Bedverkleiner
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bedverkleiner
Iemand ervaring met het gebruik van een bedverkleiner? Ik overweeg er eentje te nemen omdat mijn meisje het hele ledikant door schuift.. Ze gaat onder de dekens vandaan en regelmatig ligt ze overdwars in bed, of zelfs met haar hoofd bij het voeteneinde
Ik maak het ledikantje altijd laag op, dus dan kan ze dat ook doen. Maar nu leek het me misschien een idee om het hoog op te maken en dan een bedverkleiner te gebruiken, zodat ze niet onder de dekens vandaan kan komen maar ook niet met haar hoofdje eronder kan raken.
Een slaapzak met mouwen heb ik al geprobeerd en dat helpt onvoldoende. Niet dat ik het erg vind dat ze door het bed wil bewegen, maar ze wordt vaak zelf vrij snel wakker wanneer de dekens weg zijn en dat is meestal heel snel en gebeurt vaak de laatste dagen. Gelukkig gaat het 's nachts vrij goed, dan slaapt ze in de wieg op mijn kamer en heeft ze niet zoveel vrijheid in bed
Ik maak het ledikantje altijd laag op, dus dan kan ze dat ook doen. Maar nu leek het me misschien een idee om het hoog op te maken en dan een bedverkleiner te gebruiken, zodat ze niet onder de dekens vandaan kan komen maar ook niet met haar hoofdje eronder kan raken.
Een slaapzak met mouwen heb ik al geprobeerd en dat helpt onvoldoende. Niet dat ik het erg vind dat ze door het bed wil bewegen, maar ze wordt vaak zelf vrij snel wakker wanneer de dekens weg zijn en dat is meestal heel snel en gebeurt vaak de laatste dagen. Gelukkig gaat het 's nachts vrij goed, dan slaapt ze in de wieg op mijn kamer en heeft ze niet zoveel vrijheid in bed
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Bedverkleiner
Kun je niet van iemand een wiegje lenen of zo?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf een wiegje, daar slaapt ze 's nachts in. Ik zou haar daar natuurlijk voorlopig overdag ook weer even in kunnen leggen. Ze slaapt nu overdag op haar kamertje in het ledikantje om vast daaraan te wennen, maar misschien dat ik het nog even terugdraai.. Want ze wordt zelf ook niet echt blij van het constant wakker worden omdat de dekens weg zijnSusan schreef:Kun je niet van iemand een wiegje lenen of zo?
PapillonRose- Ratel
Wij gebruiken een Snoozzz. Ik vind het ideaal en J. slaapt een stuk rustiger omdat hij niet steeds wakker wordt omdat hij aan de andere kant van het bedje ligt. Bij de oppas hebben ze geen Snoozzz en dan slaapt hij ook echt niet
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Zodra H zich door haar bed kon bewegen heb ik een slaapzak aangedaan. Maar dat hielp ook maar even.
Ze ligt achterstevoren, ondersteboven, horizontaal in haar bed.
Soms zelfs helemaal overdwars tegen het hoofdeinde aan geplet.
Dus ik vraag me af of het zin heeft
Gast- Gast
Heb er even naar gekeken en dat zou ook nog weleens wat kunnen zijn! Alleen wel gek dat het wordt afgeraden voor algemeen gebruik op de site van wiegendood Hmm, de bedverkleiner staat er ook al bij en hoewel hij niet wordt afgeraden verkiezen ze toch laag opmaken boven de verkleiner.ekjir@M schreef:Wij gebruiken een Snoozzz. Ik vind het ideaal en J. slaapt een stuk rustiger omdat hij niet steeds wakker wordt omdat hij aan de andere kant van het bedje ligt. Bij de oppas hebben ze geen Snoozzz en dan slaapt hij ook echt niet
PapillonRose- Ratel
Ja, hier ligt ze ook echt op allerlei manieren in bed elke keer Vraag me ook af of er wel iets aan te doen is, maar kwam op google de bedverkleiner tegen dus ik dacht misschien is het wel wat. En zo niet hoop ik dat ze het snel minder erg vindt in slaapzak zonder dekens (de slaapzak is ook gewoon war genoeg), want soms is ze niet te genieten als ze zo vaak wakker wordtHazeltje schreef:Zodra H zich door haar bed kon bewegen heb ik een slaapzak aangedaan. Maar dat hielp ook maar even.
PapillonRose- Ratel
ekjir@M- Prater
Wat is er op tegen om een kind in alleen een slaapzak te laten slapen?
Edit: ik lees nu dat jouw dochter dat niet fijn vindt TO. Maar misschien kun je inderdaad kijken of ze er aan went na een paar nachten, want het scheelt echt! Zo'n slaapzak is zo makkelijk!
Edit: ik lees nu dat jouw dochter dat niet fijn vindt TO. Maar misschien kun je inderdaad kijken of ze er aan went na een paar nachten, want het scheelt echt! Zo'n slaapzak is zo makkelijk!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wat is er op tegen om een kind in alleen een slaapzak te laten slapen?
J. slaapt alleen in een slaapzak omdat hij net zo lang trappelt tot de dekentjes van hem af zijn. Door zijn platte hoofdje moest hij in de Snoozzz maar als ik hem hier niet in leg dan toert hij het hele bed in het rond waardoor hij niet slaapt maar ik ook niet. En hij draait net zo lang tot hij op z´n buik ligt waardoor die slaapzak als een wokkel om hem heen zit en hij dus niet meer terug kan...
ekjir@M- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: