OOZOO horloges
+6
Sterre
Zininzon
minoessepoes
Atelier Madame
Error
_Femme
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
OOZOO horloges
Heeft iemand van jullie een OOZOO horloge? Bevalt deze?
Waar zijn deze te koop? Er is geen webshop.. Ik woon in de buurt van Leiden. Den Haag en Amsterdam zijn ook te doen.
Waar zijn deze te koop? Er is geen webshop.. Ik woon in de buurt van Leiden. Den Haag en Amsterdam zijn ook te doen.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: OOZOO horloges
Ik heb er een aantal, gekocht bij Amy Bijoux in Deventer. Heb een bruine, zwarte en grijze. Vind ze wat betreft kwaliteit wel goed, maar ik heb ze ook niet heel veel om, vaak alleen na het werk een paar uur of op vrije dagen.
http://www.amybijoux.nl/shop/home.php
Al zie ik nu dat ze de site nog niet zo op orde hebben.. Misschien kun je eens googlen op OOZOO horloges + woonplaats?
http://www.amybijoux.nl/shop/home.php
Al zie ik nu dat ze de site nog niet zo op orde hebben.. Misschien kun je eens googlen op OOZOO horloges + woonplaats?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb er een gehad en beviel altijd erg goed! Ik ben 'm alleen kwijtgeraakt bij een verhuizing Ik wil een nieuwe!
Je kunt een mailtje sturen naar Oozoo met je woonplaats en dan krijg je de dichtstbijzijnde verkooppunten. In Utrecht kun je ze kopen bij Sirado. (tegenover de Blokker bij de uitgang van HC).
Je kunt een mailtje sturen naar Oozoo met je woonplaats en dan krijg je de dichtstbijzijnde verkooppunten. In Utrecht kun je ze kopen bij Sirado. (tegenover de Blokker bij de uitgang van HC).
Gast- Gast
Ik heb een Oozoo horloge en ik ben er heel blij mee! Ik woon in Zuidwest Friesland, en heb 'm in mijn woonplaats in een modezaak gekocht, dus dat zal voor jou wel te ver zijn, haha.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik heb er een gehad en beviel altijd erg goed! Ik ben 'm alleen kwijtgeraakt bij een verhuizing Ik wil een nieuwe!
http://www.oozoo.nl/doc/dealerrequest
Error- Prater
Paraplu schreef:Fauve schreef:Ik heb er een gehad en beviel altijd erg goed! Ik ben 'm alleen kwijtgeraakt bij een verhuizing Ik wil een nieuwe!
http://www.oozoo.nl/doc/dealerrequest
Oh thanks ik heb aan mailtje terug gehad van ze met een adres hier vlakbij!
Wel raar dat ze niet gewoon op die site een soort zoekmachine zetten, nu moeten ze iedereen gaan mailen?
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een OOZOO?
_Femme- Prater
oh dat zijn gave horloges, ben ook wel benieuwd hoe duur ze gemiddeld zijn.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had er 2, 1 met een bruin bandje en een zwarte wijzerplaat en 1 met een ijzeren bandje en een wat sportievere witte wijzerplaat.
Het glas van het klokje van het horloge met het ijzere bandje was gebroken en het bruin leren bandje van het andere horloge was kapot gegaan. Nu heb ik van 2 horloges 1 laten maken.
Mijn vriend heeft een brons kleurige klok met een zwart bandje, ook heel mooi.
Op zich zijn het hele leuke horloges voor niet teveel geld, ondanks dat ze bij mij dus alle twee wat mankeerde vind ik de kwaliteit niet slecht. Ik heb het " nieuwe" horloge wat dus uit 2 bestaat nu ook al weer bijna 2 jaar om met veel plezier.
Het glas van het klokje van het horloge met het ijzere bandje was gebroken en het bruin leren bandje van het andere horloge was kapot gegaan. Nu heb ik van 2 horloges 1 laten maken.
Mijn vriend heeft een brons kleurige klok met een zwart bandje, ook heel mooi.
Op zich zijn het hele leuke horloges voor niet teveel geld, ondanks dat ze bij mij dus alle twee wat mankeerde vind ik de kwaliteit niet slecht. Ik heb het " nieuwe" horloge wat dus uit 2 bestaat nu ook al weer bijna 2 jaar om met veel plezier.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Break Of Day schreef:Ik heb voor de mijne 25 euro betaald.
Oh dat is geen geld joh Ik zat meer te denken aan 70 euro ofzo! Ik vond het ook al merkwaardig dat hier iemand er 3 heeft! haha
_Femme- Prater
Denk dat ze gemiddeld tussen de 25 en 55 euro kosten? Ligt een beetje aan hoe groot je ze wilt hebben enzo. Ik heb wel allemaal wat grotere, en er denk ik 35 euro voor betaald.
Error- Prater
Die van mij waren ik geloof iets van 30 en 40 euro. Die van mijn vriend 50 geloof ik, maar die is ook weer een slagje groter dan een vrouwenhorloge natuurlijk.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Paraplu schreef:Denk dat ze gemiddeld tussen de 25 en 55 euro kosten? Ligt een beetje aan hoe groot je ze wilt hebben enzo. Ik heb wel allemaal wat grotere, en er denk ik 35 euro voor betaald.
Okee nouja dat vind ik wel een mooie prijs Ik ben er helemaal klaar voor ik stap nu in het zonnetje op m'n fiets naar de winkel die de site van oozoo doorgegeven heeft! Jullie horen nog van me
_Femme- Prater
Haha succes! Ben benieuwd
Error- Prater
Iets van 40 euro Ik ben trouwens door dit topic geïnspireerd en ga zo ook een nieuwe halen
Gast- Gast
Nou we zijn een half uur verder, ik ben 59,90 armer maar daar heb ik wel een witte én een zwarte oozoo voor terug
Deze maar dan met zwarte stiksels en zonder die rondjes op het bandje. En dan precies dezelfde maar dan met een wit bandje een met een wit scherm met zilverkleurige cijfers, ben heel blij
Deze maar dan met zwarte stiksels en zonder die rondjes op het bandje. En dan precies dezelfde maar dan met een wit bandje een met een wit scherm met zilverkleurige cijfers, ben heel blij
_Femme- Prater
Ik heb deze:
en deze:
Allebei kostten rond de 30-40 euro. Ben er blij mee, heb er altijd 1 van de 2 om
en deze:
Allebei kostten rond de 30-40 euro. Ben er blij mee, heb er altijd 1 van de 2 om
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
_Femme schreef:Nou we zijn een half uur verder, ik ben 59,90 armer maar daar heb ik wel een witte én een zwarte oozoo voor terug
Ik heb die van je plaatje in het donkerbruin, met die rondjes op het bandje en een donkere wijzerplaat. Bij mij zit er geloof ik alleen ook een datum op. Ik draag hem nu niet meer zo vaak, maar heb hem super veel om gehad. Nu heb ik een iets netter en strakker DKNY horolge die ik eigenljk dagelijks draag. Maar OOZOO's zijn nog steeds leuk! Ik heb op de site ook een aantal leuke, zomerse modellen gezien.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik vind ze super leuk! Voorald die _Femme laat zien!
Alleen zijn mijn polsen te smal ofzo, het is in ieder geval niet mooi bij mij.
Alleen zijn mijn polsen te smal ofzo, het is in ieder geval niet mooi bij mij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn polsen zijn ook heel erg smal, ik heb 'm nu op t kortste gaatje maar hij glijd nog steeds Ik zou er gewoon wat proberen, er waren er ook een paar die echt heel raar stonden (te groot) bij mij, maar een paar waar ik even aan moest wennen maar die daarna erg mooi waren.
Gast- Gast
Fauve schreef:Mijn polsen zijn ook heel erg smal, ik heb 'm nu op t kortste gaatje maar hij glijd nog steeds Ik zou er gewoon wat proberen, er waren er ook een paar die echt heel raar stonden (te groot) bij mij, maar een paar waar ik even aan moest wennen maar die daarna erg mooi waren.
Ik heb ook dunne polsen en heb 3 Oozoo-horloges. Ik heb 2 gewone, maar niet te grote en 1 junior. Ik vind ze super mooi, dus het maakt niets uit dat het een Junior-horloge is.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: