Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

...

+2
girli
remover27
6 plaatsers

Ga naar beneden

... Empty ...

Bericht  remover27 za 26 maa 2011 - 21:16

...

Laatst aangepast door remover27 op za 26 maa 2011 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

... Empty Re: ...

Bericht  girli za 26 maa 2011 - 21:21

Ik heb zelf geen ervaring met primeline, ik weet niet eens wat het is.

Het klinkt zo mooi, renteloos aflossen 18 maanden lang. Echter, ik kan me niet voorstellen dat daar geen addertjes onder het gras zitten o.i.d.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  remover27 za 26 maa 2011 - 21:23

girli schreef:Ik heb zelf geen ervaring met primeline, ik weet niet eens wat het is.

Het klinkt zo mooi, renteloos aflossen 18 maanden lang. Echter, ik kan me niet voorstellen dat daar geen addertjes onder het gras zitten o.i.d.

jawel het is echt zo.

Er zijn een paar addertjes namelijk dat je eenmalig 39,95 betaalt voor de administratie.

Als je na 18 maanden niet hebt afgelost betaal je heeel veeel rente wat bij ons absoluut niet gaat gebeuren.

je wordt in verleiding gebracht geld uit te geven wat je niet hebt.

Je moet het geld zelf overmaken in die 18 maanden waardoor veel mensen het vaak niet doen.

je krijgt een krediet kaart die je elk moment kunt gebruiken die ik meteen door midden knip.

Dat zijn de addertjes die tot mij geen betrekking hebben.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Bericht  girli za 26 maa 2011 - 22:25

Als je het zelf zo goed hebt uitgezocht en gepland e.d. waarom voel je je dan stom?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:26