Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nee, nee, nee!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nee, nee, nee! Empty Nee, nee, nee!

Bericht  Bloem86 zo 10 apr 2011 - 20:11

Nee, nee, nee, nee! Dat is de fase waar ze nu iedere ochtend tijdens het ontbijt in zit! Inclusief het heen en weer schudden van d'r hoofd!
Geen pap (zowel uit de fles als vanaf een bordje niet), geen boterham, zelfs geen fruithapje (in t kader van ze moet toch wel wat eten...) Niets! En maar NEE-en!
Ik wil best geloven dat het een fase is.. maar moet ze niet gewoon wat binnen krijgen?! Het enige wat dan nog een klein beetje gaat is water of sap! Ze krijgt nog 2 keer per dag pap, dus ben ook bang dat ze dan niet genoeg opvolgmelk binnen krijgt!
Tegen 11/ 12 uur krijgt ze honger.. en eet ze haar fruit wel! Maar zelfs tussen de middag met de boterham is t vaak "NEE"!
Ik vind t best lastig... iemand tips?!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nee, nee, nee! Empty Re: Nee, nee, nee!

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:14

Volhouden, dat is de enige tip die ik je kan geven. Wát je ook doet, blijf het op dezelfde manier doen. Dus als het tijd is voor haar boterham dan zou ik haar die geven, maar ook absoluut niets anders. Anders kun je de boodschap geven dat zodra ze nee zegt ze een lekker stuk fruit krijgt. En dat wil je ook niet. Kinderen gaan echt wel eten als ze honger krijgen, geloof me. Verder is het echt even doorbijten want het is een vreselijke fase. Succes...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:18

Zit ze nu al in die fase?
Hier eet meneer eigenlijk altijd nog alles, tenzij hij niet echt fit is of zo.
Maar idd volhouden, meer kan je niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Bloem86 zo 10 apr 2011 - 22:24

Yep, daar zit ze nu al in! Pff, ik dacht ook altijd dat die fase pas later kwam! ;-)
Nou ja, ik blijf volhouden!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 23:01

Hier wisselt het heel sterk, de ene keer eet ze haar hele boterham op en de andere keer zit ze er alleen maar mee te klooien en eet ze niet eens de helft. Ik blijf gewoon boterhammen aanbieden op vaste tijdstippen. Als ze die op het moment zelf niet eet dan krijgt ze niet iets anders, maar ik zie er geen probleem in om op een ander tijdstip wat extra fruit of een extra soepstengel te geven, het verband met die boterham die ze uren daarvoor niet heeft opgegeten legt ze echt nog niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 23:18

enkele uren erna niet nee, dat verband leggen ze dan echt nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:59

Ik zou het gewoon aanbieden en als ze het niet wil eten, houdt het op. Fase gaat vanzelf weer over en als ze echt omviel van de honger zou ze wel eten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: