Na 3...
+48
Theeleut
Oasis
Kat1980
Koffieleut
Happydobby
mickey
Happy
blauwwitrood
Muppetje
Snoes
Tania
L!ND@
Sjonno
Meeko
VeryCherry
holaagirl
Janelie
Mamsie
Filoria
Nana
liesje
Parisienne
smooch
Bloem86
_Jet
Bruintje Beer
juffie001
yes1984
maiadebij
moepie
Rupsie
Lejow
PiP
Amber-
PapillonRose
ekiaam87
Dora
Smaragdje
Spring
Flip Fluitketel
Coccinelle
Pien
Susan
studiebol
bo
Monnie
Tiara
duckie
52 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Na 3...
Gefeliciteerd! Super hoor en zo snel! Maar misschien een beetje een domme vraag. Maar als je er 9 maart voor bent gegaan hoe kun je dan nu al een test hebben met 2 tot 3 weken erop? Is gewoon interesse hoor
Gast- Gast
@ Puggle: Geen domme vraag, daar heb ik me met vrinedinnen ook al suf over zitten te piekeren.
OF de test geeft precies aan vanaf het moment dat het raak was zeg maar. Dan zou het kloppen.
OF is er al eerder iets "mis" gegaan met het condoom.
Maar mijn laatste menstruatie was ook vrij vreemd voor mijn doen.... Maar dan had het alweer verder moeten zijn...
Daarom ben ik ook erg beneiwud wat de gyn gaat zeggen!!
OF de test geeft precies aan vanaf het moment dat het raak was zeg maar. Dan zou het kloppen.
OF is er al eerder iets "mis" gegaan met het condoom.
Maar mijn laatste menstruatie was ook vrij vreemd voor mijn doen.... Maar dan had het alweer verder moeten zijn...
Daarom ben ik ook erg beneiwud wat de gyn gaat zeggen!!
Gast- Gast
Is het niet zo dat die digitale testen van CB aangeven hoelang er tussen de bevruchting en het tijdstip van testen zit? Dan kan het best kloppen denk ik.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oke ik snap hem! Misschien heb je wel gewoon eerder een eisprong gehad bijv gelijk een week na 9 maart ofzo? Of idd iets met het condoom.
In ieder geval ben je zwanger en dat is super!
In ieder geval ben je zwanger en dat is super!
Gast- Gast
Hahaha daarom!
en de gyn zal me vast wel kunnen vertellen hoe ver ik nu daadwerkelijk ben!
en de gyn zal me vast wel kunnen vertellen hoe ver ik nu daadwerkelijk ben!
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Is het niet zo dat die digitale testen van CB aangeven hoelang er tussen de bevruchting en het tijdstip van testen zit? Dan kan het best kloppen denk ik.
Ja als ze dat doen klopt het ongeveer wel denk ik ja, dat zou betekenen dat die testen wel heel vroeg meten!
Gast- Gast
Maar dat je er 9 maart voor bent gegaan zegt toch niks over het moment waarop de baby is verwekt? Dat kan zelfs wel op dezelfde avond zijn geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hazeltje schreef:Hahaha, dat is toch echt al wel een tijdje geleden hoor
*Vraagt zich nu heel ernstig af wie je voorheen was...*
Das een geheimpje (ivm meelezende jaloerse collega...) Zo heel actief was ik de laatste jaren ook niet meer hoor, maar ben al vanaf 2006 actief geloof ik.
Gast- Gast
Ik weet het ook niet zeker hoor, maar dacht dat het zo zat. En sommige testen zijn wel heel gevoelig, ik heb er destijds eentje van Predictor gedaan die je al een paar dagen voor je nod kan doen. Omdat ik niet zeker wist of ik zwanger was en als het wel zo was, of het al lang was of niet.Puggle schreef:PapillonRose schreef:Is het niet zo dat die digitale testen van CB aangeven hoelang er tussen de bevruchting en het tijdstip van testen zit? Dan kan het best kloppen denk ik.
Ja als ze dat doen klopt het ongeveer wel denk ik ja, dat zou betekenen dat die testen wel heel vroeg meten!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik weet het ook niet zeker hoor, maar dacht dat het zo zat. En sommige testen zijn wel heel gevoelig, ik heb er destijds eentje van Predictor gedaan die je al een paar dagen voor je nod kan doen. Omdat ik niet zeker wist of ik zwanger was en als het wel zo was, of het al lang was of niet.Puggle schreef:PapillonRose schreef:Is het niet zo dat die digitale testen van CB aangeven hoelang er tussen de bevruchting en het tijdstip van testen zit? Dan kan het best kloppen denk ik.
Aah oke. Ik wist niet dat er testen zijn joh die al eerder testen, dacht eigelijk dat dat alleen bij de dokter kan. Weer wat geleerd
Gast- Gast
Ze zetten er ook bij dat de huuisarts en de VK er twee weken bij optellen omdat die uit gaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Normaal weet je natuurlijk ook niet precies waneer het raak is.
@ Susan: Wat bedoel je?
Ik weet het wel ongeveer aangezien mijn man de week erna late dienst kreeg en ik dus echt niet tot 1u in de nacht ga liggen wachten Maar of het de 9e of de 11e of de 13e o.i.d. gebeurd is dat weet ik niet nee.
Maar wel dat er ongeveer een week voor nodig was.
De week erna heb ik vreselijke buikpijn gehad (de huisarts dacht toen aan nierstenen).
Maar wellicht dat dit iets met de innesteling te maken had...
Ik weet het wel ongeveer aangezien mijn man de week erna late dienst kreeg en ik dus echt niet tot 1u in de nacht ga liggen wachten Maar of het de 9e of de 11e of de 13e o.i.d. gebeurd is dat weet ik niet nee.
Maar wel dat er ongeveer een week voor nodig was.
De week erna heb ik vreselijke buikpijn gehad (de huisarts dacht toen aan nierstenen).
Maar wellicht dat dit iets met de innesteling te maken had...
Gast- Gast
Ja dat kan idd die buikpijn wel verklaren dan! Super hoor ben benieuwd wat de gynecoloog gaat zeggen. Veel succes alvast!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:
Het ging om deze vraag:
Puggle schreef:Maar als je er 9 maart voor bent gegaan hoe kun je dan nu al een test hebben met 2 tot 3 weken erop? Is gewoon interesse hoor
Het kan toch makkelijk dat je 9 maart besluit om ervoor te gaan en nu een test hebt met 2-3 weken erop?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Hazeltje schreef:
Het ging om deze vraag:Puggle schreef:Maar als je er 9 maart voor bent gegaan hoe kun je dan nu al een test hebben met 2 tot 3 weken erop? Is gewoon interesse hoor
Het kan toch makkelijk dat je 9 maart besluit om ervoor te gaan en nu een test hebt met 2-3 weken erop?
Ah zo! Ja dan zou het ook precies kunnen kloppen.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Susan schreef:Hazeltje schreef:
Het ging om deze vraag:Puggle schreef:Maar als je er 9 maart voor bent gegaan hoe kun je dan nu al een test hebben met 2 tot 3 weken erop? Is gewoon interesse hoor
Ah zo! Ja dan zou het ook precies kunnen kloppen.
Oke ik snap hem nu ook wel! Sorry voor mijn warrigheid :-)
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Gefeliciteerd!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Gefeliciteerd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
gefeliciteerd!!!!!!
liefs liesje
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
die testen van clearblue zijn niet helemaal betrouwbaar qua weken die die aangeeft. Ik heb die 2x gedaan en beide keren gaf hij 2 tot 3 weken aan en hier klopte geen hout van. Ik bleek gewoon hoog Hcg gehalte te hebben. Dit werd door mijn gyn ook aangegeven dat die testen een valse tijd (qua weken) aangeven.
gefeliciteerd overigens!!
gefeliciteerd overigens!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: