Weekendplannen
+13
Suus
Sweety
Caramba
BJA
Blond
Snoes
Angela_1986
Prosecco
Tsjip
Tyrael
Sarah1985
MADDIE
Try
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Weekendplannen
Gistermiddag gezellig geborreld met collega's en daarna met vrienden in de tuin gegeten en gedronken
Vanochtend lekker uitgeslapen, nu maar eens ontbijten. Vanmiddag gaan we naar een bierfestival, ben heel benieuwd, is met allemaal speciaalbiertjes
Morgen heb ik een rustige dag, 's avonds komen mijn ouders eten
Vanochtend lekker uitgeslapen, nu maar eens ontbijten. Vanmiddag gaan we naar een bierfestival, ben heel benieuwd, is met allemaal speciaalbiertjes
Morgen heb ik een rustige dag, 's avonds komen mijn ouders eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
Morgenochtend lekker uitslapen denk ik, en misschien gaan we nog even een stukje wandelen of fietsen ofzo. Morgenmiddag hebben we een soort kijkdag op onze trouwlocatie, dan kun je allerlei dingen proeven zoals hapjes, drankjes en bruidstaart, en er komt een dj, iemand met bruidsboeketten enzovoort. 's Avonds weer ff lekker bankhangen!
Morgenochtend lekker uitslapen denk ik, en misschien gaan we nog even een stukje wandelen of fietsen ofzo. Morgenmiddag hebben we een soort kijkdag op onze trouwlocatie, dan kun je allerlei dingen proeven zoals hapjes, drankjes en bruidstaart, en er komt een dj, iemand met bruidsboeketten enzovoort. 's Avonds weer ff lekker bankhangen!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ga straks naar mijn lover.. En vanavond ga ik stappen in Index! En dat word heeel laat.. aangezien de taxi pas om 05.30 teruggaat dus aan zondag denk ik liever niet haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteravond gezellig met vriendinnen naar gooische vrouwen geweest en daarna lekker nog wat drankjes bij mij thuis gedaan. Vanochtend tot net uitgeslapen zo de wekelijkse boodschappen doen en vanavond lekker met vrindlief chillen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
waar ga je tapas eten?Mizz_S schreef:Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:waar ga je tapas eten?Mizz_S schreef:Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen. Vanmiddag ga ik naar Utrecht met mn nichtjes, en we gaan ook tapas eten. Daarna naar huis en nog even met mn vriend op de bank hangen.
Ook in Utrecht, bij El Mundo!
Mizz_S- Kletskop
Dat is best lekker Mizz. Ben er een paar keer geweest, niet altijd even tevreden maar de keren dat het goed was, was het ook echt heel erg goed zeg maar Dus misschien was het de andere keren ook wel goed maar lagen onze verwachtingen te hoog
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er tot nu toe twee of drie keer geweest geloof ik, en toen is het goed bevallen, dus vanavond hopelijk ook weer!
Mizz_S- Kletskop
Ben nu aan het werk, vanavond en stap en morgen weer werken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Try schreef:Balen, bevalt het nog wel mop? Heb je nog genoeg quality time met M?Isabella schreef:Ik moet werken beide dagen; helaas.
Ik ga morgen lekker weer naar mijn vriend toe, en zondag gaan we naar een gezamelijke vriend die ik al bijna 2 jaar niet heb gezien (ontmoet in Australie), heb daar ook zin in!
Ja, werk is heel leuk! Die helaas heeft daar ook niks mee te maken; haha, maar meer omdat ik geen zin had om beide dagen in het weekend te werken! En opzich wel, vooral in de avond hebben we tijd samen; Geniet van de dagen met je vriend!!
Gast- Gast
Wij zijn vandaag meubels wezen kijken en al hele leuke dingen gezien. Morgenmiddag even bij een vriendin langs. Verder een heerlijk rustig weekend. Dat mocht ook wel weer. De laatste weken was het al druk genoeg.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: