Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
+21
Pien
Pussycat
Flinder
VeryCherry
stargirl
Prosecco
Mari
Mamsie
Susan
Lindsya
Oasis
JD
Aagje!
Snoes
MissD
Dennenappel
Mizz_S
Lejow
Rovine
Zininzon
Beachgirl
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zou jij graag veranderd zien aan je huis?
Mijn buren, die mogen weg.
Even serieus, ik wil mijn tuintje weer zomerklaar hebben, lekker plantjes erin, de stoep kergeren (hoe schrijf je dat), tuinmeubels schuren, ja dat wil ik. Ik zou ook wel willen dat mijn tuin op het zuiden of westen staat, maar helaas ik kan de zon moeilijk bewegen.
Mijn keuken en badkamer zijn niet helemaal mijn smaak, maar daar ga ik nooit iets aan veranderen, binnen 3 jaar ben ik hier denk ik weg, en dan ga ik in een nieuw huisje alles naar onze smaak doen.
Even serieus, ik wil mijn tuintje weer zomerklaar hebben, lekker plantjes erin, de stoep kergeren (hoe schrijf je dat), tuinmeubels schuren, ja dat wil ik. Ik zou ook wel willen dat mijn tuin op het zuiden of westen staat, maar helaas ik kan de zon moeilijk bewegen.
Mijn keuken en badkamer zijn niet helemaal mijn smaak, maar daar ga ik nooit iets aan veranderen, binnen 3 jaar ben ik hier denk ik weg, en dan ga ik in een nieuw huisje alles naar onze smaak doen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Voor nu zou ik voornamelijk willen dat m'n huisje klaar is. Nu is alles nog kaal en een grote tering bende.
En als het dan "klaar" is blijven de volgende wensen over:
- nieuwe badkamer
- nieuwe keuken
- screens aan de voorkant
- duo rolgordijnen in de woon- en studeerkamer
- nieuwe gordijnen
En als het dan "klaar" is blijven de volgende wensen over:
- nieuwe badkamer
- nieuwe keuken
- screens aan de voorkant
- duo rolgordijnen in de woon- en studeerkamer
- nieuwe gordijnen
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik wil nog heel veel dingen veranderd of mooier afgewerkt hebben:
- de achtertuin opnieuw bestraten (de nieuwe stenen liggen er al 2 jaar maar is er nog steeds niet van gekomen)
- behang in de woonkamer er af en de muren stucken
- andere vloer in de woonkamer
- slaapkamer veranderen en van de 3e slaapkamer een soort van inloopkast maken
- nieuwe badkamer
- de achtertuin opnieuw bestraten (de nieuwe stenen liggen er al 2 jaar maar is er nog steeds niet van gekomen)
- behang in de woonkamer er af en de muren stucken
- andere vloer in de woonkamer
- slaapkamer veranderen en van de 3e slaapkamer een soort van inloopkast maken
- nieuwe badkamer
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Ik zou wel een vaatwasser willen en een raam in de keuken, het is hier heel donker in huis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij wonen in een huurhuis maar hebben net een nieuwe keuken er in gekregen
Verder zou ik nog willen:
- een tuin
- een nieuwe badkamer
- ruimere slaapkamers (we hebben er twee maar vooral de grootste zou wat ruimer mogen zijn)
Verder zou ik nog willen:
- een tuin
- een nieuwe badkamer
- ruimere slaapkamers (we hebben er twee maar vooral de grootste zou wat ruimer mogen zijn)
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Zo.. heb je ff?
Niet dat er wat mis is aan ons huis ofzo, maar wat ik ooit in de toekomst nog zou willen/kunnen veranderen:
Een andere keuken ik heb nu hele hoge en diepe kastjes waar ik eigenlijk niks mee kan. Ik ben maar 1,65 dus de bovenste gebruik ik niet. En de spullen schuif ik nooit naar achter toe, want dan kom ik er ook niet meer bij
Wat dus maakt dat ik te weinig ruimte heb
En als we dan toch aan het verbouwen zijn wil ik wel een stukje uitbouwen de tuin in. De tuin is toch groot zat en iets meer ruimte in de keuken/eetkamer is wel lekker.
En de schuur zit vast aan mijn keuken, maar er zit geen deur in... dus die wil ik er dan ook gelijk wel in hebben en het schuurtje iets groter.
Mijn tuin zou ik wel willen laten verbouwen. Alle bomen/struiken eruit nieuwe tegels erin. Misschien stukje gras....
En 2 dakkapellen op de zolder. Hij is al redelijk groot, maar lekker extra ruimte is nooit weg.
Zo dat was het wel denk ik.
Niet dat er wat mis is aan ons huis ofzo, maar wat ik ooit in de toekomst nog zou willen/kunnen veranderen:
Een andere keuken ik heb nu hele hoge en diepe kastjes waar ik eigenlijk niks mee kan. Ik ben maar 1,65 dus de bovenste gebruik ik niet. En de spullen schuif ik nooit naar achter toe, want dan kom ik er ook niet meer bij
Wat dus maakt dat ik te weinig ruimte heb
En als we dan toch aan het verbouwen zijn wil ik wel een stukje uitbouwen de tuin in. De tuin is toch groot zat en iets meer ruimte in de keuken/eetkamer is wel lekker.
En de schuur zit vast aan mijn keuken, maar er zit geen deur in... dus die wil ik er dan ook gelijk wel in hebben en het schuurtje iets groter.
Mijn tuin zou ik wel willen laten verbouwen. Alle bomen/struiken eruit nieuwe tegels erin. Misschien stukje gras....
En 2 dakkapellen op de zolder. Hij is al redelijk groot, maar lekker extra ruimte is nooit weg.
Zo dat was het wel denk ik.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ons huis is helemaal top, grote woonkamer met open keuken, grote slaapkamers, grote zolder.. alles is gewoon groots opgezet, behalve de tuin. de tuin is 5 bij 9 en daar staat dan ook de schuur nog eens op van 2 bij 3. ik zou heel graag nog zo'n 4 meter erbij aan willen. wij hebben ieder jaar van maart/ april tot september/ oktober een partytent staan maar die zouden we dan willen vervangen door een echte veranda of houten paviljoen.
wij hebben een huurhuis dus de dingen die ik verder graag zou willen doen mogen eigenlijk alleen als we daar een vergunning voor aan vragen bij de woningstichting. onze zolder is groot, ik geloof uit mn hoofd iets van 5 bij 10 ofzo, de zijkanten zijn helemaal mooi afgetimmerd zodat we daan van die mooie luiken hebben met opbergruimte erachter. enige nadeel is dat we maar 1 klein raam hebben. ik zou dat raam weg willen hebben en daar een groter raam willen, en dan aan de achterkant van het huis een mooie brede dakkapel.
verder vind ik het erg jammer dat wij niet zelf onze voortuin mogen aanpakken, deze is in onze hele straat hetzelfde (vind hem overigens erg mooi hoor!) maar zou er graag ook een zitje willen hebben aangezien we daar een heerlijke avondzon hebben.
wij hebben een huurhuis dus de dingen die ik verder graag zou willen doen mogen eigenlijk alleen als we daar een vergunning voor aan vragen bij de woningstichting. onze zolder is groot, ik geloof uit mn hoofd iets van 5 bij 10 ofzo, de zijkanten zijn helemaal mooi afgetimmerd zodat we daan van die mooie luiken hebben met opbergruimte erachter. enige nadeel is dat we maar 1 klein raam hebben. ik zou dat raam weg willen hebben en daar een groter raam willen, en dan aan de achterkant van het huis een mooie brede dakkapel.
verder vind ik het erg jammer dat wij niet zelf onze voortuin mogen aanpakken, deze is in onze hele straat hetzelfde (vind hem overigens erg mooi hoor!) maar zou er graag ook een zitje willen hebben aangezien we daar een heerlijke avondzon hebben.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Een andere kleurtje op de muur ipv grijs. Denk iets van hemelsblauw/blauwgrijs.
Een schuifpui richting de tuin
Kunststof kozijnen
Een schuifpui richting de tuin
Kunststof kozijnen
Gast- Gast
de zolder isoleren gaan we deze zomer doen
Nieuwe cv ketel gaan we ook deze zomer doen
Vaste trap naar zolder
dakkapel zolder
Kantoor maken op zolder
Dubbele glazen boven
Tuindeuren in de woonkamer
Dat zouden we in dit huis graag willen doen
Eigelijk zouden we ook een grotere tuin willen maarja dat gaat niet
Nieuwe cv ketel gaan we ook deze zomer doen
Vaste trap naar zolder
dakkapel zolder
Kantoor maken op zolder
Dubbele glazen boven
Tuindeuren in de woonkamer
Dat zouden we in dit huis graag willen doen
Eigelijk zouden we ook een grotere tuin willen maarja dat gaat niet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik wil gewoon een ander huis Het huis waarin wij wonen is een huurwoning en het plan is om binnen 5 jaar te verhuizen naar een groter huis met een mooie grote tuin en meer ruimte. We hopen dat huis zelf te kunnen gaan bouwen en helemaal naar onze smaak in te kunnen richten.
Gast- Gast
Dromertje.. klinkt leuk!
Ook ik wil gewoon een ander huis. We wonen nu vrij klein, op de eerste verdieping, delen een opgang met de bovenburen, hebben geen tuin (wel een lekker balkonnetje) en hebben nu geen kamers meer over. Daarnaast vind ik onze woonkamer smal, hebben we een gaskachel (gevaarlijk als N. straks gaat kruipen en later lopen), is het in de winter vreselijk koud als de kachel niet aanstaat.. ik kan nog wel even doorgaan. Oja.. we hebben een kleine keuken en geen vaatwasser! Ook onze badkamer is niet echt een badkamer te noemen.. het is een douchebak met een douchegordijn ervoor en 1 vierkante meter om op te staan voor de wasbak.
We zitten hier voor nu op zich goed hoor, maar N.'s kamertje is zo klein dat er bijna niet eens een 1-persoonsbed in past. Over een paar jaar moeten we hier gewoon echt weg, ook met het oog op een eventueel tweede kindje. We hopen dus over een paar jaar een mooi huis te kunnen kopen (desnoods huren) met een tuin, een grotere keuken, meer slaapkamers en een grotere woonkamer. CV is ook een vereiste!
Maargoed.. wij blijven (helaas) nog even hier in ons knusse maar gezellige huisje zitten!
Ook ik wil gewoon een ander huis. We wonen nu vrij klein, op de eerste verdieping, delen een opgang met de bovenburen, hebben geen tuin (wel een lekker balkonnetje) en hebben nu geen kamers meer over. Daarnaast vind ik onze woonkamer smal, hebben we een gaskachel (gevaarlijk als N. straks gaat kruipen en later lopen), is het in de winter vreselijk koud als de kachel niet aanstaat.. ik kan nog wel even doorgaan. Oja.. we hebben een kleine keuken en geen vaatwasser! Ook onze badkamer is niet echt een badkamer te noemen.. het is een douchebak met een douchegordijn ervoor en 1 vierkante meter om op te staan voor de wasbak.
We zitten hier voor nu op zich goed hoor, maar N.'s kamertje is zo klein dat er bijna niet eens een 1-persoonsbed in past. Over een paar jaar moeten we hier gewoon echt weg, ook met het oog op een eventueel tweede kindje. We hopen dus over een paar jaar een mooi huis te kunnen kopen (desnoods huren) met een tuin, een grotere keuken, meer slaapkamers en een grotere woonkamer. CV is ook een vereiste!
Maargoed.. wij blijven (helaas) nog even hier in ons knusse maar gezellige huisje zitten!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
een balkon, wij hebben nu helemaal niks om naar buiten te gaan, alleen een gezamelijke binnentuin van het hele gebouw (1000 bewoners ong). Maarja huurhuis.. dus dat gaat alleen als we verhuizen
Als we verhuizen wil ik ook nog een of meer kamers erbij, voor de toekomst.
Wat ik nu zou willen veranderen is eigenlijk niks.. alleen misschien een andere keuken, maar dat kan ook niet ivm huurhuis.
En we willen een poef kopen. en ergens een schoenenrek vandaan halen.
Als we verhuizen wil ik ook nog een of meer kamers erbij, voor de toekomst.
Wat ik nu zou willen veranderen is eigenlijk niks.. alleen misschien een andere keuken, maar dat kan ook niet ivm huurhuis.
En we willen een poef kopen. en ergens een schoenenrek vandaan halen.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou mijn balkon wel willen vergroten met 2 vierkante meter. Hij is nu vrij klein en ik zou willen dat we er wat beter konden zitten.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil graag een foto zien van..
» Ik wil graag een foto zien van...
» Ik wil graag een foto zien van...
» Wiens huis zou jij willen zien?