Fototopic?
+73
Pussycat
patjuhhh
_Lacey_
ForeverLove
_Inge_
CaptainSpectacular
Bliss
Zora
SoezieQ
Linnie1985
Qiara
Penny Blossom
mzcharlotte
rapa nui
CCC
Gizmo
TwistedAngel
Caroow
Catwoman79
Kabouter
Monte
Inge
Verona
Aziraphale
Shisha
Atelier Madame
VeryCherry
Toet
Summerlovin
TGR
Jordana
Mamsie
Mida4you
Zwerver
Jerry
Cheesegirl
Mari
Elin
ekiaam87
luenca
Marie
sterremaan
_Femme
Try
Jeanette
Shy
Susan
Lynn_
Ella
Pien
Lejow
Raindrop
Snoes
Tsjip
Laquisia
Serena
Luthien
aniet
Blond
Burn
Sweety
Moezie
kimz
Joli86
Sjaantje
juffie001
Sarah1985
banjer49
Oasis
Zwoesj
Chocolate Cookie
Tullow
Suus
77 plaatsers
Pagina 31 van 31
Pagina 31 van 31 • 1 ... 17 ... 29, 30, 31
Re: Fototopic?
Theedoosje schreef:Marin schreef:Haha ja veel mensen die geen worteltjestaart kennen lijkt het heel erg vies. Maar 't smaakt naar een soort lichte kruidcake. Er zitten wel echte fijngehakte worteltjes in, maar je proeft met name heel licht kaneel en gemberpoeder en basterdsuiker.
Maak je die ook als je met Lily naar de meeting komt? Ben benieuwd (we nemen als het goed is weer allemaal hapjes mee )
Oh dat vind ik wel een heel leuk idee! Ik wil best iets anders meenemen hoor, maar als dit je leuk lijkt, maak ik 'm zo
Gast- Gast
@Trisha: Ik vind het echt een mooie gebaar. Heeft toch iets tastbaars. Iets van steun in een moeilijke tijd. Natuurlijk heeft ze al heel veel steun aan jou en andere forumsters. Moet ik trouwens nog iets van een klein bedragje overmaken voor het bedeltje en de armband?
Gast- Gast
Marin schreef:Theedoosje schreef:Marin schreef:Haha ja veel mensen die geen worteltjestaart kennen lijkt het heel erg vies. Maar 't smaakt naar een soort lichte kruidcake. Er zitten wel echte fijngehakte worteltjes in, maar je proeft met name heel licht kaneel en gemberpoeder en basterdsuiker.
Maak je die ook als je met Lily naar de meeting komt? Ben benieuwd (we nemen als het goed is weer allemaal hapjes mee )
Oh dat vind ik wel een heel leuk idee! Ik wil best iets anders meenemen hoor, maar als dit je leuk lijkt, maak ik 'm zo
Mij maakt het niet uit hoor, iik weet ook niet hoe het met vervoeren zit Maar ben gewoon erg benieuwd naar de smaak
Gast- Gast
ik denk dat dat in een grote dichte bak wel moet lukken hoor
Maar, misschien maak ik wel een iets makkelijkere versie, gezien deze bijna drie uur duurde.
Maar, misschien maak ik wel een iets makkelijkere versie, gezien deze bijna drie uur duurde.
Gast- Gast
haha helemaal prima Marin Zie maar tegen die tijd. Iets anders mag ook hoor, voel je niet verplicht
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:@Trisha: Ik vind het echt een mooie gebaar. Heeft toch iets tastbaars. Iets van steun in een moeilijke tijd. Natuurlijk heeft ze al heel veel steun aan jou en andere forumsters. Moet ik trouwens nog iets van een klein bedragje overmaken voor het bedeltje en de armband?
Nee welnee! De armband + bedels + 't asbedeltje + de enorme bos rozen is al door 't forum betaald!
Er is echt onwijs veel ingezameld, meer dan we ooit hadden verwacht En ik heb de kaarten en 't boekje nu ook gezien, zoo lief! (En ik heb stiekem wel beetje gelachen om de 'oeps' op de eerste pagina haha, vond 't schattig opgelost!)
Gast- Gast
Nee hoor, ik vind het leuk!~ Oh anders maak ik carrot cupcakes, dan heeft iedereen een kleintje
Gast- Gast
Ow dan is het prima Trisha! Wel fijn dat je het ook ene beetje namens mij en vele anderen hebt gedaan. Ik heb wel wat meerdere foutjes gemaakt. Maar op de eerste pagina heb ik het gewoon anders opgelost. Ik wilde er nog plaatjes bij doen, maar ik weet niet of het wel gepast was. Ik ben blij dat zij er blij mee is.
Gast- Gast
Gezellig op het balkon gegeten. Met vriend uiteraard, niet met J.azz.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
@Trisha wat mooi wat jij voor leaf doet
@ marin wat een mooie gekleurde tafel erg gezellig, Volgens mij hebben jullie dat ook altijd met de hele familie
een foto van mijn man en ik, vorige week bij een fotoshoot
@ marin wat een mooie gekleurde tafel erg gezellig, Volgens mij hebben jullie dat ook altijd met de hele familie
een foto van mijn man en ik, vorige week bij een fotoshoot
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Je ziet er gelukkig uit, Paris. Is dit één van jullie eigen foto's (buiten de shoot om)?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Nee hoor, ik vind het leuk!~ Oh anders maak ik carrot cupcakes, dan heeft iedereen een kleintje
Kijk ook een idee ja Ik vind dat jij MOET komen whahah
Gast- Gast
Pagina 31 van 31 • 1 ... 17 ... 29, 30, 31
Pagina 31 van 31
Permissies van dit forum: