Edelsteen-advies
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Edelsteen-advies
Ik ben van mezelf helemaal niet spiritueel of zoiets ingesteld, maar via mijn moeder kreeg ik een site waar je een advies over jezelf kon laten geven door je naam naar iemand te sturen en een foto van jezelf erbij.
Het volgende schreef ze over mij:
Ik heb het gevoel dat je een beetje zoekende bent naar datgene wat jij leuk vindt om te doen. Ik denk dat je mag proberen om goed naar jezelf te luisteren, naar wat jij leuk vindt, wat jij graag wilt, en je hoeft je niet zoveel aan te trekken van wat anderen daarvan vinden… Maar je bent absoluut op de juiste weg… maak die keuzes maar voor jezelf, als je met je hart kiest, komt het goed!
Op dit moment past Aventurijn goed bij jou, het zal je helpen om je juiste richting te vinden en de juiste keuzes voor jezelf te maken
Het klopt echt ontzettend en bij mijn moeder klopte het ook!
Geloven jullie hierin of is het volgens jullie toeval?
Het volgende schreef ze over mij:
Ik heb het gevoel dat je een beetje zoekende bent naar datgene wat jij leuk vindt om te doen. Ik denk dat je mag proberen om goed naar jezelf te luisteren, naar wat jij leuk vindt, wat jij graag wilt, en je hoeft je niet zoveel aan te trekken van wat anderen daarvan vinden… Maar je bent absoluut op de juiste weg… maak die keuzes maar voor jezelf, als je met je hart kiest, komt het goed!
Op dit moment past Aventurijn goed bij jou, het zal je helpen om je juiste richting te vinden en de juiste keuzes voor jezelf te maken
Het klopt echt ontzettend en bij mijn moeder klopte het ook!
Geloven jullie hierin of is het volgens jullie toeval?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Edelsteen-advies
Ik wil niet zeuren, maar volgens mij past zo'n beschrijving bij 80 procent van de mensen van 18 tot 30.
Gast- Gast
Ik geloof 't niet.. Dit is echt op iedereen van toepassing.. Iedereen is altijd wel op zoek naar iets.. al gaat 't om avondeten
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
ehh, iedereen is zoekende(baan,huis,liefde, geld, ga zo maar door). Dus ik vind ik echt oplichterij en edelstenen die geneeskrachtige werking hebben? Wat een onzin!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Hm..ik weet het niet. Bij mijn moeder schreven ze bv. dat ze een ontzettend chaotische periode achter de rug had waarin ze eindelijk een keer voor zichzelf heeft gekozen en zij nu in een positieve lijn zit voor haar. Dit klopt echt omdat ze net gescheiden is van mijn vader.
Zelf zit ik ontzettend in dubio met van alles; opleiding, relaties, autorijden etc.
Maar goed, was gewoon benieuwd naar jullie meningen!
Zelf zit ik ontzettend in dubio met van alles; opleiding, relaties, autorijden etc.
Maar goed, was gewoon benieuwd naar jullie meningen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Soms geloof ik het, soms niet. Dit is bestwel algemeen, waardoor ik het niet echt geloof. Maar als jij graag een edelsteen wilt proberen kan dat geen kwaad toch? Ik heb er een klein poosje geleden een van m'n vader gekregen, baad het niet, schaad het niet denk ik dan..
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Nou, zowel het advies dat voor jou geldt als dat voor jouw moeder gaat voor mij op. Dus nee, ik geloof hier niet in!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Nou, zowel het advies dat voor jou geldt als dat voor jouw moeder gaat voor mij op. Dus nee, ik geloof hier niet in!
Ja inderdaad. Nu lijkt het misschien zo dat het echt bij jou past, maar zelf interpreteer je dingen anders. Als je het over een chaotische periode hebt denk jij aan scheiden, ik aan mijn scriptie-periode, en weer een ander denkt misschien aan z'n liefde die uit is. Daarbij kan ik heel wat dingen die ik zelf als chaotisch kan interpreteren in mijn leven(scriptie,diploma, baan, liefde, getrokken verstandskiezen , niet weten wat volgende jaar te doen enz.)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: