Macbook, wie heeft er een?
+11
FireButterfly
studiebol
Beachgirl
Try
Zora
Susan
Serena
_Lacey_
Tyrael
Snoopy
Lynn_
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Macbook, wie heeft er een?
Ik ben aan het denken of ik zal gaan sparen voor een Macbook. Wie heeft er een en wat vind je ervan? Bevalt het? Spijt? Mis je Windows? Vertel!
Gast- Gast
Re: Macbook, wie heeft er een?
Ik vind ze te duur maar degene die er één hebben in mijn omgeving willen nooit meer anders...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
Gast- Gast
Isabella schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
That's me
Gast- Gast
Fauve schreef:Isabella schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
That's me
leuk.
Gast- Gast
Ik heb een macbook!
En ja ik wil ook nooit wat anders. Heb ook nooit wat anders dan een mac gehad, ben er mee opgegroeid.
Ik vind het echt hele fijne computers, maar als je niet gewend bent om met een mac te werken, dan moet je je wel even realiseren dat heel wat anders is dan een windows laptop en daar dus aan moet wennen.
En ja ze zijn wat duurder, maar daar heb je wel meer kwaliteit voor en gaan in principe ook langer mee. Mijn vorige mac is 6 jaar meegegaan, hele wereld over gereisd en doet het nu ook nog steeds. Ik heb alleen een nieuwere gekocht omdat ik zelf hogere eisen had (heb b.v. veel foto's en filmpjes die ik kwijt wil en had daar geen ruimte meer voor).
En ja ik wil ook nooit wat anders. Heb ook nooit wat anders dan een mac gehad, ben er mee opgegroeid.
Ik vind het echt hele fijne computers, maar als je niet gewend bent om met een mac te werken, dan moet je je wel even realiseren dat heel wat anders is dan een windows laptop en daar dus aan moet wennen.
En ja ze zijn wat duurder, maar daar heb je wel meer kwaliteit voor en gaan in principe ook langer mee. Mijn vorige mac is 6 jaar meegegaan, hele wereld over gereisd en doet het nu ook nog steeds. Ik heb alleen een nieuwere gekocht omdat ik zelf hogere eisen had (heb b.v. veel foto's en filmpjes die ik kwijt wil en had daar geen ruimte meer voor).
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb sinds 3 maanden een Macbook Pro (13 inch) en ik wil echt nooit meer een andere laptop. Heb er dus zeker geen spijt van en windows mis ik al helemaal niet! Hij is fijn om mee te nemen (niet té zwaar en past mooi in mijn tas). Het was me het geld echt dubbel en dwars waard.
Once you go Mac, you never go back
Once you go Mac, you never go back
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dan wel geen Macbook, maar wel een gewone Mac. Inmiddels heb ik deze alweer 2 jaar en wil eigenlijk niks anders meer. Het was wel even wennen, maar Windows mis ik niet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb dat inderdaad ook gehoord, dat je even moet wennen. Dat vind ik geen probleem
Trisha:
Trisha:
Gast- Gast
Ik dacht nog; heeee dát is toevallig Zowel op 't forum als op FB ..
En toen dacht ik..
Ik neem nog wat drinken.
En toen dacht ik..
Ik neem nog wat drinken.
Gast- Gast
Het is zelfs zo dat ik op mijn werk, waar ik nog gewoon Windows, gebruik zoiets heb van: "Euhm... hoe ging dat ook alweer..."Fauve schreef:Ik heb dat inderdaad ook gehoord, dat je even moet wennen. Dat vind ik geen probleem
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Trisha schreef:Ik dacht nog; heeee dát is toevallig Zowel op 't forum als op FB ..
En toen dacht ik..
Ik neem nog wat drinken.
Haha! Het is ook geen geheim hoor
Gast- Gast
Begint je oude naam met een D?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Je kan trouwens ook op veel mac's naast hun besturingssysteem ook windows instaleren (als je zelf handig bent met computers of iem kent die dat is;)
Verder heb ik geen ervaring ermee ofzo..
Verder heb ik geen ervaring ermee ofzo..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Wij hebben een MacBook, maar de accu laadt niet meer goed op, dus ik gebruik 'm bijna niet meer. Op zich zijn het prima laptops, ik vind ze alleen in verhouding wel erg duur en ik vind het jammer dat ze niet meer in 12 inch worden gemaakt, zoals de iBook en de PowerBook van een aantal jaar terug. Ben dus weer overgestapt op een laptop met Windows.
Als ik een MacBook zou willen kopen zou ik denk ik voor een MacBook Air kiezen. Een vriend van ons heeft er eentje en dat is wel een gaaf ding.
Als ik een MacBook zou willen kopen zou ik denk ik voor een MacBook Air kiezen. Een vriend van ons heeft er eentje en dat is wel een gaaf ding.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik wil heel graag een Macbook of nog liever een iMac, vanuit een carriere gericht punt. Maar daar heb ik de komende tijd ook echt geen geld voor, die krengen zijn duur!
Ik ben wel bang dat ik Windows zou missen, omdat ik heel goed met Windows om kan gaan. Daarentegen hebben wij vroeger altijd Mac's gehad, ben er echt mee opgegroeid, en heeft zo ongeveer iedereen in de familie een Mac(book), en ben er dus wel gewend om mee om te gaan. Het werkt wel heel prettig. Je moet even aan een aantal dingen wennen qua logica en gebruik, maar dan werkt ie wel super. En ze zijn inderdaad heel erg mooi.
Ik ben wel bang dat ik Windows zou missen, omdat ik heel goed met Windows om kan gaan. Daarentegen hebben wij vroeger altijd Mac's gehad, ben er echt mee opgegroeid, en heeft zo ongeveer iedereen in de familie een Mac(book), en ben er dus wel gewend om mee om te gaan. Het werkt wel heel prettig. Je moet even aan een aantal dingen wennen qua logica en gebruik, maar dan werkt ie wel super. En ze zijn inderdaad heel erg mooi.
Gast- Gast
Fauve schreef:Dat klopt.
En wat is de 2e, 3e, 4e, 5e, en eventueel 6e letter?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb een Macbook Pro, ik ben erg tevreden alleen vertoont de mijne nu al kuren?! Ik heb 'm net weer moeten herinstalleren en vorige week ook al :S Hij startte ineens niet meer op.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Isabella schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
Dit volg ik niet.... Je hebt elkaar op facebook... maar je weet niet wie wie is?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:Isabella schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
Dit volg ik niet.... Je hebt elkaar op facebook... maar je weet niet wie wie is?
Iemand zegt iets op FB over een Macbook. Diegene kwam eerder ook op het forum maar was weg. Nu ziet Isabella ook een topic hier over een Macbook. Dus ze telt 1+1 bij elkaar op en vraagt zich af of FBmeisje en Fauve dezelfde persoon zijn. Ja dus.
Gast- Gast
Marin schreef:Mimpie schreef:Isabella schreef:Ben jij wie ik denk dat je bent, die het op facebook ook over een Mac heeft?
Iemand zegt iets op FB over een Macbook. Diegene kwam eerder ook op het forum maar was weg. Nu ziet Isabella ook een topic hier over een Macbook. Dus ze telt 1+1 bij elkaar op en vraagt zich af of FBmeisje en Fauve dezelfde persoon zijn. Ja dus.
kwartje valt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mijn vriend heeft er sinds een maandje een, maar hij moet wel heel erg wennen, vind sommige dingen wat onduidelijk maar als hij het eenmaal heeft uitgevonden hoe het werkt vind hij het erg prettig
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: