Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blythe Dolls: Waar te koop?

+3
SnowWhite
Jeanette
Zwerver
7 plaatsers

Ga naar beneden

Blythe Dolls: Waar te koop? Empty Blythe Dolls: Waar te koop?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 12:06

Ik vind ze zo gaaaaf!! Ik wil er ook een angel

Weet iemand waar ze te koop zijn in Nederland? Ik heb al wel gezien dat ze flink duur zijn....Maar op Ebay komen er ook veel shippingskosten bij, en dat vind ik echt zonde....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Blythe Dolls: Waar te koop? Empty Re: Blythe Dolls: Waar te koop?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 12:09

Er staat er sowieso 3 op Marktplaats...

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 4 dec 2010 - 13:02

Ik vind ze ook super leuk! Ik vind alleen poppen best eng, dus vrees als ik er een aanschaf deze gauw verdwijnt uit huis
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 0:02

Jaa dat zou ik ook weleens willen weten..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  SnowWhite zo 5 dec 2010 - 0:28

Zijn volgens mij nauwelijks in Nederland te koop. Misschien op fanatasy beurzen!
Als ik er op google kom ik toch meer uit op buitenlandse sites en ze zijn inderdaad aan de prijzige kant Cry
Wellicht dat hier wat tussen staat (of in de toekomst) http://www.bybowine.com/introductie.html
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 0:37

Neem een Blybe!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 1:22

Misschien zie je hier iets leuks:
http://www.shimmeringmagic.com/pages/online-shop/overige-fashion-dolls/blythe.php

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 5 dec 2010 - 2:10

wc-eend schreef:Ik vind ze ook super leuk! Ik vind alleen poppen best eng, dus vrees als ik er een aanschaf deze gauw verdwijnt uit huis

Ik vind ze ook verschrikkelijk eng, zoiets wil je toch niet in je slaapkamer hebben? Maar goed, ik heb het helemaal niet zo op poppen, jakkes.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:50

Sogood schreef:
wc-eend schreef:Ik vind ze ook super leuk! Ik vind alleen poppen best eng, dus vrees als ik er een aanschaf deze gauw verdwijnt uit huis

Ik vind ze ook verschrikkelijk eng, zoiets wil je toch niet in je slaapkamer hebben? Maar goed, ik heb het helemaal niet zo op poppen, jakkes.
Haha ik ook niet, ik ben van de knuffeldieren. 🐱 🐷 albino Very Happy

Gast
Gast

Blythe Dolls: Waar te koop? Empty Koop tips

Bericht  Margot wo 5 jan 2011 - 4:01

Ik ben sinds begin 2009 helemaal ´verliefd´ geworden op de Blythe pop. Ik denk dat het maar twee kanten op kan. Of je vindt ze te gek, of je vindt ze helemaal niks.
Ik ben niet meer te stoppen en zie steeds weer nieuwe interessanten poppen en informatie over Blythe op internet. De pop is voor mij ook een enorme inspiratie om creatief bezig te zijn. Customizen, fotograferen, etc.

Maar nu, koop tips. Ik ben zelf ´eigenaar´ van ByBowine. Dat is een ´hobbysite´ van deze uit de hand gelopen liefhebberij. Ik heb nog een paar poppen te koop. Die vind je daar.
Verder zijn er een paar vaste verkopers op Marktplaats die regelmatig nieuwe poppen te koop hebben. Elaine bijvoorbeeld. Heel betrouwbaar en gaat helemaal goed. Let wel op of het een nieuwe pop is, dan zit ze ook nog helemaal vast in de verpakking.
Verder kun je kopen op Ebay. Dat gaat ook goed. let op de ranking van de verkoper. Dat staat er altijd bij. Maar Ebay is ook heel betrouwbaar.
Laatste optie is kopen bij Blythe zelf. https://www.juniemoonshop.com/ .https://www.juniemoonshop.com/ Dat lijkt misschien goedkoop, als je het omrekent in euro's , maar reken erop dat je invoerrechten moet betalen en dat kan flink oplopen, tot wel 40 euro.

Al met al zijn de poppen best duur. Een gewone pop, nieuw, kost 170 tot 300 euro. (afhankelijk van of ze een speciale editie is). Een gecustomizede pop kan oplopen tot 1000 dollar (als het van een bekende, goede customizer is, zoals Picara).
Tweedehands poppen zijn ook te koop. Kijk hiervoor vooral op marktplaats. Soms heb je geluk en kun je voor ongeveer 100 euro een pop kopen. Hoe ouder de pop, hoe duurder ze is. er zijn ook Kenner poppen, de oorspronkelijke versie uit 1972. Die zijn voro 700 - 1300 dollar te koop!

Succes met shoppen en let op, vaak blijft het niet bij 1 pop... Very Happy [url][/url]
Margot
Margot
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Makamba wo 5 jan 2011 - 4:38

Wat een prijzen. :shock: Echt duur!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond wo 5 jan 2011 - 4:53

WOW wat een geld!
Zou ik liever een LE barbie voor hebben (oh ze hebben zulke mooie bij de Bijenkorf in Arnhem, kan ik wel een uur bij staan kijken..)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: