Kat & kerstboom...
+13
Caro
Rovine
Tazz
Sarah1985
Jilke
Snoes
Jeanette
Puk
Fiwen
Aziraphale
smurfie
Lejow
Dora
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kat & kerstboom...
Mijn jongste kat hing er het eerst jaar ook constant in, elke dag hing de boom weer scheef als we uit het werk kwamen! Gelukkig was het daarna niet meer het geval (al zag het r wel erg grappig uit!). De ballen zijn nog wel erg aantrekkelijk, dus ik hang de niet-breekbare dingen maar zoveel mogelijk onderin.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Overigens zette mijn vader de boom vast aan de muur toen we vroeger nog een andere kat hadden. Touwtjes om de boom en dan aan de achterkant met een spijkertje vastgezet tegen de muur haha.
Gast- Gast
Hij staat nog steeds Hij heeft wel een paar keer een plastic bal eruit gegooid, maarja, dat is niet erg! Ben trots op mijn terrorkat haha
Gast- Gast
Ik was ook behoorlijk bang voor de boom/ballen in combinatie met mijn terrorkatten
Maar ze doen het super goed!! Ze kijken er totaal niet naar om. Wij hebben de kerstboom op een tafeltje gezet, maar ze kunnen nog op de tafel springen, of op het dressoir dat ernaast staan, maar tot nu toe hebben we dat nog niet gezien. Misschien doen ze het 's nachts, maar de ballen blijven in de boom hangen, dus dat is beter
Maar ze doen het super goed!! Ze kijken er totaal niet naar om. Wij hebben de kerstboom op een tafeltje gezet, maar ze kunnen nog op de tafel springen, of op het dressoir dat ernaast staan, maar tot nu toe hebben we dat nog niet gezien. Misschien doen ze het 's nachts, maar de ballen blijven in de boom hangen, dus dat is beter
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Hier ook alleen maar plastic kerstballen (en slingers natuurlijk maar die vinden ze niet zo interessant)
2 jaar terug kwam ik s'ochtends de kamer binnen lopen en ik miste iets. Lag m'n kerstboom dus op de grond
2 jaar terug kwam ik s'ochtends de kamer binnen lopen en ik miste iets. Lag m'n kerstboom dus op de grond
Gast- Gast
Bij ons heeft de boom nog geen 1x om gelegen. Ze bijten wel op de onderste takken en 1tje bijt aan de lampjes ik ben ook in de weer met de plantenspuit. Wij hebben er een kleedje onder liggen en als er een bal uitvalt, dan valt ie op het kleedje, dus gaan ze bijna nooit stuk. Ook gaan ze lekker op dat kleedje liggen.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn kat heeft een keer aan de boom geroken en verder negeert ze dat ding.
Als je katten hebt moet je wel heel erg uitkijken met lametta en kerstslingers:
Katten hebben de neiging om naar die glimmende sliertjes te happen en die blijven dan in de keel/neus vastzitten, waardoor de kat onder narcose gebracht moet worden om 't eruit te krijgen en dat kost zo'n 100 euro (volgens mij de grootste inkomstenpost onder dierenartsen rond kerst).
Als je katten hebt moet je wel heel erg uitkijken met lametta en kerstslingers:
Katten hebben de neiging om naar die glimmende sliertjes te happen en die blijven dan in de keel/neus vastzitten, waardoor de kat onder narcose gebracht moet worden om 't eruit te krijgen en dat kost zo'n 100 euro (volgens mij de grootste inkomstenpost onder dierenartsen rond kerst).
Gast- Gast
Ik zag dat plaatje en dacht meteen van "Ohhhh, die moet ik kopen voor mijn kat!". Dit omdat hij helemaal gek is van draadjes.
Maar euh... laat maar dan toch. Bedankt voor de waarschuwing.
Maar euh... laat maar dan toch. Bedankt voor de waarschuwing.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Squirly (onze poes) is in love met de kerstboom! Ze ligt er alleen maar onder en kijkt verwonderd omhoog naar de lanpjes en ballen. Ze klimt er niet in, speelt er niet mee. Alleen maar liggen. Ideaal dus :rendeer:
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur in de kerstboom
» Welke kerstboom heb jij, en wat....
» Show je kerstboom!
» Wanneer zet jij de kerstboom op?
» Kerstboom; echte of een nepperd?
» Welke kerstboom heb jij, en wat....