Gezichtssauna!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezichtssauna!
Aanschaffen of niet?
Zou dat net zo lekker zijn als een gewone sauna? Daar ga ik tegenwoordig nooit meer heen, dus d8 een gezichtssauna aan te schaffen voor een goede reiniging eens in de zoveel dagen/weken.
Of zou dat zo'n typische miskoop zijn?
Zou dat net zo lekker zijn als een gewone sauna? Daar ga ik tegenwoordig nooit meer heen, dus d8 een gezichtssauna aan te schaffen voor een goede reiniging eens in de zoveel dagen/weken.
Of zou dat zo'n typische miskoop zijn?
Gast- Gast
Re: Gezichtssauna!
Ik heb er wel een. Paar keer gebruikt. Maar op de 1 of andere manier ben ik te lui om dat ding steeds maar weer uit de kast te pakken. Dus ik hou het bij peeling en maskertjes
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik hem alleen met speciale druppels als ik verkouden ben.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Is dat zo'n ding?
Ik doe af en toe kokend water in een teiltje en ga daar dan boven hangen met mijn hoofd en doe dan een handdoek om mijn hoofd en het teiltje. Daarna lekker een maskertje op en dan heb ik weer een superzachte huid!
Ik doe af en toe kokend water in een teiltje en ga daar dan boven hangen met mijn hoofd en doe dan een handdoek om mijn hoofd en het teiltje. Daarna lekker een maskertje op en dan heb ik weer een superzachte huid!
Gast- Gast
Het is in het begin wel HEEL heet hoor en af en toe moet je echt je hoofd onder de handdoek vandaan doen om adem te halen haha! Maar na een paar minuten is het heel aangenaamTheedoosje schreef:Oow ik moet ook meer maskertjes doen en zo. Goed idee van die teil Sushi!
Gast- Gast
Sushi schreef:Het is in het begin wel HEEL heet hoor en af en toe moet je echt je hoofd onder de handdoek vandaan doen om adem te halen haha! Maar na een paar minuten is het heel aangenaamTheedoosje schreef:Oow ik moet ook meer maskertjes doen en zo. Goed idee van die teil Sushi!
haha ja dat zat ik mij ook al te bedenken ja hahaha.
Gast- Gast
Nee, die ik op het oog heb blaast stoom in je gezicht, je hoeft er niet in te hangen.
Gast- Gast
Ik heb alleen ervaring met zo'n ding wat sushi laat zien.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mij lijkt het wel wat, als het 't zelfde effect heeft als die van Sushi. Ik doe eens per week een gezichtsmaskertje en stoom dan ook boven de pan net als Sushi. Dit lijkt mij veel handiger. Ik zou hem wel echt gebruiken, omdat ik dus ook regelmatig mijn gezicht stoom. Ik kon die kiezen met mijn kerstpakket, maar mijn vriend vond een pannenset handiger
Gast- Gast
Hoe vaker ik het plaatje bekijk, hoe meer ik hem wil bestellen.
Ik denk dat ik het ook wel ga doen, kan het wel gebruiken na een drukke dag met de kids.
Sterker nog, ik ga hem nu gewoon bestellen en zie wel of die in de kast beland of niet.
Ik denk dat ik het ook wel ga doen, kan het wel gebruiken na een drukke dag met de kids.
Sterker nog, ik ga hem nu gewoon bestellen en zie wel of die in de kast beland of niet.
Gast- Gast
Je hebt ook capsules die je in het water kunt gooien..Sushi schreef:Is dat zo'n ding?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: