Wie zou dit doen?
+15
Snoes
Phileine
studiebol
Tyrael
Toet
Blond
Ugly Betty
_Femme
Pussycat
Rumble
Caresses
smooch
Lotus
Jeanette
VeryCherry
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie zou dit doen?
Ugly Betty schreef:Pussycat schreef:Jen_ schreef:Nooit. Ik laat mijn lichaam niet brandmerken voor geld/korting/ In dit geval zie ik het dus als brandmerken. Vind het erg ordinair/goedkoop als je het om die reden zou doen.
+1 ik ga spontaan naar een andere winkel toe.
+1
Eens. Vind 20% in ruil voor zo iets permanents ook erg weinig...
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, zo gek ben ik ook weer niet van een kleding merk. Lang niet zo gek dat ik het zelfs op mijn lichaam wil laten tatoeëren.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hahaha ok. Nee, dat zou ik niet doen en zeker niet voor 20%. Maar de logo's vallen inderdaad wel mee opzich.
Aukje van Ginniken had toch een aantal jaar geleden een borstvergroting van 538 gekregen omdat zij een tattoo van hun logo liet zetten? Dat vond ik helemaal bizar.
Oja inderdaad! Dat vond ik toen ook vreemd en zou ik dus ook nooit doen.
Vind het wel heel sneu, ze hebben dat toen een keer aan een dakloze gevraag in Amerika dat te doen voor geld. Op zijn voorhoofd (wel vlakbij de haargrens) en hij deed het nog ook. Voor heel weinig, weet niet meer hoeveel, 100 dolar ofzo.
Gast- Gast
Tyrael schreef:Ugly Betty schreef:Pussycat schreef:Jen_ schreef:Nooit. Ik laat mijn lichaam niet brandmerken voor geld/korting/ In dit geval zie ik het dus als brandmerken. Vind het erg ordinair/goedkoop als je het om die reden zou doen.
+1 ik ga spontaan naar een andere winkel toe.
+1
Eens. Vind 20% in ruil voor zo iets permanents ook erg weinig...
Ook eens. Ik vind het ook heel erg goedkoop.
Gast- Gast
Neee ik zou dat ook echt nooit doen.Jen_ schreef:
Vind het wel heel sneu, ze hebben dat toen een keer aan een dakloze gevraag in Amerika dat te doen voor geld. Op zijn voorhoofd (wel vlakbij de haargrens) en hij deed het nog ook. Voor heel weinig, weet niet meer hoeveel, 100 dolar ofzo.
En wat enorm sneu van die dakloze:( Dat soort dingen vind ik echt zielig.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Neee ik zou dat ook echt nooit doen.Jen_ schreef:
Ja ik ook. Dat ze zo misbruik maken van iemand die wanhopig is, schandalig.
Gast- Gast
owja dat heb ik ook nog gezien, inderdaad erg zielig dat ze gebruik maken van iemand in zo`n kwetsbare positie. En geloof dat die tattoo nog best groot was ook. Heb al gezocht of ik een foto kon vinden maar die vond ik zo snel niet.
Gast- Gast
Zo heb ik eens een film gezien dat een groep jongens een verslaafde echt ALLES lieten doen voor wat coke.. Ik ben de naam van de film kwijt, maar echt verschrikkelijk om te zien..Jen_ schreef:Powerbabe schreef:Neee ik zou dat ook echt nooit doen.Jen_ schreef:
Ja ik ook. Dat ze zo misbruik maken van iemand die wanhopig is, schandalig.
Edit; bling a long heet die film geloof ik..
Gast- Gast
Nee dat zou ik niet doen, nu ben ik al geen fan van tattoo's maar ik vind het idd ook erg goedkoop overkomen..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jen_ schreef:Nooit. Ik laat mijn lichaam niet brandmerken voor geld/korting/ In dit geval zie ik het dus als brandmerken. Vind het erg ordinair/goedkoop als je het om die reden zou doen.
Eens. Sowieso is 20% niet bijzonder veel. Voor zo'n opoffering verwacht ik dan 100% korting, mijn leven lang. Maar ik zou het toch niet doen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jen_ schreef:Nooit. Ik laat mijn lichaam niet brandmerken voor geld/korting/ In dit geval zie ik het dus als brandmerken. Vind het erg ordinair/goedkoop als je het om die reden zou doen.
Eens. Sowieso is 20% niet bijzonder veel. Voor zo'n opoffering verwacht ik dan 100% korting, mijn leven lang. Maar ik zou het toch niet doen.
+1. Daarvoor zou ik het wellicht nog overwegen, maar ik denk niet dat ik het uiteindelijk zou doen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, dat zou ik niet doen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nooit van mijn leven! Straks gaat de winkel failliet, veranderd mijn smaak van kleding of what ever en dan zit ik wel de rest van mijn leven met een tatoeage van hun.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou het ook niet doen!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Nee. Ik vind het zonde van mijn lichaam.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
de stemmen zijn geteld
de uitslag is: NEE wij zouden het niet doen hahaha
de uitslag is: NEE wij zouden het niet doen hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Laat je die tattoo toch coveren?Shisha schreef:Nooit van mijn leven! Straks gaat de winkel failliet, veranderd mijn smaak van kleding of what ever en dan zit ik wel de rest van mijn leven met een tatoeage van hun.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Laat je die tattoo toch coveren?Shisha schreef:Nooit van mijn leven! Straks gaat de winkel failliet, veranderd mijn smaak van kleding of what ever en dan zit ik wel de rest van mijn leven met een tatoeage van hun.
Het is wel je lichaam hoor Donna. Daar mag je best een beetje zuinig op zijn.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Laat je die tattoo toch coveren?Shisha schreef:Nooit van mijn leven! Straks gaat de winkel failliet, veranderd mijn smaak van kleding of what ever en dan zit ik wel de rest van mijn leven met een tatoeage van hun.
Dan kan ik al het geld dat ik heb bespaard bij die winkel daar weer voor gebruiken haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga er niet op reageren.. Heb er echt een hekel aan als mensen me zo aanspreken 'hoor Donnaa' ..
Ik ben geen fucking 5 meer!
Ik ben geen fucking 5 meer!
Gast- Gast
Ik bedoel het niet naar hoor.. Ik ben gewoon zuinig op m`n lichaam en ik vind niet dat ik dat niet ben omdat ik dit zou overwegen..
Maar die meningen verschillen natuurlijk
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik bedoel het niet naar hoor.. Ik ben gewoon zuinig op m`n lichaam en ik vind niet dat ik dat niet ben omdat ik dit zou overwegen..
Joh ik bedoel het helemaal niet alsof je 5 bent, had die associatie zelf nog niet eens gemaakt. Maar ik vind het niet zuinig als je iets op je lichaam laat zetten voor geld of korting en hem daarna laat coveren mocht het failliet gaan/je smaak veranderen/whatever.
Gast- Gast
Een tatoeage is toch niet zo zeer je lichaam naar de klote helpen?
Terug naar de vraag: 20% zou me te weinig zijn, maar voor 50% of meer wil ik er nog wel over nadenken.
Terug naar de vraag: 20% zou me te weinig zijn, maar voor 50% of meer wil ik er nog wel over nadenken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: