Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers
Pagina 17 van 20
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
Heel graag gedaan. echt leuk dat je er ook was! Ik vind je een super leuk persoon, erg gezellig En je kan bakken als de beste
Gast- Gast
Bedankt voor alle gezelligheid meiden, leuk om nu eens mensen te kunnen koppelen! Misschien onthoud ik nu wel forumnamen
Gast- Gast
haha ja dat komt vast goed SuS
Graag gedaan en jij ook bedankt...leuk die spontane actie van je
Graag gedaan en jij ook bedankt...leuk die spontane actie van je
Gast- Gast
Storm schreef:Joehoe ben ook weer thuis ik vond het heel erg leuk. Degene die zin hebben om naar mijn feestje te komen 4 juni: jullie zijn welkom!
Overdag of s'avonds Storm? Ik wil opzich ook wel komen maar ik kan s'avonds niet want ik heb een bruiloft en dan kan ik misschien S. wel meenmen voor M. Ging Okidoki ook?
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad ! Ik heb voornamelijk vanmiddag de binnenkant van de wc-pot verkent
Gast- Gast
Van mij mag het. Wil je eventueel de rest (als die er is ) mailen naar mij?
Gast- Gast
Mailen is niet echt handig, want ze zijn nogal groot van formaat. dan kan ik maar 3 foto's per email sturen. Maar ik kan je wel toevoegen op FB en dan kan je ze allemaal zien en zelf opslaan als je wilt.
Gast- Gast
Het feest is 's avonds Razz. Ik had Okidoki al gevraagd of zij wilde vragen aan jou of je zin/tijd had om te komen.
Foto's plaatsen mag best, alleen vind ik dat ik er niet al te best op sta
Gast- Gast
Iis goed En jij staat wel leuk op de foto's! Ik sta er redelijk op
Gast- Gast
Zeg, handsome, ik heb de foto's op Marins FB al gezien en jij staat er gewoon superleuk op. Punt uit.Storm schreef:
Gast- Gast
Ik vind dat ik een heel bol hoofd heb op de foto's en ik zit de hele tijd zo begerig naar dat voedsel te loeren..
Gast- Gast
Dat is me allebei niet opgevallen, en al zou dat laatste zo zijn, dan is dat toch alleen maar een compliment voor iedereen?Storm schreef:Ik vind dat ik een heel bol hoofd heb op de foto's en ik zit de hele tijd zo begerig naar dat voedsel te loeren..
Edit: Je wilt mij niet zien op de foto hoor, ik knal er altijd bijna van af, zo oncharmant als ik er altijd op sta. Zelfs al stá je er oncharmant op, dan win ik het van je.
Laatst aangepast door Maple op za 28 mei 2011 - 9:36; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoiii meiden!
Ik vond het ook erg gezellig. Alleen jammer dat ik met bepaalde meiden niet heb kunnen praten, omdat ze zo "ver" of "onhandig" zaten, hoe moet ik het zeggen .
Storm, ik ben ook benieuwd hoe je gesprek was, maar heb geen tijd (en zin ) om het hele dagcafé te doorspitten
Marin, van mij mag je hier de foto's best plaatsen hoor . Al kan ik me niet herinneren dat ik erop sta denk, maar dat geeft niet!
Ik vond het ook erg gezellig. Alleen jammer dat ik met bepaalde meiden niet heb kunnen praten, omdat ze zo "ver" of "onhandig" zaten, hoe moet ik het zeggen .
Storm, ik ben ook benieuwd hoe je gesprek was, maar heb geen tijd (en zin ) om het hele dagcafé te doorspitten
Marin, van mij mag je hier de foto's best plaatsen hoor . Al kan ik me niet herinneren dat ik erop sta denk, maar dat geeft niet!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:
Ik heb juist een hele leuke van je! Moment!
Gast- Gast
Van de rest weet ik niet of ik foto's mag plaatsen dus doe ik maar niet.
Laatst aangepast door Marin op za 28 mei 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die ene van Okidoki en Storm is leuk, maar wil O. met haar gezicht op 't forum?
Gast- Gast
Hey Marin, ik ben een keer gestumbled op jouw breekbroden Ziet er zeeeer yum uit!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Hahaha wat grappig
Ik heb ze ook weer via foodgawker wat m'n nieuwe favo site is die ik ook gestumbled heb.
Ik heb ze ook weer via foodgawker wat m'n nieuwe favo site is die ik ook gestumbled heb.
Gast- Gast
Oh dan ga ik daar maar eens kijken, want ik had het niet ge-favorite. Ik word altijd alleen een beetje zenuwachtig van recepten in een andere taal... verhoudingen, ingredienten... misschien toch maar eens proberen!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Storm, ben jij het meisje met de pony? Ik vind je er leuk uitzien! En de meeting ziet er ook erg leuk (en lekker) uit. Ik zou ook best eens willen komen, maar het is zover weg (Maar als het gezellig is heb ik er best wat reistijd voor over).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Zora schreef:Oh dan ga ik daar maar eens kijken, want ik had het niet ge-favorite. Ik word altijd alleen een beetje zenuwachtig van recepten in een andere taal... verhoudingen, ingredienten... misschien toch maar eens proberen!
Haha ik kook niet anders dan in Amerikaanse maten. Een cup? Makkelijk, gewoon een kopje pakken. Niks geen afmetingen, zo makkelijk!
Gast- Gast
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
Pagina 17 van 20
Permissies van dit forum: