Gingerbread Man Cookie Cutter.
Pagina 1 van 1
Gingerbread Man Cookie Cutter.
Wie weet waar ik deze kan kopen?
Ik wil ze graag gaan maken met kerst!
Ik wil ze graag gaan maken met kerst!
Gast- Gast
Re: Gingerbread Man Cookie Cutter.
Deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=138_115&products_id=3954&osCsid=4d078c057b9b50e9ff507c3427ea404b
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=138_115&products_id=3954&osCsid=4d078c057b9b50e9ff507c3427ea404b
Gast- Gast
Daar was ik ook al aan het zoeken, maar Isa was me voor!
Wel een leuk idee!
Wel een leuk idee!
Gast- Gast
Jaa, die maar ik bedoelde in een winkel Online had ik er ook al een paar gevonden maar dan moet je vaak verzendkosten betalen. Ik dacht, als iemand hier nu weet waar ik ze kan kopen dan scheelt dat weer
Gast- Gast
Haha ik zag laatst ergens online van deze cookiecutters maar dan misvormd, alsof er een arm of been van af gegeten was enzo, zagen er gedecoreerd heel leuk uit. Ontopic ik heb ze nergens in de winkel gezien..
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zag net in het Jumbo krantje dat ze ze hebben, er stond geen prijs bij, maar kan nooit veel zijn.
Rosa- Fluisteraar
Ooh wat goed! Dankje voor de tip!Nicola schreef:Ik zag net in het Jumbo krantje dat ze ze hebben, er stond geen prijs bij, maar kan nooit veel zijn.
Gast- Gast
Your welcome, wel ff foto's posten he!
Gebruik je voor deze eigenlijk een speciaal soort deeg of 'gewoon' koekjesdeeg? Heb ze echt nog nooit gegeten of gemaakt.
Gebruik je voor deze eigenlijk een speciaal soort deeg of 'gewoon' koekjesdeeg? Heb ze echt nog nooit gegeten of gemaakt.
Rosa- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: