Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+97
Shisha
Kaboutertje
Beachgirl
Effie_O
duckie
Guus
Diese
Sugarfall
Dikkie Dik
Hoochie
Roxi3
Sjaantje
Minx
teletascha
*Lookie*
Burn
Theezakje13
Champagne
applestar
love
SoGood
Flippin' Bitch
luisa
vlinder19
Lavendel
Linda
luenca
Caroow
sonly
Monte
Penny Blossom
Coccinelle
Verona
Lilypie
Pien
Lotus
rapa nui
Ella
_Lacey_
Poisongirl
Juul
Highway
Zonnetje
Bolleke
Kreeftje
klavertje
Blond
Caramba
Rev3rie
mo-lola
Zininzon
Cato
_DoI
Lejow
Ilargi
Mizzie
sanne-84
MissBlunt
dolfijntje24
Mari
Jeanette
Summerlovin
lyke
Flinder
studiebol
lente
Melis1985
Tiara
Oasis
Snoes
Novalee
bolus26
Inge
Suus
Arwyn
Rovine
flower
Atelier Madame
Mida4you
Lady Starstruck
Emma_
Raindrop
Mizz_S
Miss G
Toet
ExpressoB
Susan
Sterre
TNMN
Cheesegirl
Kqip
Janelie
minoessepoes
VeryCherry
TukTuk
SoezieQ
patjuhhh
101 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 18 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:16

Spaghetti Bolognese smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 18 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mida4you ma 11 apr 2011 - 7:27

Ik had vanmiddag gepost dat ik een maaltijdsalade ging maken want ik had nog zoveel in de koelkast liggen. Ik had helaas verkeerde combinaties gebruikt en het was niet echt te eten.... Bah.....Nu krijg ik weer een beetje trek maar heb eigenlijk niets in huis. Straks maar broodje smeren
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Mizz_S ma 11 apr 2011 - 9:26

Wij hebben volkorenpasta met tomatensaus met paprika, ui, champignons en tonijn.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  minoessepoes ma 11 apr 2011 - 19:08

Hier wordt het vanavond een Oosterse salade met tauge, punt paprika, lente-ui, biefstukreepjes, sla, sesamzaadjes en een dressing van chilisaus met wat ketjap en wat citroensap. Daarbij wat kroepoek.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 11 apr 2011 - 19:48

Ik ga vanavond eventjes wat restjes opmaken denk ik, champignons en tortelinni, kijk wel ff wat ik er nog voor sausje bij verzin :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Oasis ma 11 apr 2011 - 21:52

Wij eten vanavond zilvervliesrijst met pindasaus, kip, gebakken uitjes en kroepoek.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:56

Oeh lekker Minoessepoes! Ik wil een dezer dagen nog de Chinese Chicken Salad die ik altijd voor lunch at in Amerika na maken.

Maar vanavond maak ik iets simpels, gewoon paprika en prei met rijst. Maak er denk ik ook wel wat oosters van door sesam olie, soja saus, uitjes en sesamzaadjes.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 11 apr 2011 - 21:59

wij weten nog niet wat we vanvond eten. gister hebben we risotto gegeten.. houden allebei echt niet van rijst, tijdje terug probeerde we eens het pakje risotte van knorr uit en vonden het best lekker! daarna ook een keer rijst gekookt, volgens een omschrijving van minoessepoes, maar dat vonden we niet lekker!

vanavond word het sowieso iets van aardappels...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:00

Heb je al een avocado geprobeerd, Pien?

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 11 apr 2011 - 22:04

Nee was het geen succes Pien? Ik vind het altijd wel heel anders smaken dan gewone droog gekookte rijst, eigenlijk is het ook gewoon risotto alleen dan zonder kaas. Maar als jullie rijst niet lekker vinden blijven er nog genoeg andere opties over toch!

Marin: Wij hadden gister eigenlijk ook gewoon rijst met prei, maar dan met kerrie er doorheen en garnalen. Gewoon simpel eten, prima om restjes op te maken en toch heel smakelijk!

Ik heb nu ook al zin in het eten van vanavond, maar eerst de lunch nog maar haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 11 apr 2011 - 22:10

ja, ik heb vorige week een avocado gekocht en geproefd, denk alleen dat deze nog niet rijp genoeg was want het was heel hard... we vonden het in ieder geval beide vies! heb het op een geroosterd broodje met roomkaas geprobeerd en in een pita met wat zout en peper... nee, vond het niet lekker! binnenkort als ik bij de supermarkt ben of op de markt ofzo, eens kijken of ze daar zachter zijn, hij was ook gewoon heel hard dus denk echt dat het niet rijp genoeg was!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:15

Ja ze moeten echt boterzacht zijn. Dan kan je het zo prakken met (wat sour cream en) peper en zout, en dan heb je een lekkere spread voor op brood. Geen wonder dat je het vies vond :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:45

Ik vind avocado minder lekker dan ik dacht, en hij was boterzacht, maar hij heeft toch een, tja, aparte, smaak.

Wij eten vanavond bij mijn zus + vriend, soep met broodjes worden het.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:42

Ik vind avocado ook niet lekker. Lijkt echt gewoon op dikke boter als je 'm prakt bah

Vanavond eten wij een restje zelf gemaakte hachee uit de vriezer met gekookte aardappelen en prei met ham/kaas uit de oven of sla

edit : Het is toch iets anders geworden. Ik kwam thuis met alle dingen voor in de sla maar ik was de sla zelf vergeten 🐰
Maar gelukkig had ik nog bloemkool (die eigenlijk voor morgen was bedoeld) en haal ik morgen wel sla Wink

Laatst aangepast door Razz_ op di 12 apr 2011 - 5:01; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Pien di 12 apr 2011 - 0:54

die avocado die ik had was zo hard dat ik er zelfs met moeite met een mes door kwam! waar zou ik dat nog meer kunnen kopen behalve in de supermarkt/ groenteboer/ markt? zou een toko/ turks supermarktje ofzo het ook hebben? misschien dat die in de supermarkt wel niet veel verkocht worden ofzo...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:00

Nou gewoon daar kopen en paar dagen laten liggen, Pien. In de fruitschaal worden ze gauw rijp. Ook heb je eetrijpe avocado's, kan je vaak kopen bij de AH, staat er dan met een sticker op dat ze eetrijp zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 2:23

Ooh ideaal! Ik kreeg bij de post net twee proefpakketjes van Honig die ik via de website had besteld. Eentje met nasi kruiden en eentje met kip madras kruiden. Nu kan ik die nasi kruiden wel door mijn rijstprutje gooien vanavond en heb ik een echt lekkere maaltijd smile

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 12 apr 2011 - 3:50

Ik maak vanavond griekse gehaktballetjes met verse tzatziki. En daarbij een gevulde paprika met zilvervliesrijst (met zelf toegevoegde zonnebloempitjes, pompoenpitjes en cashwenootjes) champignons, rode ui en olijven.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lavendel di 12 apr 2011 - 3:52

Isabella schreef:Ik vind avocado minder lekker dan ik dacht, en hij was boterzacht, maar hij heeft toch een, tja, aparte, smaak.

Heb je het wel gegeten met peper en zout? Die maken het wel stukken lekkerder vind ik! Heerlijk op knackebrod of geroosterd brood!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Kqip di 12 apr 2011 - 4:18

Marin schreef:Ooh ideaal! Ik kreeg bij de post net twee proefpakketjes van Honig die ik via de website had besteld. Eentje met nasi kruiden en eentje met kip madras kruiden. Nu kan ik die nasi kruiden wel door mijn rijstprutje gooien vanavond en heb ik een echt lekkere maaltijd smile

HIer waren ze vorige week al binnen smile. Gister de nasikruiden gebruikt, was goed te eten :P

Vandaag; prei, beefburger en rostischijven
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Poisongirl di 12 apr 2011 - 4:26

Hier heel slecht patat vanavond. We moeten straks namelijk nog de laminaatvloer en de inbouwkast voor ons nieuwe huis ophalen en bij mijn schoonouders stallen. Het begint eindelijk o te schieten, als het goed is over zes weken de sleutel... cheers
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  vlinder19 di 12 apr 2011 - 4:32

Wij hebben paella gegeten, voor F.ay spinazie met gekookte aardappelen en wat kip uit de paella...... ze weigert rijst te eten ( zoals zo veel tegenwoordig ) en als baby at ze alles....
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Highway di 12 apr 2011 - 4:58

Lasagne met spinazie en geitenkaas (L)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Mizz_S di 12 apr 2011 - 5:27

Marin schreef:Ooh ideaal! Ik kreeg bij de post net twee proefpakketjes van Honig die ik via de website had besteld. Eentje met nasi kruiden en eentje met kip madras kruiden. Nu kan ik die nasi kruiden wel door mijn rijstprutje gooien vanavond en heb ik een echt lekkere maaltijd smile

Ik had ze toevallig ook binnen vandaag!

Wij eten vandaag pommes duchesses, valess met tomaatvulling en een zelfbedachte witlofschotel uit de oven (met witlof, bosui, creme fracich, kerrie, peper en geraspte kaas), ben benieuwd of het smaakt.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 5:49

Kqip schreef:

HIer waren ze vorige week al binnen smile. Gister de nasikruiden gebruikt, was goed te eten :P

Oh echt? Ik heb ze net ook gegeten maar ik heb toch wederom de conclusie getrokken dat ik van die kant en klare zakjes niet lekker vind. Maak liever m'n eigen smaakmakers. Maar goed, het was toch gratis smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: