Wat voor zomerjas hebben jullie?
+24
Rovine
Serena
Flippin' Bitch
Sterre
Mizz_S
Zonnetje
loura
Mida4you
Jeanette
Makamba
mo-lola
Laquisia
Bliss
Error
Niekske
Verde
Suus
minoessepoes
Caramba
Koffieleut
Atelier Madame
Blond
SuperGrover
Nathalie
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor zomerjas hebben jullie?
Ik moet nog een zomerjas kopen. Die van vorig jaar kan ik echt niet meer dragen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Een lerenjasje en me spijkerjas
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Een zwarte trenchcoat van Mango.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 3 nepleren jasjes, spijkerjasje en tig blazers. Ik trek als het mooi weer is meestal een blazer aan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Suus schreef:Ik heb deze:
En ik heb ook een spijkerjasje.
Ik heb ook zoiets als dit alleen dan een slag langer en een riem om mijn middel. Heb ik vorig jaar bij de C & A gekocht. Verder draag ik graag een dames fleece jas of een vest
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oe ik heb echt wel veel jasjes eigenlijk :s dus ik kan altjd weer een andere aan! Ik ben op dit moment nog opzoek naar een mooi voor/najaars leer jasje. Ik heb er 1 in me hoofd en is wel lastig te vinden moet ik zeggen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een donkerbruin kort leren jasje...bikerjasje-stijl. En een grijs colbertje van sweatstof met bruine elleboogpads.
Gast- Gast
Ik heb een zwarte leren jack van Only, die had ik al in november gekocht.
Gast- Gast
loura schreef:Oe ik heb echt wel veel jasjes eigenlijk :s dus ik kan altjd weer een andere aan! Ik ben op dit moment nog opzoek naar een mooi voor/najaars leer jasje. Ik heb er 1 in me hoofd en is wel lastig te vinden moet ik zeggen!
Ik ben ook op zoek naar een mooi leren jasje voor in het voor- en najaar. Zoek jij een echte of een neppe? Lastig he als je al iets in je hoofd hebt om dat dan nog te vinden. Ik heb net een leuke, echt leren gezien, maar dat was een beetje een vreemde kleur: groen/grijs/bruin zeg maar. Ik twijfel nog. Ook over de prijs: 200 euro. Ik weet dat je dat wel betaalt voor echt leren jasjes, maar het is toch veel geld.
Voor de mensen die een echt leren jasje hebben: merk je veel verschil met een neppe? En hoe lang doen jullie ermee?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
zonnetje schreef:loura schreef:Oe ik heb echt wel veel jasjes eigenlijk :s dus ik kan altjd weer een andere aan! Ik ben op dit moment nog opzoek naar een mooi voor/najaars leer jasje. Ik heb er 1 in me hoofd en is wel lastig te vinden moet ik zeggen!
Ik ben ook op zoek naar een mooi leren jasje voor in het voor- en najaar. Zoek jij een echte of een neppe? Lastig he als je al iets in je hoofd hebt om dat dan nog te vinden. Ik heb net een leuke, echt leren gezien, maar dat was een beetje een vreemde kleur: groen/grijs/bruin zeg maar. Ik twijfel nog. Ook over de prijs: 200 euro. Ik weet dat je dat wel betaalt voor echt leren jasjes, maar het is toch veel geld.
Voor de mensen die een echt leren jasje hebben: merk je veel verschil met een neppe? En hoe lang doen jullie ermee?
Opzich denk ik liever echt omdat je daar jaren mee doet.. Aan de andere kant.. Als ik het model zie die ik die ik wil en die is nep is het ook goed Ik heb er wel een aantapl gezien.. Eentje die ik eigenlijk graag wil maar die is 400 euro :s echt duur! Zal ff een foto zoeken
loura- Ratel
deze is 180 valt nog mee.. Ik vind hem wel mooi! beetje groot plaatje :s
en deze is 370 ongeveer.. Op deze ben ik wel verliefd maar is niet meer te krijgen op int maar ook wel te duur vind ik
loura- Ratel
Ik heb een legergroen jasje van de WE, een paar weken geleden gekocht. Verder heb ik ook nog een kort rood jack en een zwarte jas (van vorige jaren).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
loura schreef:
deze is 180 valt nog mee.. Ik vind hem wel mooi! beetje groot plaatje :s
en deze is 370 ongeveer.. Op deze ben ik wel verliefd maar is niet meer te krijgen op int maar ook wel te duur vind ik
Die zijn allebei wel mooi. Ik ga volgende week zaterdag naar de stad en ga dan eens rustig rondkijken of ik voor een echte of neppe ga en welke dan.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ja, je merkt echt wel verschil tussen een leren jasje of een nep leren jasje. Ten eerste vind ik de neppe variant er altijd zo goedkoop uitzien, en ten tweede lijkt het me heel zweterig. Mijn echte leren jasje heb ik nu al vier of vijf jaar, en is nog steeds mooi! Wel gedragen, maar daar worden ze niet lelijk van. Alleen een beetje getekend.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
wow loura, die eerste is echt supergaaf
en zijn leren jassen warm zat in de winter? ben namelijk een echte koukleum en ben bang dat een leren jas in de winter te koud is.
en zijn leren jassen warm zat in de winter? ben namelijk een echte koukleum en ben bang dat een leren jas in de winter te koud is.
Gast- Gast
Ik heb een cognackleurig leren jasje (heb m al 5 jaar, dus aan een kleerhanger blijft ie gewoon in de vorm van mijn lichaam staan, haha) en een lichtgrijze neppert.
En dan heb ik ook nog een oranje trenchcoat die helaas te klein is geworden (mouwen te strak)
En dan heb ik ook nog een oranje trenchcoat die helaas te klein is geworden (mouwen te strak)
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb deze vrijdag gekocht maar dan in het donkerblauw
En ik heb nog een h&m blazer maar daar zitten heel veel slijtplekken op, dus die zal ik niet vaak meer aanhebben..
En ik heb nog een h&m blazer maar daar zitten heel veel slijtplekken op, dus die zal ik niet vaak meer aanhebben..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Heb een zwarte van suéde, van de C&A, kan even geen plaatje vinden. Vind hem erg fijn doordat ik het er niet snel warm in heb, ademt goed.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben al een aantal keren naar de stad geweest maar ik kan geen leuke zomerjas vinden
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Suus schreef:Ik heb deze:
Wow suus die is leuk! Van Esprit zie ik in de link! Hij is echt cool
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je! Ik zag 'm hangen en wist gelijk dat dat 'm moest wordenSparklingEyes schreef:Suus schreef:Ik heb deze:
Wow suus die is leuk! Van Esprit zie ik in de link! Hij is echt cool
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Eigen niet echt een. Ja een spijkerjasje maar die is eigenlijk zo goed als afgedragen.
Verder heb ik vaak in de zomer dikke vestjes aan en ik heb laats in Oekraïne een vestje van desigual gekocht wat ik als jas wil gaan gebruiken. Een dik vestje met aan de binnenkant een soort bontje.
Verder heb ik vaak in de zomer dikke vestjes aan en ik heb laats in Oekraïne een vestje van desigual gekocht wat ik als jas wil gaan gebruiken. Een dik vestje met aan de binnenkant een soort bontje.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
ijsjemeisje schreef:Ik ben al een aantal keren naar de stad geweest maar ik kan geen leuke zomerjas vinden
Ik dus ook (nog) niet
Gast- Gast
Ik heb er gisteravond eentje besteld bij de H&M! Zat eigenlijk te leren, was aan het samenvatten maar met internet op de laptop wordt je weleens afgeleid Had ook nog niet echt een leuke jas kunnen vinden en deze vind ik echt helemaal leuk! Dus ik hoop dat hij in het echt ook zo leuk is en dat hij me een beetje zal staan. Dit is 'm:
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie straks voor een zomerjas?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor dekbed hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: