Wat vind jij niet mannelijk?
+19
May
Flippin' Bitch
SuperGrover
Shy
Vanillivi
Cheesegirl
Susan
CaptainSpectacular
Caro
Bolleke
Manonn
Chocolate Cookie
Jordana
Tyrael
Pien
Blond
Moezie
Sarah1985
Roze Roos
23 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat vind jij niet mannelijk?
_Chance schreef:UGG's. En ik weet dat er speciale mannen UGG's zijn, maar nee, ik vind het niet mooi bij mannen.
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
Gast- Gast
Ik vind dit al te diep voor een mannenlijke V-hals.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
HAHAHA!
Blond- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:_Chance schreef:UGG's. En ik weet dat er speciale mannen UGG's zijn, maar nee, ik vind het niet mooi bij mannen.
+1
+100
Gast- Gast
+1!_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh en dit is ook NIET sexy!
Blond- Lady Post-a-lot
Zit heerlijk vind ik .Elodie schreef:Uhm ja..misschien is dat bij jou nu een beetje geoorloofd omdat je zwanger bent. Maar vind je die pijpen dan niet irritant lang? Bij bijv gewoon een bjurn borg zit dat toch niet fijn?ProudMama schreef:Haha, neeee... gelukkig niet. Andersom draag ik nu wel zijn boxers, zit lekker!!Elodie schreef:Wel eens meegemaakt dan?ProudMama schreef:Als tie mijn ondergoed draagt!!
Gek dat dat dan wel kan he?!
Is alleen verre van sexy met zo'n gulp. Heb dan altijd de neiging om er een sok in te proppen hahahaha
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
Ik vind dat eigenlijk wel geil, met een beetje borsthaar er bovenuit...mmm
Gast- Gast
Ik vind het irritant dat boxers een voorgevormde euhh ... dinges hebben. Toen ik zwanger was droeg ik ook wel eens boxers van mijn man, maar ik vond dat toch niet zo heel prettig.
Gast- Gast
Heb je die dingen ook niet unisex zonder gulp? Of gaat het te ver om speciaal voor jezelf te kopen hahaProudMama schreef:Zit heerlijk vind ik .Elodie schreef:Uhm ja..misschien is dat bij jou nu een beetje geoorloofd omdat je zwanger bent. Maar vind je die pijpen dan niet irritant lang? Bij bijv gewoon een bjurn borg zit dat toch niet fijn?ProudMama schreef:Haha, neeee... gelukkig niet. Andersom draag ik nu wel zijn boxers, zit lekker!!Elodie schreef:Wel eens meegemaakt dan?ProudMama schreef:Als tie mijn ondergoed draagt!!
Is alleen verre van sexy met zo'n gulp. Heb dan altijd de neiging om er een sok in te proppen hahahaha
Gast- Gast
Hahaha.. Great minds think alike.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
HAHAHA!
Maarre, dan helemaal met zo`n te strakke skinny en dan UGGS eronder.. Brrr..
Maar die shirts kunnen sowieso echt niet.. Een collega van me draagt het ook in z`n vrije tijd en hij heeft geen borsthaar, maar wel een brede borst, maar in alle gevallen vind ik het een no go
Gast- Gast
Ik dacht pas: Ik koop zwangerschapsboxers. Toen kwam ik bij de HEMA, en die dingen kan je vlg mij ook gebruiken als hoes voor je auto.Elodie schreef:Heb je die dingen ook niet unisex zonder gulp? Of gaat het te ver om speciaal voor jezelf te kopen hahaProudMama schreef:Zit heerlijk vind ik .Elodie schreef:Uhm ja..misschien is dat bij jou nu een beetje geoorloofd omdat je zwanger bent. Maar vind je die pijpen dan niet irritant lang? Bij bijv gewoon een bjurn borg zit dat toch niet fijn?ProudMama schreef:Haha, neeee... gelukkig niet. Andersom draag ik nu wel zijn boxers, zit lekker!!Elodie schreef:Wel eens meegemaakt dan?ProudMama schreef:Als tie mijn ondergoed draagt!!
Dus die heb ik lekker laten hangen...
Gast- Gast
Ik voel een 'wat vind jij niet vrouwelijk' topic aankomenAlex schreef:Ik zou soms stiekem wel BB boxers willen hebben
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Great minds think alike.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
HAHAHA!
Maarre, dan helemaal met zo`n te strakke skinny en dan UGGS eronder.. Brrr..
Maar die shirts kunnen sowieso echt niet.. Een collega van me draagt het ook in z`n vrije tijd en hij heeft geen borsthaar, maar wel een brede borst, maar in alle gevallen vind ik het een no go
Ik had ook een collega die dit soort shirts droeg. Met heel groot erop: AJ
En dan een harembroek eronder. Echt geen porum.
Blond- Lady Post-a-lot
Elodie schreef:_Donnaa schreef:Elodie schreef:Oeh kan best sexy zijn... Wat vind jij té diep? Plaatje?_Donnaa schreef:Oh en van die shirts met zo`n hele hele hele diepe V hals..
Ik vind dat eigenlijk wel geil, met een beetje borsthaar er bovenuit...mmm
Maar dan moet er wel wat borsthaar bovenuit komen..want zo'n gladde borst erboven vind ik echt helemaal niets!!!!
Manonn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11
ja die zijn ook belachelijk groot... ik had dan gewoon wel eens een normale vrouwen boxer aan, is ook echt prima.ProudMama schreef:Ik dacht pas: Ik koop zwangerschapsboxers. Toen kwam ik bij de HEMA, en die dingen kan je vlg mij ook gebruiken als hoes voor je auto.Elodie schreef:Heb je die dingen ook niet unisex zonder gulp? Of gaat het te ver om speciaal voor jezelf te kopen hahaProudMama schreef:Zit heerlijk vind ik .Elodie schreef:Uhm ja..misschien is dat bij jou nu een beetje geoorloofd omdat je zwanger bent. Maar vind je die pijpen dan niet irritant lang? Bij bijv gewoon een bjurn borg zit dat toch niet fijn?ProudMama schreef:Haha, neeee... gelukkig niet. Andersom draag ik nu wel zijn boxers, zit lekker!!Elodie schreef:Wel eens meegemaakt dan?ProudMama schreef:Als tie mijn ondergoed draagt!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik dacht pas: Ik koop zwangerschapsboxers. Toen kwam ik bij de HEMA, en die dingen kan je vlg mij ook gebruiken als hoes voor je auto.
*Staat nu boven de gootsteen de thee uit haar toetsenbord te schudden*
Gast- Gast
Precies, er moet borsthaar bovenuit komen en geen skinny en uggs eronder..bah. Sowieso zijn uggs bij mannen té lelijk.
Gast- Gast
Als ik dat zie dan begin ik helemaal acuut te rennen..Elodie schreef:Precies, er moet borsthaar bovenuit komen en geen skinny en uggs eronder..bah. Sowieso zijn uggs bij mannen té lelijk.
Gast- Gast
Borsthaar in lichte mate kan wel sexy zijn. Ik wil geen gorilla hoor
Blond- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Als ik dat zie dan begin ik helemaal acuut te rennen..Elodie schreef:Precies, er moet borsthaar bovenuit komen en geen skinny en uggs eronder..bah. Sowieso zijn uggs bij mannen té lelijk.
Mijn nieuwe vriend scheerde alles eraf, dat vind ik echt not done.. Zonde en je voelt die stoppels dan zo... Maar nu we wat hebben, laat hij het lekker groeien op mijn verzoek
Gast- Gast
Een heeeel klein beetje kan nog wel._Chance schreef:Borsthaar in lichte mate kan wel sexy zijn. Ik wil geen gorilla hoor
Rughaar vind ik zooooo erg... Brrr...
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind jij niet grappig?
» Wat je al niet vind in de struiken!
» Wat vind jij niet vrouwelijk?
» Vind ik niet leuk!-topic
» Wat vind jij echt niet te eten?
» Wat je al niet vind in de struiken!
» Wat vind jij niet vrouwelijk?
» Vind ik niet leuk!-topic