zorgverzekeringsvraag: Univé
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
zorgverzekeringsvraag: Univé
Ik ben verzekerd bij Univé.
ik heb Univé Zorg Geregeld Polis + Extra zorg polis goed + tand beter pakket.
Nu is de sterkte van mijn bril niet meer goed en moet ik een nieuwe. Ik kan alleen nergens vinden of ik uberhaupt iets vergoed krijg. Ik heb geen enkel duidelijk overzicht waar precies op staat wat ik wel/niet vergoed krijg.
weet iemand of ik een vergoeding krijg voor een nieuwe bril?
ik heb Univé Zorg Geregeld Polis + Extra zorg polis goed + tand beter pakket.
Nu is de sterkte van mijn bril niet meer goed en moet ik een nieuwe. Ik kan alleen nergens vinden of ik uberhaupt iets vergoed krijg. Ik heb geen enkel duidelijk overzicht waar precies op staat wat ik wel/niet vergoed krijg.
weet iemand of ik een vergoeding krijg voor een nieuwe bril?
Gast- Gast
Re: zorgverzekeringsvraag: Univé
Nee bij dat pakket krijg je niets vergoed. Als je op de site van unive kijkt bij zorgverzekeringen kun je een uitgebreid bestand vinden met alle vergoedingen.
Dit is de link: http://www.unive.nl/CMSFiles/unive/brochures/Unive%20vergoedingenoverzicht%202011.pdf
Dit is de link: http://www.unive.nl/CMSFiles/unive/brochures/Unive%20vergoedingenoverzicht%202011.pdf
Laatst aangepast door aanitaa op di 12 apr 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Nee je krijgt niks vergoed:
Kijk maar op pagina 11:
http://www.unive.nl/CMSFiles/unive/brochures/Unive%20vergoedingenoverzicht%202011.pdf
Overigs had ik dit binnen een minuut gevonden op de website.. Dus had je zelf ook wel kunnen vinden
Kijk maar op pagina 11:
http://www.unive.nl/CMSFiles/unive/brochures/Unive%20vergoedingenoverzicht%202011.pdf
Overigs had ik dit binnen een minuut gevonden op de website.. Dus had je zelf ook wel kunnen vinden
Laatst aangepast door AngelNyn op di 12 apr 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is het enige wat ik vind op de site van Univé.
Ledenvoordeel = volop korting voor u
Scherpe prijzen voor brillen en lenzen
Bij Pearle Opticiens en Eye Wish Groeneveld heeft u op vertoon van uw zorgpasje recht op 20% korting op een complete bril. Heeft u een aanvullende verzekering, dan profiteert u van hogere vergoedingen en krijgt u een gratis tweede bril ter waarde van € 89,-. Bovendien krijgen kinderen tot 12 jaar een complete bril helemaal gratis.
Ook Specsavers biedt u 20% korting. En met een aanvullende verzekering heeft u bij Specsavers recht op een gratis enkelvoudige of multifocale bril.
Benieuwd naar uw zorgpremie?
Klik dan op de knop hieronder.
Bereken uw zorgpremie
Terug naar alle voordelen
Zo profiteert u: 20% korting op een complete bril
Een gratis tweede bril
Een gratis bril voor kinderen tot 12 jaar
Twee jaar gratis Ravot Garantie
Exclusieve daglenzen voor € 1,25 per dag
Ik ben ook verzekerd geweest bij Univé en volgens mij hetzelfde pakket als dat jij hebt en er zat geen specifieke vergoeding van een bril bij, welke ik nu bij CZ wel heb gehad.
Ledenvoordeel = volop korting voor u
Scherpe prijzen voor brillen en lenzen
Bij Pearle Opticiens en Eye Wish Groeneveld heeft u op vertoon van uw zorgpasje recht op 20% korting op een complete bril. Heeft u een aanvullende verzekering, dan profiteert u van hogere vergoedingen en krijgt u een gratis tweede bril ter waarde van € 89,-. Bovendien krijgen kinderen tot 12 jaar een complete bril helemaal gratis.
Ook Specsavers biedt u 20% korting. En met een aanvullende verzekering heeft u bij Specsavers recht op een gratis enkelvoudige of multifocale bril.
Benieuwd naar uw zorgpremie?
Klik dan op de knop hieronder.
Bereken uw zorgpremie
Terug naar alle voordelen
Zo profiteert u: 20% korting op een complete bril
Een gratis tweede bril
Een gratis bril voor kinderen tot 12 jaar
Twee jaar gratis Ravot Garantie
Exclusieve daglenzen voor € 1,25 per dag
Ik ben ook verzekerd geweest bij Univé en volgens mij hetzelfde pakket als dat jij hebt en er zat geen specifieke vergoeding van een bril bij, welke ik nu bij CZ wel heb gehad.
Gast- Gast
sorry, ik zag op de site alleen het jong, fit, vitaal etc.. maar inderdaad niet ver genoeg gekeken dus.
balen
balen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: