Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

likdoorn

4 plaatsers

Ga naar beneden

likdoorn Empty likdoorn

Bericht  Mizzie wo 20 apr 2011 - 21:21

Na wat speurwerk op internet, denk ik een likdoorn te hebben. Nu sta ik niet te springen om naar een pedicure te gaan (dar gefrut aan mijn voeten!) dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de zalf/ pleisters die ze bij de drogist verkopen!

Groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

likdoorn Empty Re: likdoorn

Bericht  FruttiTutti wo 20 apr 2011 - 21:25

K heb het ook enkele keren gehad (op mn kleine teentje).. Ik heb toen van die pleisters gekocht en na een aantal dagen kon ik de likdoorn zo uit mn teen trekken, en jeetje wat was dat een opluchting!! Ik merk wel dat het een plek blijft waar het makkelijk terugkeert als k niet uit kijk!

Succes er mee!
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Caramba wo 20 apr 2011 - 21:26

Ik heb ook last van likdoorns.
Haal geregeld likdoorn pleisters bij de drogist. Hier zit een gebruikersaanwijzing bij. De pleister kan het beste ongeveer 4 dagen blijven zitten. Na het afhalen van de pleister de voeten even in een voetenbadje doen, waardoor de likdoorn iets week word. Daarna kun je als het goed is de likdoorn eruit halen, ik doe dit vaak met dat vreemde puntje van de nagelknipper.

Ik maak binnenkort wel een afspraak bij een pedicure, omdat ik de likdoorn er zelf niet goed uit kan krijgen, zit toch dieper dan ik denk.

Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 20 apr 2011 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 21:26

Ik gebruik wel eens de likdoorn pleisters van Hansaplast, en die werken erg goed. Zo'n pleister mag je geloof ik twee dagen laten zitten, dan vervangen door een nieuwe pleister, en daarna kan je hem er waarschijnlijk zo uitpeuteren. Maar ze komen idd snel terug op die plek, daar moet je eventjes voor opletten. Weet niet of dat ook zo is als je naar de pedicure gaat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizzie do 21 apr 2011 - 6:40

Ok! Ga toch maar voor de dubbele aanpak aangezien ik vanmiddag na een voetenbadje meer kwaad heb gedaan, dan goed met een mesje Sad kan nu helemaal niet meer lopen! Sukkel dat ik ben......
Nu zo'n pleister erop en woensdag een afspraak bij de pedicure gemaakt.

Bedankt voor de reacties Very Happy
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud