Balkonafscheiding
Pagina 1 van 1
Balkonafscheiding
Wij hebben een dakterras en zoeken nog wat om inkijk tegen te gaan.
Ik zat ook naar bamboeschuttingiets te kijken. Maar ben eigenlijk op zoek naar iets goedkoops als het even kan.
heeft iemand tips?
Je kan dus wel door het hout heen kijken en we zitten aan de straat kant en langs een kroeg (linkerkant beide waar mensen toch omhoog kijken).
Ik zat ook naar bamboeschuttingiets te kijken. Maar ben eigenlijk op zoek naar iets goedkoops als het even kan.
heeft iemand tips?
Je kan dus wel door het hout heen kijken en we zitten aan de straat kant en langs een kroeg (linkerkant beide waar mensen toch omhoog kijken).
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 20 maa 2011 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Balkonafscheiding
Bij Ikea hebben ze deze schermen voor €14,95.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Oow die zien er wel leuk uit!
Ik twijfel alleen of ik niet wat hoger iets wil ook Ja echt ik weet het gewoon niet, vandaar dat ik graag ideeen op doe.
Maar dank je!
Ik twijfel alleen of ik niet wat hoger iets wil ook Ja echt ik weet het gewoon niet, vandaar dat ik graag ideeen op doe.
Maar dank je!
Gast- Gast
Ik snap je zoektocht. Mijn balkon ligt ook erg in het zicht dus ben aan het kijken hoe ik op een leuke manier privacy kan creëren.
Ik weet niet hoe je dakterras er uit ziet en wat mogelijk is maar voor mezelf heb ik dit idee. Een schutting met ruiten. Ik kom even niet op de naam van zo'n hek maar bedoel zo'n ding die hier linksonder op de foto staat. Dat ik die aan de zijkant van mijn balkon plaats en daar leuke bakken met plantjes e.d. aan hang. Is het toch wat beschut maar omdat je er doorheen kunt kijken heeft het wel een open gevoel.
Ik weet niet hoe je dakterras er uit ziet en wat mogelijk is maar voor mezelf heb ik dit idee. Een schutting met ruiten. Ik kom even niet op de naam van zo'n hek maar bedoel zo'n ding die hier linksonder op de foto staat. Dat ik die aan de zijkant van mijn balkon plaats en daar leuke bakken met plantjes e.d. aan hang. Is het toch wat beschut maar omdat je er doorheen kunt kijken heeft het wel een open gevoel.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Oh ja dat is ook een idee. Want ik wil wel stiekem nog naar de straat kunnen kijken whaha Dus het hoeft niet zo potdicht zeg maar. Of iets meer dicht maar wel met door kijk stukken of zo.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: