Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je al niet vind in de struiken!

+10
Jeanette
SuperGrover
Rumble
Lejow
nina
TGR
Silver
Qiara
JD
Lies
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:58

Jerry schreef:'als die eend er maar niet mee gepest is' zou niet 't eerste zijn wat ik zou denken als ik dat ding had opgepakt. Ik zou eerder denken aan waar dat ding geweest was vóórdat ik het in m'n handen had... silent

Dit was dus ook het eerste waar ik aan dacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:57

Lieskuh schreef:Arme eend, al de andere eendjes zullen haar nu Dildo Duck noemen denk ik.
Misschien vond ze het juist wel fijn om daarop te gaan zitten broeden. Dan heb je haar nu even geen dienst bewezen hahah.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Lejow di 12 apr 2011 - 5:58

Lieskuh schreef:Arme eend, al de andere eendjes zullen haar nu Dildo Duck noemen denk ik.
Misschien vond ze het juist wel fijn om daarop te gaan zitten broeden. Dan heb je haar nu even geen dienst bewezen hahah.

Whahaha :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:01

Hahahaha nou lekker hoor, die eend heeft vast een wilde nacht gehad Wink

Maar goed dat je hem hebt weg gehaald, niet zozeer met betrekking op de eend, maar eerder met het oog op bijvoorbeeld kinderen die zo'n ding ook uit de bosjes kunnen vissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:13

Lilium schreef:Hahahaha nou lekker hoor, die eend heeft vast een wilde nacht gehad Wink

Maar goed dat je hem hebt weg gehaald, niet zozeer met betrekking op de eend, maar eerder met het oog op bijvoorbeeld kinderen die zo'n ding ook uit de bosjes kunnen vissen.
Of een hond.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  ijsjemeisje di 12 apr 2011 - 6:19

Carribean lover was je afgelopen weekend aan het Struuk'n Duuk'n :o
Vind het soms echt vreemd wat je tegenwoordig wel niet allemaal vind op straat.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je al niet vind in de struiken! - Pagina 2 Empty Re: Wat je al niet vind in de struiken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum