Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+97
Shisha
Kaboutertje
Beachgirl
Effie_O
duckie
Guus
Diese
Sugarfall
Dikkie Dik
Hoochie
Roxi3
Sjaantje
Minx
teletascha
*Lookie*
Burn
Theezakje13
Champagne
applestar
love
SoGood
Flippin' Bitch
luisa
vlinder19
Lavendel
Linda
luenca
Caroow
sonly
Monte
Penny Blossom
Coccinelle
Verona
Lilypie
Pien
Lotus
rapa nui
Ella
_Lacey_
Poisongirl
Juul
Highway
Zonnetje
Bolleke
Kreeftje
klavertje
Blond
Caramba
Rev3rie
mo-lola
Zininzon
Cato
_DoI
Lejow
Ilargi
Mizzie
sanne-84
MissBlunt
dolfijntje24
Mari
Jeanette
Summerlovin
lyke
Flinder
studiebol
lente
Melis1985
Tiara
Oasis
Snoes
Novalee
bolus26
Inge
Suus
Arwyn
Rovine
flower
Atelier Madame
Mida4you
Lady Starstruck
Emma_
Raindrop
Mizz_S
Miss G
Toet
ExpressoB
Susan
Sterre
TNMN
Cheesegirl
Kqip
Janelie
minoessepoes
VeryCherry
TukTuk
SoezieQ
patjuhhh
101 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kqip za 2 apr 2011 - 22:33

uiteten met mn ouders
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Lejow za 2 apr 2011 - 22:38

spinazie met aardappels en stukje vlees
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella za 2 apr 2011 - 22:44

Kqip schreef:uiteten met mn ouders

Leuk! Veel plezier
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  patjuhhh za 2 apr 2011 - 22:57

kopje soep en shoarma met pitabroodjes en knoflooksaus. heerlijk!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Inge za 2 apr 2011 - 22:58

Geen idee, iets in Utrecht in ieder geval. Ga met mijn moeder naar de musical we will rock you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Mizz_S zo 3 apr 2011 - 0:50

Mizz_S schreef:wij gaan vanavond uit eten!

En t was superlekker! Ik heb een salade met ham en meloen op, en een mexicaanse ovenschotel.

Vandaag eten we een groenteomelet met spinazie, bosui en champignons en daarbij stokbrood en pommes duchesses.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  _DoI zo 3 apr 2011 - 3:07

Zelfgemaakte tomatensoep met baguette en zelfgemaakte kruidenboter.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Poisongirl zo 3 apr 2011 - 3:54

Cheeseburgerchowder met meatloaf. Als toetje strawberry muffins met strawberry milkshake. Alles zelfgemaakt.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 4:01

Poisongirl schreef:Cheeseburgerchowder met meatloaf. Als toetje strawberry muffins met strawberry milkshake. Alles zelfgemaakt.

Hee daar heb ik nog nooit van gehoord, klinkt als een gekke combi, cheeseburger en chowder. Hoe maak je dat? Meatloaf is wel jummie!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 3 apr 2011 - 4:04

Gister lekker uit eten geweest in een eetcafé, onverwacht, was heel gezellig en lekker, ik heb gewoon simpel een keer kipsaté op.

Het eten voor gister eten we nu maandag maar. Vandaag ben ik alleen en eet ik een maaltijdsalade, ik heb avocado, gerookte kip, croutons, paprika, tomaat, sla, camembert en nog een paar afbak stokbroodjes en kruidenroomkaas.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl zo 3 apr 2011 - 4:29

Marin schreef:
Poisongirl schreef:Cheeseburgerchowder met meatloaf. Als toetje strawberry muffins met strawberry milkshake. Alles zelfgemaakt.

Hee daar heb ik nog nooit van gehoord, klinkt als een gekke combi, cheeseburger en chowder. Hoe maak je dat? Meatloaf is wel jummie!

Haha, ik heb het uit een dinercookbook dat in in USA heb gekocht. Je gebruikt champignonroomsoep, rundergehakt datje rult met gesnipperde uit, doe er evenveel melk bij als er soep in is gegaan en als het kookt doe je er geraspte cheddar in. Heb het net op (was eerste keer) en was heerlijk!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 4:33

Klinkt interessant! En dat dinerkookboek ook. Heb je daar de naam van? (ik spaar Amerikaanse kookboeken)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 4:44

Aardappelwafeltjes, gekruide speklap & doperwt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 5:10

Mijn vriend staat lekker pannenkoeken te bakken voor ons! Jammie!

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl zo 3 apr 2011 - 5:18

Marin schreef:Klinkt interessant! En dat dinerkookboek ook. Heb je daar de naam van? (ik spaar Amerikaanse kookboeken)
Ik zal eens voor je kijken...
Het heet Diner Cookbook.
Gemaakt door Publications International Ltd.
Lincolnwood, IL 60712
ISBN-13: 978-1-60553-214-1
ISBN-10: 1-60553-214-2

Ik heb ook nog Campbells Recipe Card Collection (blik met receptkaarten, zoals de naam al zegt,haha!)
Gemaakt door dezelfde uitgever.
ISBN-13: 978-1-4127-2710-5
ISBN-10: 1-4127-2710-3

Hoop dat je hier iets aan hebt.Ik heb ze toen bij Barnes & Nobles gekocht.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 5:22

Thanks! Ben echt gek op dat soort boeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 5:30

Ik wilde broodje knakworst doen, maar mijn man heeft onderweg een enoooooooorme basket KFC gehaald (hij vroeg naar de kleinste en toen kreeg hij dat, 15 grote kipstukken), dus ik denk dat ik maar mee snoep. Al hou ik niet echt van kluiven en kip met vel.

Gast
Gast

Bericht  Miss G zo 3 apr 2011 - 5:31

Roerbakgroente, gebakken aardappelen en gekruide kip
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Kqip zo 3 apr 2011 - 9:10

Kqip schreef:uiteten met mn ouders

Heb mixed grill op van kipfilet, biefstuk en varkenshaas met gewokte groenten en salade en daarbij friet. En daarna nog een lekkere koffie met amaretto op smile
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  rapa nui zo 3 apr 2011 - 9:54

Marin schreef:Klinkt interessant! En dat dinerkookboek ook. Heb je daar de naam van? (ik spaar Amerikaanse kookboeken)

Ken je het boek: De Verenigde Smaken van Amerika van Nelleke van Lindonk. Is wel in het Nederlands maar vond ik zelf leuk om te lezen. Er staan ook wel veel recepten in maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 9:57

rapa nui schreef:

Ken je het boek: De Verenigde Smaken van Amerika van Nelleke van Lindonk. Is wel in het Nederlands maar vond ik zelf leuk om te lezen. Er staan ook wel veel recepten in maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt.

Ja die heb ik! Vind het een leuk boek qua verhalen, maar grafisch gezien totaal oninteressant. Daarom kijk ik er nooit in. Ik wil zelf ook zoiets maken, maar dan met m'n eigen fotografie en reisverhalen er bij.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl zo 3 apr 2011 - 21:06

Marin schreef:
rapa nui schreef:

Ja die heb ik! Vind het een leuk boek qua verhalen, maar grafisch gezien totaal oninteressant. Daarom kijk ik er nooit in.
Ik wil zelf ook zoiets maken, maar dan met m'n eigen fotografie en reisverhalen er bij.

+1 Very Happy
Ik ben ook gek op Amerikaanse kookboeken, vind ze vaak veel leuker dan NLse
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  minoessepoes zo 3 apr 2011 - 21:12

Voor mijn vriend een biefstukje met gebakken champignons en spekjes, voor mij gepaneerde en gebakken plakjes camambert. Daarbij zelfgemaakte rosti koekjes met een uitje erdoor en een salade.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 21:15

Ik heb nog geen idee. Ik wil iets met gehakt, maar wat? Ik neig nu naar Mexicaanse ovenschotel, maar daar moet ik weer boodschappen voor doen...

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 3 apr 2011 - 21:19

Waarschijnlijk mosterdsoep met prei en spekjes smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: