Ecobal
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ecobal
Hoi!
Bij de Blokker is de ecobal in de aanbieding van 25,- voor 14,99! Heeft iemand ervaring met deze manier van wassen? Wordt de was echt schoon?
Voor zover ik heb begrepen, heb je geen wasmiddel meer nodig, behalve bij hardnekkige vlekken.
Ben benieuwd!
Bij de Blokker is de ecobal in de aanbieding van 25,- voor 14,99! Heeft iemand ervaring met deze manier van wassen? Wordt de was echt schoon?
Voor zover ik heb begrepen, heb je geen wasmiddel meer nodig, behalve bij hardnekkige vlekken.
Ben benieuwd!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ecobal
ik dacht dat dat bollen waren voor in de droger...?
Of heb jij 't over heel iets anders?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Nee, volgens mij zijn het echr wasballeb! Ik ga even het internet afstruinen...
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Jerry schreef:ik dacht dat dat bollen waren voor in de droger...?
Die ecobal ken ik niet, maar die bollen in de droger werken niet, had ik pas ergens in een blaadje gelezen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn oudtante is er tevreden over. Verder heb ik er nog nooit iemand over gehoord.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zo'n bal en ben er wel tevreden over. Maar het is niet zo dat je geen wasmiddel meer nodig hebt. Je hebt nog wel wasmiddel nodig maar een stuk minder. En bij hele vieze kleren heb je ook iets meer wasmiddel nodig dan bij de gebruiksaanwijzing staat aangegeven (maar dan is het nog minder dan normaal), anders wordt de was bij mij niet schoon.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb trouwens net zo'n ecobal als op www.ecowasbal.nl, ik zie nu dat er ook anderen zijn die wel zonder wasmiddel te gebruiken zouden zijn.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik ken het ook niet maar het klinkt wel goed. Bespaart het echt zo veel uiteindelijk?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: