Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleurlenzen

+5
Blond
Niekske
Nathalie
Tyrael
Beachgirl
9 plaatsers

Ga naar beneden

Kleurlenzen Empty Kleurlenzen

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:01

Wie heeft er wel eens kleurlenzen (gehad)? Ik heb ze 2 keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik zat te denken om weer eens een paar aan te schaffen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen. De eerste keer had ik blauwe lenzen die een mooi verschil maakten (ik heb bruine ogen), maar de tweede keer had ik een ander merk, en daar zag je dus niks van. Werden mijn ogen hooguit lichtbruin van. Ik draag dagelijks lenzen, dus ik heb ze wel op sterkte nodig. Ik zal ze niet vaak dragen, dus ze mogen best goedkoop zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleurlenzen Empty Re: Kleurlenzen

Bericht  Beachgirl di 22 maa 2011 - 9:10

De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tyrael di 22 maa 2011 - 9:11

Bobbie schreef:Wie heeft er wel eens kleurlenzen (gehad)? Ik heb ze 2 keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik zat te denken om weer eens een paar aan te schaffen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen. De eerste keer had ik blauwe lenzen die een mooi verschil maakten (ik heb bruine ogen), maar de tweede keer had ik een ander merk, en daar zag je dus niks van. Werden mijn ogen hooguit lichtbruin van. Ik draag dagelijks lenzen, dus ik heb ze wel op sterkte nodig. Ik zal ze niet vaak dragen, dus ze mogen best goedkoop zijn.

Ik heb wel eens kleurlenzen gehad. Nu kan het (helaas) niet meer omdat ze ze niet in mijn sterkte hebben Sad
Heb zelf hele donkerbruine ogen en had toen blauwe geloof ik. Je zag wel verschil, was af en toe wel leuk om ze in te doen Very Happy.
Maar op sites zoals toplenzen en lensway heb je best een uitgebreide keuze aan lenzen van betrouwbare merken. Bijvoorbeeld Freshlook heeft tegenwoordig heel felblauwe lenzen in het assortiment.
Ik geloof dat je ook best goedkope bij de Hema en het Kruidvat hebt tot een bepaalde sterkte (-4 dacht ik) maar daar heb ik geen ervaring mee, qua kwaliteit en zo.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 9:43

Mimpie schreef:De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Ik heb daar wel eens gekeken, maar bij ons bij de Hema en bij Kruidvat hebben ze alleen kleurlenzen zonder sterkte helaas.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl di 22 maa 2011 - 10:20

Bobbie schreef:
Ik heb daar wel eens gekeken, maar bij ons bij de Hema en bij Kruidvat hebben ze alleen kleurlenzen zonder sterkte helaas.

Ja klopt! Wil je ze met sterkte dan ben je al gauw duurder uit. Geen idee wat ze bij een opticien kosten eigenlijk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Nathalie di 22 maa 2011 - 10:42

Mimpie schreef:
Bobbie schreef:

Ja klopt! Wil je ze met sterkte dan ben je al gauw duurder uit. Geen idee wat ze bij een opticien kosten eigenlijk.

Als je het doet zou ik wel naar een brillenzaak gaan met goede lenzen.

Die lenzen van de hema, kruidvat etc. zijn echt zo slecht voor je ogen. Al weet ik niet of het nou veel kwaad kan als je ze eens met stappen in doet.

Maar fulltime goedkope lenzen is echt niet goed voor je ogen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Niekske di 22 maa 2011 - 23:43

Ik heb zelf ooit eens een proefpakketje besteld van Freshlook, vier paar kleurlenzen (daglenzen) op sterkte. Ik heb zelf grijs/groene ogen en je zag wel duidelijk dat het effect had. Al vond ik het wel meer accentueren dan echt kleur veranderen. Via lensway.nl kun je heel veel verschillende bestellen, heb net even gekeken en als je één kleur besteld in maandlzen kost het ongeveer 40 euro geloof ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Blond wo 23 maa 2011 - 21:24

Ik heb kleurlenzen gehad van de Hema, zonder sterkte. Ik vond het geen prettige lenzen.
Nu kan ik die ook niet meer dragen, want ik heb nu wel met sterkte nodig.

Ga ook eens zoeken, zou best eens met stappen groene ogen willen Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  janefeddema ma 16 mei 2011 - 2:45

Ik koop mijn kleurlenzen op sterkte op www.colorlens.nl

de 3 Tones zijn het meest natuurlijkst, tenminste uit eigen mening van eerder bestelde lenzen.

janefeddema
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 16-05-11

Bericht  Jerry ma 16 mei 2011 - 5:05

ik wil ze ook eens gaan bestellen (ook met sterkte), maar ben bang dat 't er zo nep uit ziet... Een vriendin van me had er eens een paar in en je zag heel goed dat 't lenzen waren die een kleurtje hadden, echt niet mooi...

Wie heeft hier ervaring mee?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Monte ma 16 mei 2011 - 5:13

janefeddema schreef:Ik koop mijn kleurlenzen op sterkte op www.colorlens.nl

de 3 Tones zijn het meest natuurlijkst, tenminste uit eigen mening van eerder bestelde lenzen.
Hoezo reclame maken? Rolling Eyes
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 5:55

Ik heb echt een dikke sterkte in mijn ogen en ook nog verschillend per oog.. (opzich kan ik het wel afronden naar -7 dan zie ik alleen met 1 oog een halfje minder haha)..

Ik zat wel te denken om een keer goedkope te kopen om te dragen als ik mijn bril op heb :P

Gast
Gast

Bericht  Gigi_ ma 16 mei 2011 - 5:58

Op sterkte zijn ze vanaf 22,- per paar bij opticiens.. Dus als je verschillende sterktes nodig hebt ben je dat 2 keer kwijt (en heb je per oog 2 lenzen) en anders 1 keer. Zijn maandlenzen dan, dus 30x dragen!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud