M'n nijn is oud :(
+11
Puk
Jordana
Jerry
Ellebel
Mari
Sterre
joyce0606
Pannetoet
Tania
Beachgirl
Chocolate Cookie
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: M'n nijn is oud :(
Chocolate Cookie schreef:Ik ga toch even reageren. Aangezien ik mijn konijn gewoon niet bij een wildvreemd persoon achter wil laten. Dat krijg ik niet over mijn hart. Jullie doen net of ik hem verwaarloos. Maar daar is dus helemaal niets van waar. En daarbij woon ik nog bij mijn ouders thuis die ook voor hem zorgen.
Ik weet niet of het naar mij gericht is, maar bij een knaagdierenopvang hebben ze toch wel verstand van dieren? Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Misschien zou je er eerst nog een keer kunnen gaan kijken oid. Ik snap de gedachtegang, maar als je het sneu vindt dat je beestje niet zoveel aandacht krijgt, dan zou ik daar ook acties aan verbinden.
Gast- Gast
Fauve schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik ga toch even reageren. Aangezien ik mijn konijn gewoon niet bij een wildvreemd persoon achter wil laten. Dat krijg ik niet over mijn hart. Jullie doen net of ik hem verwaarloos. Maar daar is dus helemaal niets van waar. En daarbij woon ik nog bij mijn ouders thuis die ook voor hem zorgen.
Ik weet niet of het naar mij gericht is, maar bij een knaagdierenopvang hebben ze toch wel verstand van dieren? Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Misschien zou je er eerst nog een keer kunnen gaan kijken oid. Ik snap de gedachtegang, maar als je het sneu vindt dat je beestje niet zoveel aandacht krijgt, dan zou ik daar ook acties aan verbinden.
Ik heb die acties al eens ondernomen. Zoals ik al eerder zei zit het vol. Ik ga niet helemaal naar, bijvoorbeeld, de randstad rijden. Dan kan hij ook wel hier blijven. Daarbij, ookal hebben ze er verstand van. Kvind het geen prettig gevoel. Heb hem al vanaf 6/7 weken ofzo en gezien als baby want mijn tante fokte ze. Ik doe dat allemaal niet zo makkelijk.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Een van mijn nijntjes is bijna 3 en heeft de ziekte E.Cuniculli. Hij heeft er al 3 keer medicijnen vooor gehad, maar het helpt elke keer maar even. Hij valt elke keer om, is heel futloos en hij zit zielig in zijn hok met zijn koppie scheef. We moeten hem deze week in laten slapen en mijn hart breekt als ik daaraan denk:(
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zeg toch ook niet dat het makkelijk is? Ik snap je dilemma echt wel.
Gast- Gast
Ahh, wat een lieve nijn.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Konijntjes kunnen makkelijk zo oud worden maar de meesten halen dat niet. Ik heb ook een konijn die dit jaar 11 wordt, ik merk idd ook dat hij stram is, hij slaapt veel en wordt wat magerder. Ook drinkt hij veel en af en toe ligt ie zo in coma dat ik nog even check of hij wel ademt. Gelukkig eet ie als een bootwerker en wordt ie gelukkig van zn vriendinnetje die hem de hele dag afsopt
Vertroetel hem maar lekker, zolang hij niet lijdt heeft hij echt nog wel een lekker leventje Maar confronterend is het idd wel.
Vertroetel hem maar lekker, zolang hij niet lijdt heeft hij echt nog wel een lekker leventje Maar confronterend is het idd wel.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wat een scheetje en wat een leuke foto zo saampies. Het is altijd pijnlijk als je huisdieren achteruit gaan, maar hij heeft zo te horen en te zien een heerlijk leventje en dat is al belangrijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat weer prima met hem, dit was dus gewoon weer zo'n dipje. Ze komen alleen wel steeds vaker, dus dat vind ik wel een beetje eng, maar zo lang ik niet het idee heb dat hij pijn heeft of dat het echt niet goed gaat, laat ik 'm lekker.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:1: Het is mijn konijn, heeft genoeg bewegingsruimte want komt regelmatig uit zijn hok
2: Ik weet echt wel hoe je iets moet verzorgen
3: Alle konijnenopvang hier zitten vol en nemen geen "afstandskonijnen" meer aan
4: Marktplaats vertrouw ik niet, wie het ook komt ophalen
En daarnaast ben ik de gene die hier bepaald hoe mijn konijn verzorgd word en niet jullie die niet eens weten hóe hij verzorgd word.
Zo das ook weer gezegt en meer zeg ik ook niet.
jij denkt je zelf er wel erg makkelijk vanaf te brengen, je spreekt jezelf ook wel erg tegen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
't Is ook wel heel makkelijk om te oordelen over een ander naar aanleiding van één regeltje tekst. Ik weet niet, maar ik heb het idee dat iedereen de laatste tijd op zoveel mogelijk slakken zout aan het leggen is.
Maar fijn om te lezen dat het met de Nijn van Dijn beter gaat!
Maar fijn om te lezen dat het met de Nijn van Dijn beter gaat!
Gast- Gast
Ellebel schreef:Chocolate Cookie schreef:Ahww arme nijn
Mijn nijn wordt geloof ik 4, maar ik kijk er niet echt meer naar om. Hondje vraagt veel aandacht. Maar ik wil hem niet naar een asiel brengen (vertrouw ik niet) en zet hem zeker niet op marktplaats.
Dat je dit zo schaamteloos durft te zeggen zeg! Konijnen en zijn groepsdieren en hebben een maatje nodig en ander heeeeel veel aandacht en liefde van jou! Zit je konijn binnen of buiten? En heeft het dan minimaal een ren om in rond te lopen/rennen? Of zit het ook nog een kooitje van 1 m2 opgesloten? Je zou je echt moeten schamen! Zoek dan een konijnenopvang om het diertje heen te brengen, zij zorgen voor een nieuw en veel beter baasje.
Wow! Wat een enorm overtrokken reactie!!
Doe even rustig zeg...
Chocolate Cookie is toch eerlijk? Bovendien trek je conclusies over dingen die je niet zeker weet!
Gast- Gast
Pien schreef:Chocolate Cookie schreef:1: Het is mijn konijn, heeft genoeg bewegingsruimte want komt regelmatig uit zijn hok
2: Ik weet echt wel hoe je iets moet verzorgen
3: Alle konijnenopvang hier zitten vol en nemen geen "afstandskonijnen" meer aan
4: Marktplaats vertrouw ik niet, wie het ook komt ophalen
En daarnaast ben ik de gene die hier bepaald hoe mijn konijn verzorgd word en niet jullie die niet eens weten hóe hij verzorgd word.
Zo das ook weer gezegt en meer zeg ik ook niet.
jij denkt je zelf er wel erg makkelijk vanaf te brengen, je spreekt jezelf ook wel erg tegen!!
Waarin dan? Naar mijn mening zegt CC niks verkeerd...
Gast- Gast
Ik was laatst bij de Welkoop en ik liep langs zo'n konijnen.. bak? Waarin knaagdieren zitten om verkocht te worden... En ik had 't nooit verwacht maar k had gewoon interactie met zo'n beest en nu ben ik verkocht en ik wil een konijn....
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: