Even spammen
+26
Fiwen
Coccinelle
Bloem86
Limburg85
liesje
Kat1980
Meeko
moepie
pantuf
maiadebij
smooch
Mida4you
PiP
PapillonRose
Caroow
Flemy
Monnie
Bruintje Beer
Mamsie
Cheesegirl
mirrie
Diese
knets
juffie001
Susan
Pien
30 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Even spammen
Wat een supermooie kindjes hebben jullie toch allemaal!
Ik word echt vrolijk van de blije baby van FoolishSam en ik ben jaloers op de wimpers van de dochter van Hazeltje.
Ik word echt vrolijk van de blije baby van FoolishSam en ik ben jaloers op de wimpers van de dochter van Hazeltje.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een leuke foto's weer van iedereen! Leuk om al jullie mooie kindjes eens te zien (had nog niet van iedereen de kindjes gezien).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
@ Kleine uk: wel fijn dat er nu onderozkeen komen of niet?
Dat lopen komt vanzelf wel haha.
@ Caroow: Ja he? Dat scheelt mama straks bergen mascara haha.
@ Caroow: Ja he? Dat scheelt mama straks bergen mascara haha.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:@ Kleine uk: wel fijn dat er nu onderozkeen komen of niet?
In het begin was het gewoon astma. Vandaar dat ik niet door wilde naar KA. Die had al eerder aangegeven dat hij dat onzin vond. Daarom mijn reactie toen. Maar nu had hij al 3 weken koorts. Weer na de prednison een kuurtje AB voor zijn oren. En maar krijsen en krijsen.. Pff... Dus vrijdag huisarts, afgelopen maandag spoedje KA. Ben benieuwd! Owja, hij eet eindelijk brood! Soms wel 2 sneetjes
Gast- Gast
Arden schreef:mirrie schreef:arden: ze loopt al zelf maar ze heeft nog niet het volste vertrouwen en ze heeft een brace. dit geeft haar net wat meer zekerheid en helemaal omdat we buiten een stuk gingen wandelen. ze loopt binnen veel zekerder.
Ok, ik vind het wel een goed idee zo. Mijn dochter van 1,5 jaar loopt ook nog niet maar ze wil wel, met zo'n karretje voelt ze zich misschien zeker genoeg om buiten ook te lopen (binnen loopt ze korte stukjes wel).
dat loopkarretje gaat echt overal mee naartoe. het is echt haar vriend haha....
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10
Ons boefje
weg
Niet quoten please
weg
Niet quoten please
Laatst aangepast door Kleine_uk op wo 6 apr 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Deze is echt leuk!! Hihi
Op het grote bed van papa en mama
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ahhh wat een mooie kindjes allemaal, erg leuk om te zien!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Kleine_uk schreef:
Gaat met ups en downs. Laatste weken steeds erg ziek. Naar KA, die heeft wat onderzoeken op gang gezet. Maar hij doet het goed (qua ontwikkeling dan). Is vrolijk ventje. Wachten alleen nog op het lopen . Hij kan het, maar durft nog niet helemaal.
Was jij voorheen U.P.?
Gast- Gast
Coco schreef:Kleine_uk schreef:
Gaat met ups en downs. Laatste weken steeds erg ziek. Naar KA, die heeft wat onderzoeken op gang gezet. Maar hij doet het goed (qua ontwikkeling dan). Is vrolijk ventje. Wachten alleen nog op het lopen . Hij kan het, maar durft nog niet helemaal.
Was jij voorheen U.P.?
Gast- Gast
Arden schreef:mirrie schreef:arden: ze loopt al zelf maar ze heeft nog niet het volste vertrouwen en ze heeft een brace. dit geeft haar net wat meer zekerheid en helemaal omdat we buiten een stuk gingen wandelen. ze loopt binnen veel zekerder.
Ok, ik vind het wel een goed idee zo. Mijn dochter van 1,5 jaar loopt ook nog niet maar ze wil wel, met zo'n karretje voelt ze zich misschien zeker genoeg om buiten ook te lopen (binnen loopt ze korte stukjes wel).
Deze week bij het kruitvat hebben ze een super lieve loopwagen voor meiden te koop! Voor 20 euro volgens mij!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Ik heb geen foto van jou gequote, dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.Marin schreef:Carola589 schreef: Al je bestanden zijn nu zichtbaar voor iedereen..
Ja weet ik, maar ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten. Als je 'm uit de quote zou willen halen, kan ik 'm straks weer weghalen. Dat was iig m'n bedoeling.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik heb geen foto van jou gequote, dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.Marin schreef:Carola589 schreef: Al je bestanden zijn nu zichtbaar voor iedereen..
Ja weet ik, maar ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten. Als je 'm uit de quote zou willen halen, kan ik 'm straks weer weghalen. Dat was iig m'n bedoeling.
Je hebt haar link in je quote staan, dat bedoelt ze.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Ohja.. zo! Ik ga het meteen veranderen!pantuf schreef:Carola589 schreef:Ik heb geen foto van jou gequote, dus ik denk dat je iemand anders bedoelt.Marin schreef:Carola589 schreef: Al je bestanden zijn nu zichtbaar voor iedereen..
Je hebt haar link in je quote staan, dat bedoelt ze.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat een leuke kindjes allemaal!! Ik show natuurlijk ook graag
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
* weg
Laatst aangepast door PapillonRose op zo 10 apr 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
Wat een heerlijk snuitje heeft jouw kleine meisje Papillon!
Onze knoeikontjes:
Onze knoeikontjes:
Gast- Gast
Kleine_uk schreef:
Wat een grote kerel is het alweer zeg! Ik vroeg mij al eerder af of jij het was. Beterschap met je mannetje, volgens mij was hij in het begin al regelmatig ziekjes of niet?
Gast- Gast
Bedankt Storm en Coco!
Coco: wat een heerlijke koppies
Coco: wat een heerlijke koppies
PapillonRose- Ratel
Moepie, haha, volgens mij hebben ze in dezelfde schommel gezeten
Mijn 2 meisjes:
Mijn 2 meisjes:
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
maiadebij schreef:Arden schreef:mirrie schreef:arden: ze loopt al zelf maar ze heeft nog niet het volste vertrouwen en ze heeft een brace. dit geeft haar net wat meer zekerheid en helemaal omdat we buiten een stuk gingen wandelen. ze loopt binnen veel zekerder.
Deze week bij het kruitvat hebben ze een super lieve loopwagen voor meiden te koop! Voor 20 euro volgens mij!
Ik had het gezien idd, bedankt voor de tip. We hebben het alleen niet meer nodig want ze loopt !
Gast- Gast
Arden schreef:maiadebij schreef:Arden schreef:mirrie schreef:arden: ze loopt al zelf maar ze heeft nog niet het volste vertrouwen en ze heeft een brace. dit geeft haar net wat meer zekerheid en helemaal omdat we buiten een stuk gingen wandelen. ze loopt binnen veel zekerder.
Ik had het gezien idd, bedankt voor de tip. We hebben het alleen niet meer nodig want ze loopt !
Wat goed!
Gast- Gast
Ik ga ook nog maar eens spammen:
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: