5 december - Goedemorgen!
+15
Arwyn
Lejow
Dikkie Dik
Lady4
smooch
Pompoen
lente
Jelin
Woezies
momo
Puk
Pinkel
Roze Roos
ekiaam87
GeKKiE
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 5 december - Goedemorgen!
Goeie smorregens!
Hier gaan we wat aan het huishouden doen, is gister niet veel van gekomen. Ik moest piet spelen en mijn vriend moest werken. We gaan een kast in de woonkamer uitzoeken, staat veel zooi in..
En daarna hoop ik de kerstboom opzetten!!
Vanavond gaan we uit eten, omdat het woensdag een beetje in de soep liep omdat de stroom uit viel in het restaurant waar we uit eten waren
Hier gaan we wat aan het huishouden doen, is gister niet veel van gekomen. Ik moest piet spelen en mijn vriend moest werken. We gaan een kast in de woonkamer uitzoeken, staat veel zooi in..
En daarna hoop ik de kerstboom opzetten!!
Vanavond gaan we uit eten, omdat het woensdag een beetje in de soep liep omdat de stroom uit viel in het restaurant waar we uit eten waren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen en inmiddels alweer een paar uurtjes wakker. Lekker ontbijtje gegeten in bed met vriend en die is nu de hele middag naar vrienden. Ik hang nog lekker in m'n pyjama op de bank. Zometeen even douchen en vanmiddag maar even de afwas doen.. :S Dan eind van de middag naar m'n ouders, daar gaan we vanavond Sinterklaas vieren.
Fijne dag allemaal en hopelijk zitten er voor iedereen leuke cadeautjes in de zak!
Ik heb heerlijk geslapen en inmiddels alweer een paar uurtjes wakker. Lekker ontbijtje gegeten in bed met vriend en die is nu de hele middag naar vrienden. Ik hang nog lekker in m'n pyjama op de bank. Zometeen even douchen en vanmiddag maar even de afwas doen.. :S Dan eind van de middag naar m'n ouders, daar gaan we vanavond Sinterklaas vieren.
Fijne dag allemaal en hopelijk zitten er voor iedereen leuke cadeautjes in de zak!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb lekker lang geslapen, van 12 tot 10 uur Ik had perongeluk mijn wekker op 11 uur gezet ipv 9 uur. Het is even wennen van snelle smartphone naar nokia uit het stenen tijdperk.
Ik ga zo even was was opvouwen en een beetje strijken, en ik moet ook nog stofzuigen en dweilen. Om half 5 moet ik werken, dus ik heb nog voldoende tijd.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker lang geslapen, van 12 tot 10 uur Ik had perongeluk mijn wekker op 11 uur gezet ipv 9 uur. Het is even wennen van snelle smartphone naar nokia uit het stenen tijdperk.
Ik ga zo even was was opvouwen en een beetje strijken, en ik moet ook nog stofzuigen en dweilen. Om half 5 moet ik werken, dus ik heb nog voldoende tijd.
Fijne dag allemaal!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
En ik heb weer eens iets van een verkoudheid! Om gek van te worden! Ik zorg zo goed voor mezelf, krijg elke dag vitamientjes en dan weer. Mag hopen dat het morgen weer beter met me gaat! Want er moet gewerkt worden!
Goed, vandaag ga ik naar paps. Dat zal wel moeten. Ik kreeg namelijk een "Ik mis je" berichtje van hem. En ik ben inderdaad al weken niet meer geweest.
Fijne dag iedereen!
En ik heb weer eens iets van een verkoudheid! Om gek van te worden! Ik zorg zo goed voor mezelf, krijg elke dag vitamientjes en dan weer. Mag hopen dat het morgen weer beter met me gaat! Want er moet gewerkt worden!
Goed, vandaag ga ik naar paps. Dat zal wel moeten. Ik kreeg namelijk een "Ik mis je" berichtje van hem. En ik ben inderdaad al weken niet meer geweest.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik had gisterenavond ernstige twijfel om op stap te gaan. Er was een leuk feestje, maar het was ongeveer 60 km rijden. Opzich geen probleem, maar het weer van gisterenavond was hier te slecht voor woorden en daarnaast had ik er geen zin om er eeuwen over te gaan doen. Daarom dus afgezegd. Vriendin wilde kostte wat het kost toch gaan, dus die is wel gegaan met haar vriend. Ik baalde wel als een stekker, maar het was gewoon geen doen om zo'n eind te gaan rijden.
Vanavond heb ik slaapdienst en Sinterklaas op mijn werk. Erg leuk, want de meeste clienten geloven er nog in. Ik heb een Sint met pieten gehuurd voor ze, dus dat wordt vast geinig.
Fijne dag allemaal!
Ik had gisterenavond ernstige twijfel om op stap te gaan. Er was een leuk feestje, maar het was ongeveer 60 km rijden. Opzich geen probleem, maar het weer van gisterenavond was hier te slecht voor woorden en daarnaast had ik er geen zin om er eeuwen over te gaan doen. Daarom dus afgezegd. Vriendin wilde kostte wat het kost toch gaan, dus die is wel gegaan met haar vriend. Ik baalde wel als een stekker, maar het was gewoon geen doen om zo'n eind te gaan rijden.
Vanavond heb ik slaapdienst en Sinterklaas op mijn werk. Erg leuk, want de meeste clienten geloven er nog in. Ik heb een Sint met pieten gehuurd voor ze, dus dat wordt vast geinig.
Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Haha Donnaa, het was vast erg gezellig !
Absoluut.. Ik ben net wakker!
Ga je nog pepernoten bakken? Ik was ook van plan om dat te doen.. *vergeten*
Gast- Gast
Marin schreef:Roze Roos schreef:Darcy schreef:Zeg, hoe moet ik jou nou noemen als ik je naam wil schrijven?товарищ schreef:Goedemorgen,
Dat vroeg ik mij gisteren ook al af!
Hahhaa ja het is niet heel handig zo ;-)
Je kunt het natuurlijk kopieren en plakken, of je kunt Tovarisjt schrijven, dat komt fonetisch het beste overeen.
Zo dan gooi ik er ook even een quotje tegen aan. Handig he! Als ik uitgelogd ben (dat gebeurt soms) dan moet ik dus mijn naam gaan googelen en kopiëren in het inlogvakje...
Maar de eerste 4 letters lijken nog best westers ;-), jullie mogen me ook wel Tova of Toba noemen hoor (je spreekt het sowieso niet met een harde v uit) :cyclops:
@Marin, Tovarisjt of Tovaritsj, ik dacht nl dat laatste!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Darcy schreef:Wat betekent het dan?
Het betekend kameraad, 't is wel een behoorlijk communistisch getint woord (het is Russisch), maar ik vind het vooral een mooi woord, ik zie het meer als vriend, iemand waar je op kunt steunen. 't is overigens wel mannelijk, haha, maar who cares ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goeiesmiddags! Ik ben net mijn bed uit, hoewel ik al enkele uren heb liggen lezen. Héérlijk met dit weer! Heb zo'n gevoeld dat ik vandaag niet vooruit te branden zal zijn, maar dat geeft niet... daar is het zondag voor!
Eigenlijk zou ik het liefst de hele dag de gordijnen dicht houden want ik word wel een beetje depri van dit weer, bah! Geef mij maar sneeuw en zon ipv deze druilerige derrie buiten. Maar hee... nog 2 maandjes en dan vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijk! Whoeoe!
Fijne dag allemaal
Eigenlijk zou ik het liefst de hele dag de gordijnen dicht houden want ik word wel een beetje depri van dit weer, bah! Geef mij maar sneeuw en zon ipv deze druilerige derrie buiten. Maar hee... nog 2 maandjes en dan vertrek ik voor een weekje naar Oostenrijk! Whoeoe!
Fijne dag allemaal
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goedemiddag allemaal,
Ik heb vanochtend gesport en ben bezig geweest met een Sinterklaasgedicht. Moet straks nog even verder dichten. Vanavond Sinterklaas vieren met mijn moeder en broertje.
Fijne dag!
Ik heb vanochtend gesport en ben bezig geweest met een Sinterklaasgedicht. Moet straks nog even verder dichten. Vanavond Sinterklaas vieren met mijn moeder en broertje.
Fijne dag!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
товарищ schreef:
Zo dan gooi ik er ook even een quotje tegen aan. Handig he! Als ik uitgelogd ben (dat gebeurt soms) dan moet ik dus mijn naam gaan googelen en kopiëren in het inlogvakje...
Maar de eerste 4 letters lijken nog best westers ;-), jullie mogen me ook wel Tova of Toba noemen hoor (je spreekt het sowieso niet met een harde v uit) :cyclops:
@Marin, Tovarisjt of Tovaritsj, ik dacht nl dat laatste!
Ik dacht eerst ook tovaritsj want zo heb ik t geleerd. Maar toen ging ik t daarna nog even checken op internet en kwam er een sjt klank uit dus nu weet ik t even niet meer.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» December kalender
» 20 december is het zo ver :)
» Telegraaf van 31 december?
» 21 December 2012
» Show RTL, 29 december (wie is wie?)
» 20 december is het zo ver :)
» Telegraaf van 31 december?
» 21 December 2012
» Show RTL, 29 december (wie is wie?)