Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendplannen

+13
Suus
Sweety
Caramba
BJA
Blond
Snoes
Angela_1986
Prosecco
Tsjip
Tyrael
Sarah1985
MADDIE
Try
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weekendplannen - Pagina 2 Empty Re: Weekendplannen

Bericht  Suus vr 15 apr 2011 - 22:20

Gistermiddag gezellig geborreld met collega's en daarna met vrienden in de tuin gegeten en gedronken smile
Vanochtend lekker uitgeslapen, nu maar eens ontbijten. Vanmiddag gaan we naar een bierfestival, ben heel benieuwd, is met allemaal speciaalbiertjes smile
Morgen heb ik een rustige dag, 's avonds komen mijn ouders eten smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mizz_S vr 15 apr 2011 - 22:47

Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
Morgenochtend lekker uitslapen denk ik, en misschien gaan we nog even een stukje wandelen of fietsen ofzo. Morgenmiddag hebben we een soort kijkdag op onze trouwlocatie, dan kun je allerlei dingen proeven zoals hapjes, drankjes en bruidstaart, en er komt een dj, iemand met bruidsboeketten enzovoort. 's Avonds weer ff lekker bankhangen!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Pannetoet vr 15 apr 2011 - 22:52

Ik ga straks naar mijn lover.. smile En vanavond ga ik stappen in Index! En dat word heeel laat.. aangezien de taxi pas om 05.30 teruggaat dus aan zondag denk ik liever niet haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 15 apr 2011 - 23:05

Gisteravond gezellig met vriendinnen naar gooische vrouwen geweest en daarna lekker nog wat drankjes bij mij thuis gedaan. Vanochtend tot net uitgeslapen angel zo de wekelijkse boodschappen doen en vanavond lekker met vrindlief chillen smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Atelier Madame vr 15 apr 2011 - 23:05

Mizz_S schreef:Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
Morgenochtend lekker uitslapen denk ik, en misschien gaan we nog even een stukje wandelen of fietsen ofzo. Morgenmiddag hebben we een soort kijkdag op onze trouwlocatie, dan kun je allerlei dingen proeven zoals hapjes, drankjes en bruidstaart, en er komt een dj, iemand met bruidsboeketten enzovoort. 's Avonds weer ff lekker bankhangen!
waar ga je tapas eten?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mizz_S vr 15 apr 2011 - 23:34

Atelier Madame schreef:
Mizz_S schreef:Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
waar ga je tapas eten?

Ook in Utrecht, bij El Mundo!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try vr 15 apr 2011 - 23:35

Dat is best lekker Mizz. Ben er een paar keer geweest, niet altijd even tevreden maar de keren dat het goed was, was het ook echt heel erg goed zeg maar Wink Dus misschien was het de andere keren ook wel goed maar lagen onze verwachtingen te hoog Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mizz_S vr 15 apr 2011 - 23:49

Ik ben er tot nu toe twee of drie keer geweest geloof ik, en toen is het goed bevallen, dus vanavond hopelijk ook weer!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jeanette za 16 apr 2011 - 0:35

Ben nu aan het werk, vanavond en stap en morgen weer werken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:21

Try schreef:
Isabella schreef:Ik moet werken beide dagen; helaas.
Balen, bevalt het nog wel mop? smile Heb je nog genoeg quality time met M?

Ik ga morgen lekker weer naar mijn vriend toe, en zondag gaan we naar een gezamelijke vriend die ik al bijna 2 jaar niet heb gezien (ontmoet in Australie), heb daar ook zin in! smile

Ja, werk is heel leuk! Die helaas heeft daar ook niks mee te maken; haha, maar meer omdat ik geen zin had om beide dagen in het weekend te werken! En opzich wel, vooral in de avond hebben we tijd samen; smile Geniet van de dagen met je vriend!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:45

Wij zijn vandaag meubels wezen kijken en al hele leuke dingen gezien. Morgenmiddag even bij een vriendin langs. Verder een heerlijk rustig weekend. Dat mocht ook wel weer. De laatste weken was het al druk genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: