draag en heb ook geen zin in vragen erover.
Ik denk dat mijn geopperde legging-over-de-knie-oplossing de enige is.. Of heeft iemand anders nog een idee?
Ik ben er trouwens niet ongelukkig om hoor, er zijn veel ergere dingen!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel do 21 apr 2011 - 8:30

Nee ik moet die zonder tenen juist hebben, en volgens mij worden ze in deze sterkte ook niet met tenen gemaakt. Het zit ook niet echt lekker als een pantjekousje moet ik zeggen. Om je een idee te geven: probeer je in een maatje 116 panty te sjorren, en je komt aardig in de buurt. Wink Al moet ik toegeven, dat ik (nog) geen last heb van de warmte in die kous. *klopt het wel ff af natuurlijk*

@ nina: draag jij wel hakken nu met je trombosebeen? Ik heel af en toe, maar nooit langer dan 6uurtjes of als ik een eindje moet lopen.

Hoe kom jij zo aan je TB? Want volgens mij ben je begin 20 toch? (ben een echte meelezer)

Groetje Pinkel

AngelNyn schreef:
Pinkel schreef:

Je hebt ook steunkousen waarbij de tenen wel helemaal dicht zijn, misschien kan je aan diegene die je steunkousen heeft aangemeten vragen of dat geen optie is voor jou?
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  BJA do 21 apr 2011 - 8:31

Goed om te horen dat je er goed mee om kan gaan.
Ben je een broekendraagster? De Chino broek is nu volop te verkrijgen!
Dit is een wat wijdere soort pantalon broek, maar dan van een prettigere stof.
Zit dus niet strak om je been en staat er leuk met pumps/ballerina's.
Of mag je geen pumps dragen nu?

BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  nina do 21 apr 2011 - 8:40

Pinkel schreef:Nee ik moet die zonder tenen juist hebben, en volgens mij worden ze in deze sterkte ook niet met tenen gemaakt. Het zit ook niet echt lekker als een pantjekousje moet ik zeggen. Om je een idee te geven: probeer je in een maatje 116 panty te sjorren, en je komt aardig in de buurt. Wink Al moet ik toegeven, dat ik (nog) geen last heb van de warmte in die kous. *klopt het wel ff af natuurlijk*

@ nina: draag jij wel hakken nu met je trombosebeen? Ik heel af en toe, maar nooit langer dan 6uurtjes of als ik een eindje moet lopen.

Hoe kom jij zo aan je TB? Want volgens mij ben je begin 20 toch? (ben een echte meelezer)

Groetje Pinkel

Voor mij maakte het niet uit of het met of zonder tenen waren. Ik vind met tenen wel handig want dan hoef ik er geen sok (in de winter) overheen te dragen. Kan het nu als een soort van pantykousje dragen... (maar dan veeeel strakker inderdaad).
Ik heb trouwens ook geen last van de warmte nog...*klop klop*

Ik draag geen hakken of pumps. Ik ben van mezelf al 1,80 lang dus vind hakken er bij niet echt nodig. Wel ietsjes hoor dus niet compleet plat maar geen echte hakken.

En hoe ik aan mn TB kom.... Tsja dat is de grooote vraag van afgelopen 4 maanden... Ik weet het niet! Sad Best balen.. Nog een week of 8 dan mag ik stoppen met mijn medicijnen (bloedverdunners) en dan maar hopen dat het niet terug komt.. (ik vind het eigenlijk best spannend, maar probeer er maar niet te veel bij stil te staan)

Edit: was inderdaad 23 toen de Trombose ontdekt is, ben inmiddels 24! smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud