Kleurlenzen
+5
Blond
Niekske
Nathalie
Tyrael
Beachgirl
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleurlenzen
Wie heeft er wel eens kleurlenzen (gehad)? Ik heb ze 2 keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik zat te denken om weer eens een paar aan te schaffen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen. De eerste keer had ik blauwe lenzen die een mooi verschil maakten (ik heb bruine ogen), maar de tweede keer had ik een ander merk, en daar zag je dus niks van. Werden mijn ogen hooguit lichtbruin van. Ik draag dagelijks lenzen, dus ik heb ze wel op sterkte nodig. Ik zal ze niet vaak dragen, dus ze mogen best goedkoop zijn.
Gast- Gast
Re: Kleurlenzen
De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Bobbie schreef:Wie heeft er wel eens kleurlenzen (gehad)? Ik heb ze 2 keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik zat te denken om weer eens een paar aan te schaffen, maar ik weet niet precies welke ik moet nemen. De eerste keer had ik blauwe lenzen die een mooi verschil maakten (ik heb bruine ogen), maar de tweede keer had ik een ander merk, en daar zag je dus niks van. Werden mijn ogen hooguit lichtbruin van. Ik draag dagelijks lenzen, dus ik heb ze wel op sterkte nodig. Ik zal ze niet vaak dragen, dus ze mogen best goedkoop zijn.
Ik heb wel eens kleurlenzen gehad. Nu kan het (helaas) niet meer omdat ze ze niet in mijn sterkte hebben
Heb zelf hele donkerbruine ogen en had toen blauwe geloof ik. Je zag wel verschil, was af en toe wel leuk om ze in te doen .
Maar op sites zoals toplenzen en lensway heb je best een uitgebreide keuze aan lenzen van betrouwbare merken. Bijvoorbeeld Freshlook heeft tegenwoordig heel felblauwe lenzen in het assortiment.
Ik geloof dat je ook best goedkope bij de Hema en het Kruidvat hebt tot een bepaalde sterkte (-4 dacht ik) maar daar heb ik geen ervaring mee, qua kwaliteit en zo.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik heb daar wel eens gekeken, maar bij ons bij de Hema en bij Kruidvat hebben ze alleen kleurlenzen zonder sterkte helaas.Mimpie schreef:De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Ik heb daar wel eens gekeken, maar bij ons bij de Hema en bij Kruidvat hebben ze alleen kleurlenzen zonder sterkte helaas.Mimpie schreef:De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Ja klopt! Wil je ze met sterkte dan ben je al gauw duurder uit. Geen idee wat ze bij een opticien kosten eigenlijk.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mimpie schreef:Bobbie schreef:Ik heb daar wel eens gekeken, maar bij ons bij de Hema en bij Kruidvat hebben ze alleen kleurlenzen zonder sterkte helaas.Mimpie schreef:De Hema heeft kleurlenzen. Zelf geen ervaring mee.
Ja klopt! Wil je ze met sterkte dan ben je al gauw duurder uit. Geen idee wat ze bij een opticien kosten eigenlijk.
Als je het doet zou ik wel naar een brillenzaak gaan met goede lenzen.
Die lenzen van de hema, kruidvat etc. zijn echt zo slecht voor je ogen. Al weet ik niet of het nou veel kwaad kan als je ze eens met stappen in doet.
Maar fulltime goedkope lenzen is echt niet goed voor je ogen.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik heb zelf ooit eens een proefpakketje besteld van Freshlook, vier paar kleurlenzen (daglenzen) op sterkte. Ik heb zelf grijs/groene ogen en je zag wel duidelijk dat het effect had. Al vond ik het wel meer accentueren dan echt kleur veranderen. Via lensway.nl kun je heel veel verschillende bestellen, heb net even gekeken en als je één kleur besteld in maandlzen kost het ongeveer 40 euro geloof ik.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb kleurlenzen gehad van de Hema, zonder sterkte. Ik vond het geen prettige lenzen.
Nu kan ik die ook niet meer dragen, want ik heb nu wel met sterkte nodig.
Ga ook eens zoeken, zou best eens met stappen groene ogen willen
Nu kan ik die ook niet meer dragen, want ik heb nu wel met sterkte nodig.
Ga ook eens zoeken, zou best eens met stappen groene ogen willen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop mijn kleurlenzen op sterkte op www.colorlens.nl
de 3 Tones zijn het meest natuurlijkst, tenminste uit eigen mening van eerder bestelde lenzen.
de 3 Tones zijn het meest natuurlijkst, tenminste uit eigen mening van eerder bestelde lenzen.
janefeddema- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 16-05-11
ik wil ze ook eens gaan bestellen (ook met sterkte), maar ben bang dat 't er zo nep uit ziet... Een vriendin van me had er eens een paar in en je zag heel goed dat 't lenzen waren die een kleurtje hadden, echt niet mooi...
Wie heeft hier ervaring mee?
Wie heeft hier ervaring mee?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hoezo reclame maken?janefeddema schreef:Ik koop mijn kleurlenzen op sterkte op www.colorlens.nl
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb echt een dikke sterkte in mijn ogen en ook nog verschillend per oog.. (opzich kan ik het wel afronden naar -7 dan zie ik alleen met 1 oog een halfje minder haha)..
Ik zat wel te denken om een keer goedkope te kopen om te dragen als ik mijn bril op heb
Ik zat wel te denken om een keer goedkope te kopen om te dragen als ik mijn bril op heb
Gast- Gast
Op sterkte zijn ze vanaf 22,- per paar bij opticiens.. Dus als je verschillende sterktes nodig hebt ben je dat 2 keer kwijt (en heb je per oog 2 lenzen) en anders 1 keer. Zijn maandlenzen dan, dus 30x dragen!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: