olifantje
Pagina 1 van 1
olifantje
Ondanks dat ik het niet graag wilde heeft Merle besloten om toch echt 1 lievelings knuffel te hebben...De knuffel mag gewoon in de was etc geen probleem, slaapt ze thuis er niet meer oké dan wil ze wel even een andere pakken onder wat protest...MAAAAR zodra ze ergens anders slaapt dan is het hommeles...dan moet dan beest mee.....
Dus nu wil ik op zoek naar nog 1 om deze bij men ouders te leggen. (slapen daar is altijd drama zonder knuffel )
Hoort eigenlijk niet hier thuis en wel bij gezocht/aangeboden..maar hier zullen vast meer mama's kijken!!
Weet iemand waar deze knuffel vandaan komt, of heeft er nog 1 over graaag!!!!
Op het merkje staat een klein olifantje...
Dus nu wil ik op zoek naar nog 1 om deze bij men ouders te leggen. (slapen daar is altijd drama zonder knuffel )
Hoort eigenlijk niet hier thuis en wel bij gezocht/aangeboden..maar hier zullen vast meer mama's kijken!!
Weet iemand waar deze knuffel vandaan komt, of heeft er nog 1 over graaag!!!!
Op het merkje staat een klein olifantje...
Gast- Gast
Re: olifantje
Herkenbaar, C heeft hier ook een slaapknuffel.
Ik heb er toen een paar extra via marktplaats bij gehaald.
Ik heb er toen een paar extra via marktplaats bij gehaald.
Gast- Gast
dat dachten wij ook.... maar dat neusje zit vast met klittenband en dan zie je een slurfjeMaple schreef:Schat... 't Is een muis
Gast- Gast
BeeGee, het is ook het merk volgens mij; hier staat hij op!!
http://www.petitelephant.nl/collectie/kado/
http://www.petitelephant.nl/collectie/kado/
Gast- Gast
waaaaaahhh OHHH helemaal super!!!!! (kende je het merk ofzo?)
ik heb meteen even contact gelegd met de winkel
(waar het forum al niet goed voor is)
ik heb meteen even contact gelegd met de winkel
(waar het forum al niet goed voor is)
Gast- Gast
Nee, ik heb gewoon google gebruikt, en toen kwam ik hem tegen Hopelijk lukt het!
Gast- Gast
ik heb de hele middag gegoogeld en niets gevonden maar goed gelukkig weet ik nu waar die vandaan komtIsabella schreef:Nee, ik heb gewoon google gebruikt, en toen kwam ik hem tegen Hopelijk lukt het!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: