Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen bij pigmentvlekken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen bij pigmentvlekken? Empty Wat te doen bij pigmentvlekken?

Bericht  JD di 5 apr 2011 - 8:38

Ik heb op mn neus een pigmentvlek zitten, precies tussen mn ogen zeg maar... hij valt onwijs op,en ik krijg steeds meer mensen die zeggen dat er iets op mijn neus zit, die denken dat het viezigheid is ofzo....dus ik vind het erg irritant. Nu zie ik dat er ook al een vlekje op mn wang komt...

ik ga heel af en toe onder de zonnebank (1, hooguit 2x per maand) en volgens een vriendin komt het daardoor... maar heeft iemand enig idee hoe je zo'n pigmentvlek weer wegkrijgt? ik las ergens citroensap, maar dat heb ik er nu weken opgesmeerd, helpt niet...

iemand andere goede ervaringen met cremes of huis/tuin/keukenmiddeltjes? ik las ook dat je het bij de schoonheidsspecaliste kunt laten weghalen, maar dat schijnt heeeeel duur te zijn...

alle tips zijn welkom! danjulliewel!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen bij pigmentvlekken? Empty Re: Wat te doen bij pigmentvlekken?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:41

*Marietje* schreef:Ik heb op mn neus een pigmentvlek zitten, precies tussen mn ogen zeg maar... hij valt onwijs op,en ik krijg steeds meer mensen die zeggen dat er iets op mijn neus zit, die denken dat het viezigheid is ofzo....dus ik vind het erg irritant. Nu zie ik dat er ook al een vlekje op mn wang komt...

ik ga heel af en toe onder de zonnebank (1, hooguit 2x per maand) en volgens een vriendin komt het daardoor... maar heeft iemand enig idee hoe je zo'n pigmentvlek weer wegkrijgt? ik las ergens citroensap, maar dat heb ik er nu weken opgesmeerd, helpt niet...

iemand andere goede ervaringen met cremes of huis/tuin/keukenmiddeltjes? ik las ook dat je het bij de schoonheidsspecaliste kunt laten weghalen, maar dat schijnt heeeeel duur te zijn...
alle tips zijn welkom! danjulliewel!

Ik weet niet hoe de vlekjes eruit ziet maar als ze donker worden en je krijgt er nu nog eentje, zou ik heel even langs de huisarts gaan zodat je zeker weet dat het niks is. Mijn moeder had ze ook en heeft ze weg laten halen door de dermatoloog..

Gast
Gast

Bericht  JD di 5 apr 2011 - 8:46

echt donkerder worden ze niet, en ze worden ook niet groter... het is ook veeeeel lichter dan een moedervlek ofzo hoor...het ziet er echt uit alsof ik iets vies op mn neus heb zitten. zal proberen er even een foto van te maken
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Cow di 5 apr 2011 - 18:53

Je kan iets van de Definity lijn van Olaz proberen. Die zorgt er (als het goed is) voor dat ze vervagen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Tyrael di 5 apr 2011 - 18:58

Biodermal heeft geloof ik ook crème voor pigmentvlekken
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: