Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:16

Onze kat heeft net buiten een lamp met lampenolie omgestoten en nu ligt buiten alles helemaal onder. We hebben een balkon en de balkonnen vloer zit helemaal onder en ik ben bang dat dat vlekken gaat geven. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan schoonmaken?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Re: Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  Zininzon za 9 apr 2011 - 21:23

Dit lees ik op internet: Vanish Oxi Action.

Misschien zelf eens googelen?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Re: Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:24

Niet op het forum reacties gaan afwachten, maar meteen gaan schrobben? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Re: Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  juffie001 za 9 apr 2011 - 21:37

misschien heeft ze dat al geprobeerd.. kan me voorstellen dat ze denkt dat er vast een goede tip tussen zou zitten van iemand hier. Very Happy

Ik heb in ieder geval geen tip.. succes!!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Re: Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:44

Ja ik was onderstussen (of ja m'n man) al bezig met schrobben. En al met een schepje Vanish ! Ik hoop dat het weg gaat en dat het geen vlekken gaat geven Neutral De lamp zat behoorlijk vol dus er is echt gevallen op m'n balkon en de muren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie Empty Re: Help tips nodig ! Ongelukje met lampenolie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum