Jullie voortuin.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jullie voortuin.
Wij willen aan de voortuin beginnen en we hebben een aantal ideetjes.
Hebben jullie foto's van jullie voortuin? Misschien komen we wel een veel beter idee tegen!
We willen niet teveel onderhoud.
Nu zitten we te denken aan een pad met tegels. Rechts van de deur zou dan een strookje tuin komen voor wat plantjes.
Links van de deur (het grootste deel) willen we waarschijnlijk grind met 3 van die hele grote bloembakken in het midden die in hoogte verschillen.
We wonen op een hoek dus ik wil naast de deur een soort tuinscherm en de rest van de tuin wil ik graag omheind omdat anders iedereen door de tuin gaat lopen om een stukje af te snbijden...
Nu zat ik te denken aan van die houten hekjes met van dat gaaswerk ertussen maar dat komt weer niet uit met het pad naar de deur....
Anyway... Show me your pictures!
Hebben jullie foto's van jullie voortuin? Misschien komen we wel een veel beter idee tegen!
We willen niet teveel onderhoud.
Nu zitten we te denken aan een pad met tegels. Rechts van de deur zou dan een strookje tuin komen voor wat plantjes.
Links van de deur (het grootste deel) willen we waarschijnlijk grind met 3 van die hele grote bloembakken in het midden die in hoogte verschillen.
We wonen op een hoek dus ik wil naast de deur een soort tuinscherm en de rest van de tuin wil ik graag omheind omdat anders iedereen door de tuin gaat lopen om een stukje af te snbijden...
Nu zat ik te denken aan van die houten hekjes met van dat gaaswerk ertussen maar dat komt weer niet uit met het pad naar de deur....
Anyway... Show me your pictures!
Gast- Gast
Re: Jullie voortuin.
Hoi!
wij hebben ook een redelijk kleine voortuin, en hebben t op zich ook redelijk simpel gedaan, maar toch met een leuk resultaat (vind ik)
wij hebben ook een redelijk kleine voortuin, en hebben t op zich ook redelijk simpel gedaan, maar toch met een leuk resultaat (vind ik)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
onze voortuin met grind
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Marietje: Erg leuk voortuintje heb je ervan gemaakt, super gezellig.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
@Paris, ik vind de boom in jullie tuin erg leuk! wat voor een is dat?
JD- Ratel
geen idee wat voor boom het is. Toen wij hier kwamen wonen stond die eral en was die meer dood als levend. Wij hebben hem toen helemaal gesnoeid en nu is het een hele mooie boom*Marietje* schreef:@Paris, ik vind de boom in jullie tuin erg leuk! wat voor een is dat?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Paris1985 schreef:geen idee wat voor boom het is. Toen wij hier kwamen wonen stond die eral en was die meer dood als levend. Wij hebben hem toen helemaal gesnoeid en nu is het een hele mooie boom*Marietje* schreef:@Paris, ik vind de boom in jullie tuin erg leuk! wat voor een is dat?
ja erg leuk met die witte bloemetjes!
JD- Ratel
@ Marietje: Gezellig zeg!!! Maar zo'n setje zou hier met de eerste nacht al gejat zijn vrees ik
@ Paris: Thanx! Is het een bloesemboom? Geeft dat niet heel erg veel rommel tussen het grind?
@ Paris: Thanx! Is het een bloesemboom? Geeft dat niet heel erg veel rommel tussen het grind?
Gast- Gast
@hazeltje. het setje is inmiddels ook verruild voor een bankje. t setje is nooit gejat, maar toch hebben we het bankje voor de zekerheid vastgemaakt aan de gevel...dus nu moeten ze wel heel veel moeite doen om hem te jatten
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te doen met voortuin?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: