Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:12

Heb al een eerder een topic over matrasjes geopend, maar ben er nog niet helemaal uit. Gisteren bij Ikea geweest en uiteindelijk gewoon met lege handen weer weg gegaan, weet niet wat ik nou moet kiezen... Embarassed

Binnenvering, Latex, Foam... Ik weet het niet.

Latex was vooral voor allergische kindjes zei de vrouw in de winkel, dus daar kies je meestal niet voor als er geen reden voor is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Re: Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:21

Wij hebben foam.
Ik vind het ideaal, zeker omdat ze nu zo zwaar nog niet zijn denk ik persoonlijk dat binnenvering niet perse nodig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Re: Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:04

Ik heb ook foam en daaroverheen een matrasje van Aerosleep, da's een speciaal systeem waarbij een jonge baby als 'ie op zijn buik zou rollen gewoon kan doorademen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Re: Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  PapillonRose vr 15 apr 2011 - 1:08

Hier ook foam. Vind het een prima matrasje wat we nu hebben, misschien dat ik voor binnenvering ga bij een groter matras straks. Maar nu zijn ze nog zo licht dat dit nu niet zoveel toegevoegde waarde heeft denk ik.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Re: Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  duckie vr 15 apr 2011 - 1:35

Twellie schreef:Ik heb ook foam en daaroverheen een matrasje van Aerosleep, da's een speciaal systeem waarbij een jonge baby als 'ie op zijn buik zou rollen gewoon kan doorademen.

+1, mw ligt hier nu lekker op dr buik te slapen met de hoofdje op dr handjes in het matras
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam? Empty Re: Matrasjes... Binnenvering, Latex of Foam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum