Bod uitgebracht!
+23
Suus
Floor
SnowWhite
Jerry
Zwoesj
Linda
Muppetje
Jules
Sterre
Oasis
Beachgirl
Lady4
Sweety
Zora
Jeanette
Atelier Madame
Ella
Snoes
Poisongirl
Prosecco
Pien
Zininzon
Bliss
27 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Bod uitgebracht!
Puuc schreef:In welke wijk in DH is dit??
In de *****, daar staan erg veel huisjes te koop voor dit soort prijzen.
Laatst aangepast door Bliss op di 12 apr 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend Blissje, ik ga voor je duimen! Vond het erg leuk en knus uitzien op de foto's!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Leukleuk! Ik duim voor je dat het gaat lukken! En ben ook erg benieuwd naar het huisje.
Gast- Gast
Super! Hopen dat het iets wordt!
Laatst aangepast door ABE op di 12 apr 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Super! Hopen dat het iets wordt!
Is het trouwens het appartement waarvan ..............................?
Haha, jij hebt goede research gedaan Helaas zijn ze wel ***, dus dat wordt nog schilderen Ik ga trouwens de naam vd buurt ff weghalen, want het huis moet eerst van mij worden en dan mag iedereen het zien!
Laatst aangepast door Bliss op di 12 apr 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Sorry, het was niet heel erg moeilijk. Ik ben niet bepaald een zoeker en meestal veel te lui. Maar i.c.m. wijk, wetende in welke stad je woont, de vraagprijs en het aantal m2 was het niet moeilijk om het te vinden. Ik vind het een leuk huis! En ik hoop voor jou dat het van jouw huis wordt.
(Ik zie dat je de wijk weggehaald hebt, maar ik zou ook, als ik jou was, wat informatie uit de openingspost halen. Zoals vraagprijs e.d. Je hebt altijd nog echte speurders.... En als je wilt vewijder ik mijn tekst ook wel even. )
(Ik zie dat je de wijk weggehaald hebt, maar ik zou ook, als ik jou was, wat informatie uit de openingspost halen. Zoals vraagprijs e.d. Je hebt altijd nog echte speurders.... En als je wilt vewijder ik mijn tekst ook wel even. )
Gast- Gast
Zo ik heb ff de nodige details verwijderd! Haal jouw zinnetje idd ook maar even weg als je wilt
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zo ik heb ff de nodige details verwijderd! Haal jouw zinnetje idd ook maar even weg als je wilt
Done!
Gast- Gast
Bliss schreef:Zo ik heb ff de nodige details verwijderd! Haal jouw zinnetje idd ook maar even weg als je wilt
Heb het kunnen vinden alleen door de woorden van ABE over de kleur van de keuken Wist de wijk niet want die was al weggehaald.
Dus wilde net zeggen dat zij dat zinnetje ook maar even weg moest halen.
Maar het ziet er leuk uit! Hoop voor je dat het lukt! En ik vind het ook zeker dat bedrag niet waard!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Heb je nog wat gehoord, Bliss?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
idd! Vertel!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben ook benieuwd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oeh ik had dit helemaal gemist! Wat spannend! Ik ben ook benieuwd of je al wat hebt gehoord.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ben ook benieuwd hoe het er nu voor staat. Of staat het nu beetje stil omdat die eigenaresse er niet was?
Gast- Gast
Spannend zeg! Hopelijk hoor je snel meer
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Even heel in t kort: dinsdag heeft de makelaar haar weer gebeld en gezegd dat wij 115.000 bieden, omdat het huis niet meer dan dat waard is volgens hem. Zij ging toen rekenen hoeveel ze er nog af kon halen. Vandaag ben ik weer gebeld door de makelaar, hij heeft haar weer gesproken en ze wil niet lager zakken dan 120.000. Morgen komt mn vader nog hierheen en ga ik met hem nog een keer kijken (ik kan de sleutel aan de onderbuurvrouw vragen). Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt en maandag heb ik weer contact met de makelaar (of misschien morgen al wel). Ik denk dat ik toch nog wil proberen om in het midden te gaan zitten en dus op 117.500 uit te komen. Ik hoop zo dat het lukt!
To be continued...
To be continued...
Bliss- Lady Post-a-lot
Oeh spannend!
En 120.000 zou je echt niet kunnen of willen betalen? Mocht ze toch niet overstag gaan..
En 120.000 zou je echt niet kunnen of willen betalen? Mocht ze toch niet overstag gaan..
Gast- Gast
Spannend, Bliss! ben benieuwd wat jouw vader vindt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nou, spannend hoor Bliss! Ik hoop dat het lukt hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Spannend Bliss, ik hoop voor je dat het lukt!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Poeh, nog even geduld opbrengen dus! Ik hoop dat het lukt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Marin schreef:Oeh spannend!
Als dat kan zou ik het niet laten lopen op die 5000 euro als jij weg bent van dat huis. 5000 lijkt veel geld, maar op een huis vind ik het wel mee vallen, en dan woon je er tenminste wel met plezier (als het goed is)
Ik hoop natuurlijk dat ze gewoon nog een stukje gaat zakken en jij straks foto's van je crib kunt plaatsen!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Poeh, spannend he, zulke dingen!
Wij hebben van de week te horen gekregen dat ons huis verkocht is (ook in DH), de biedingen gingen ineens heel snel en binnen anderhalve dag was het rond, haha.
Ik hoop voor je dat het gauw duidelijk is!!
Wij hebben van de week te horen gekregen dat ons huis verkocht is (ook in DH), de biedingen gingen ineens heel snel en binnen anderhalve dag was het rond, haha.
Ik hoop voor je dat het gauw duidelijk is!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wat cool bliss! Ik had dit hele topic even gemist haha. Ik duim voor je, hopelijk gaat het lukken :D
Gast- Gast
Heb vrijdag met mn vader gekeken en hij vond t ook een leuk huis gelukkig straks de makelaar weer ff mailen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: