Pannenkoeken
+8
Angela_1986
Ugly Betty
Jeanette
minoessepoes
Theezakje13
Gigi_
lieke89
Mida4you
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pannenkoeken
Ik ga pannenkoeken bakken binnenkort voor een hele groep, maar ik wil eens wat anders. Normaal doe ik er spek bij of kaas, wat is nog meer lekker?
Gast- Gast
Re: Pannenkoeken
chocopasta, jam, ijs, kaneel en appel
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
banketbakkersroom, warme kersen, een bolletje vanille eis. Wat ook leuk is om alle ingredienten klaar te zetten en iedereen zelf zijn pannenkoek te laten bakken. Dat doet mijn oom altijd. meestal als het goed weer is zet hij een kookplaat buiten op het terras en een tafel met ingredienten en 2 kommen beslag neer. Iedereen kan pakken en bakken wat hij wil. Maarja, dan moet je wel een losse kookplaat hebben.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Er doorheen: spek, appel, rozijnen, appel en rozijnen.
Beleg: jam, hagelslag, kaneel, suiker, stroop, kaas, poedersuiker, chocopasta, banaan, honing
Beleg: jam, hagelslag, kaneel, suiker, stroop, kaas, poedersuiker, chocopasta, banaan, honing
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind appel en rozijnen heel lekker. En dan kaneelsuiker er overheen.
Brie met walnoten en honing er overheen is ook heel lekker.
Brie met walnoten en honing er overheen is ook heel lekker.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
ik weet nog goed dat we vroeger gingen fietsen en dan naar een bosbesplukkerij of iets en daar gingen mijn moeder en tante dan bosbessen plukken en `s avonds aten we dan pannenkoeken met bosbessen. Vonden hun erg lekker.
Gast- Gast
Ik vind brie, tomaat en ui heel lekker. Mijn moeder deed ook vaak champignons in haar pannenkoek, banaan kan ook en natuurlijk geraspte kaas of een " boerenpannenkoek" dan kan je er soepgroenten in doen ham/spek en kaas.
Ik heb in een restaurant ook weleens pannenkoeken als een wrap gevuld gezien met shoarma en saus bijvoorbeeld.
Je kan echt vanalles erin doen! Kijk hier eens tussen: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=pannenkoek
Ik heb in een restaurant ook weleens pannenkoeken als een wrap gevuld gezien met shoarma en saus bijvoorbeeld.
Je kan echt vanalles erin doen! Kijk hier eens tussen: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=pannenkoek
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ijs en bananen erop is ook erg lekker!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn moeder maakt soms pannenkoek met ei.
Eerst pannekoek bakken, dan spiegelei erop bakken, spek meebakken, dan wat kaas erover en dan heel even onder de grill.
Superlekker!
Eerst pannekoek bakken, dan spiegelei erop bakken, spek meebakken, dan wat kaas erover en dan heel even onder de grill.
Superlekker!
Gast- Gast
Pannenkoeken bakken met rozijnen of krenten erin. En dan beleggen met ananas en slagroom, eventueel een bolletje ijs en chocoladesaus, erg lekker!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Nu heb ik zin in pannenkoeken... haha!
Bij ons thuis is de 'boeren-pannenkoek' favoriet; beetje beslag in de pan, ui, paprika, ham, salami, champignons er overheen en weer een beetje beslag er over heen. Heerlijk! Mijn vader doet er dan naderhand knoflooksaus over maar dat vind ik zelf niet zo lekker...
Ananas, ijs en slagroom is ook lekker! En verder idd met appel en stroop/poedersuiker.
Banketbakkersroom heb ik nog niet op maar lijkt me wel heel lekker.
Bij ons thuis is de 'boeren-pannenkoek' favoriet; beetje beslag in de pan, ui, paprika, ham, salami, champignons er overheen en weer een beetje beslag er over heen. Heerlijk! Mijn vader doet er dan naderhand knoflooksaus over maar dat vind ik zelf niet zo lekker...
Ananas, ijs en slagroom is ook lekker! En verder idd met appel en stroop/poedersuiker.
Banketbakkersroom heb ik nog niet op maar lijkt me wel heel lekker.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik hoorde laatst pannenkoek met Shoarma, dat zag ik in een pannenkoekenrestaurant.
Misschien is op de kaart kijken van een pannenkoekenrestaurant?
Misschien is op de kaart kijken van een pannenkoekenrestaurant?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik at laatst ergens een muesli pannenkoek met slagroom.
Super lekker, gezond en machtig!
Gewoon op het beslag in de pan wat muesli strooien, eventueel nog extra rozijnen.
Gewoon op het beslag in de pan wat muesli strooien, eventueel nog extra rozijnen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Ik at laatst ergens een muesli pannenkoek met slagroom.
Ehm helemaal gezond niet hahaha
Gast- Gast
Pannenkoekenbeslag in de pan, rauw ei kloppen met melk, dit erboven op doen, als dit droog is omdraaien en ei nog even laten bakken. Dan opeten met slasaus! KLINKT HEEL VIES, IS HEEEL ERG LEKKER!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Kaiserschmarn
http://www.smulweb.nl/1146579/koken/recept/Kaiserschmarrn
http://www.smulweb.nl/1146579/koken/recept/Kaiserschmarrn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754