huisparfum
Pagina 1 van 1
huisparfum
Ik ben afgelopen week bij Groenrijk geweest en daar hadden ze allemaal 'huisparfum' (spray, van die stokjes in 'n flesje, kaarsjes). Alleen nu ben ik vergeten hoe het merk heet waar dat van was!
Er waren een hele hoop verschillende felle kleurtjes en als 'tester' stonden er stenen potjes 'op de kop' waar geurspul 'onder' zat, zodat je er even aan kon snuffelen...
Wie weet wat ik bedoel en wie weet dan ook hoe dit merk heet?!
Er waren een hele hoop verschillende felle kleurtjes en als 'tester' stonden er stenen potjes 'op de kop' waar geurspul 'onder' zat, zodat je er even aan kon snuffelen...
Wie weet wat ik bedoel en wie weet dan ook hoe dit merk heet?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: huisparfum
Maar ik zoek de naam van 't merk dat bij de Groenrijk wordt verkocht...
(want neem aan dat ze bij Rituals alleen rituals-producten verkopen...)
(want neem aan dat ze bij Rituals alleen rituals-producten verkopen...)
Jerry- Ratel
Birgit schreef:Goa?
http://www.dewildeweldoener.nl/
jaaaaah! Thanks
Jerry- Ratel
Ik vind Bergamot Tonka, Ambre Saffan & Peche de Vigne lekker. De rest heb ik nog niet geprobeerd.
Die proefdingen ruiken niet altijd hetzelfde, ik had 2 dezelfde gevonden en die roken heel verschillend :-)
Die proefdingen ruiken niet altijd hetzelfde, ik had 2 dezelfde gevonden en die roken heel verschillend :-)
Gast- Gast
Heb jij ze besteld via die website dan? Tevreden over?
Ik ga ´t in eerste instantie van m´n verjaardag vragen, vandaar dat ik de naam nodig had Mocht ik ´t dan niet krijgen, fiets ik naar de GroenRijk (10 minuten vanaf m'n huis )
Ik ga ´t in eerste instantie van m´n verjaardag vragen, vandaar dat ik de naam nodig had Mocht ik ´t dan niet krijgen, fiets ik naar de GroenRijk (10 minuten vanaf m'n huis )
Jerry- Ratel
Nee, ik heb ze ook gewoon van het tuincentrum hier in de buurt.
Heel tevreden over de cubes en de brander + olie.
Heel tevreden over de cubes en de brander + olie.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: