Kever gekocht! :)
+9
girli
Blond
Jeanette
Caro
Starla
Tyrael
Mida4you
Lies
Aziraphale
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kever gekocht! :)
Wij hebben gisteren een Volkswagen Kever gekocht! Het is een oldtimer, uit mijn bouwjaar (1984). Het is erg wennen om erin te rijden, maar we hebben onze andere auto (een Peugeot 106) er nog naast. Over misschien 1 week, maximaal twee staat -ie bij ons op de stoep!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Kever gekocht! :)
Ooooooooooooooooooooooooohw wat gaaf!
Echt super mooi joh!
Ik wil ook zo graag een oude kever, maar dat mag niet van m'n vader omdat hij dat gevaarlijk vindt. Dan wil ik maar een New Beetle. Ben trouwens benieuwd naar de 21st Century Beetle die binnenkort uitkomt!
Maarre: Enjoy! Love it!
Echt super mooi joh!
Ik wil ook zo graag een oude kever, maar dat mag niet van m'n vader omdat hij dat gevaarlijk vindt. Dan wil ik maar een New Beetle. Ben trouwens benieuwd naar de 21st Century Beetle die binnenkort uitkomt!
Maarre: Enjoy! Love it!
Gast- Gast
Zo leuk!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Ben er echt heel blij mee!! Is een droom die ik van jongs af aan heb, een Kevertje Helaas is dit niet persé het type dat ik in gedachten had, maar voor dit moment (vriend studeert fulltime en ik werk maar 4 dagen omdat er helaas niet meer uren zijn) is dit een perfecte Kever voor erbij qua prijs en onderhoud Niet ontzettend oud, goed onderhouden en motorisch in hele mooie staat. Omdat het een jaren '80 Kever is, is deze geproduceerd in de VW-fabriek van Mexico en geëxporteerd naar Duitsland. Wij worden de eerste NL eigenaar!
Hoezo vindt jouw vader het gevaarlijk dan, Marin? Wel ANWB erbij nemen ja
Hoezo vindt jouw vader het gevaarlijk dan, Marin? Wel ANWB erbij nemen ja
Laatst aangepast door Aziraphale op za 9 apr 2011 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Mooie auto hoor!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Klinkt goed!
Ja dat zegt hij al jaren..Mijn zus en ik zouden er allebei heel graag een willen, maar hij vindt ze te oud. Hij heeft wel heel erg veel verstand van auto's dus ik zou wel op zijn advies vertrouwen zelf. Maar goed, neem aan dat jij ook niet in een echt oud brik rijdt, dus het moet vast kunnen
Ja dat zegt hij al jaren..Mijn zus en ik zouden er allebei heel graag een willen, maar hij vindt ze te oud. Hij heeft wel heel erg veel verstand van auto's dus ik zou wel op zijn advies vertrouwen zelf. Maar goed, neem aan dat jij ook niet in een echt oud brik rijdt, dus het moet vast kunnen
Gast- Gast
Dan is een jaren '80 of zelfs '90 Kever ideaal voor jullie Qua looks lijken ze wel erg veel op de echte oudjes. Die wil ik ooit nog wel, maar onze echte droom is een VW campertje uit de jaren '70, daar gaan we flink voor sparen als mijn vriend straks weer gewoon werkt
Aziraphale- Ratel
Oeh wat gaaf! Die wil ik ook wel haha, maar gewoon voor de lol er bij. Mijn broertje heeft in New Zealand zo'n busje gekocht, helaas geen VW, en er ook echt een paar maanden in gewoond. Ultieme droom natuurlijk.
Uit welk jaar komt deze? zie het al, mijn bouwjaar
Gast- Gast
Gave auto! Heel veel plezier er mee
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ohhhh wat een mooie!!!!! Veel plezier er mee!
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Bedankt! Kan niet wachten tot -ie voor de deur staat Misschien kan de Kever woensdag al voor RDW-keuring, hij moet nl eerst nog Nederlandse kentekens krijgen. Dan APK erop en nog na lopen (zit bijv veel speling in het stuur). Duurt sowieso 1 week, misschien zelfs 2.
Mijn vriend gaat een afdak maken op onze oprit, zodat -ie mooi droog kan staan.
Mijn vriend gaat een afdak maken op onze oprit, zodat -ie mooi droog kan staan.
Aziraphale- Ratel
Gaaf!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Echt onzettend gaaf zeg!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Gaaf! Zelf zou ik wel een oude Eend willen (Citroën 2CV). Daar heeft mijn moeder er twee van gehad.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat gaaf zeg! Veel plezier ermee!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Nice. Alvast heel veel rijplezier toegewenst. Ook al moet je nog even wachten voordat hij bij jullie voor de deur staat.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!
» Wat heb je op Marktplaats gekocht?
» Laatst gekocht!!