Babyuitzet
+5
Fearie
Lindsya
Flip Fluitketel
Liadan
Mizzie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyuitzet
Na hoeveel weken zwangerschap hebben jullie de kinderwagen en kinderkamer besteld?
Gast- Gast
Re: Babyuitzet
Kinderkamer bij 12 weken ofzo, maar wel met lange levertijd, hij komt pas als ik rond de 30 weken ben.
Kinderwagen heb ik geloof ik een week of 3 geleden gekocht.
Kinderwagen heb ik geloof ik een week of 3 geleden gekocht.
Gast- Gast
Na de 20 weken echo. Dat was onze afspraak. Heb het maar net vol kunnen houden )
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik 14 weken zwanger.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
We hebben de kinderwagen besteld met ongeveer 13weken en de babykamer met 15 weken. Kinderwagen was met 25 weken in huis en de babykamer met 30 weken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Bij 17 weken alles besteld. De kinderwagen was netjes op tijd rond de 30 weken maar de babykamer was erg laat rond 34 weken en dat was niet de afspraak.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Wij hebben met 16 weken de kinderkamer gekocht en met 17 weken stond hij hier in huis, de kinderwagen zijn we eerder al tegen gekomen en stond dus ook al met 12 weken hier thuis (cadeau schoonmoeder). De grootste kostenposten hebben we dus nu ook gehad.
Vanaf nu gaan we alle kleine spullen halen
Vanaf nu gaan we alle kleine spullen halen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
wij hebben met 15 weken alles besteld, waarschijnlijk word het allemaal geleverd als ik 30weken zwanger ben!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben ook gewacht tot ongever 20 weken. Wij kregen deze tip trouwens ook in de winkel, je moet niet vergeten dat de garantie van bijv. de kinderwagen ingaat op het moment dat je het koopt. als je met 25 weken bijv. de wagen al thuis hebt staan gaat dan de garantie al in. Niet heel handig dus want wanneer je kindje er dan echt is is de garantie bijna voorbij.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Kinderwagen met 12 weken besteld. En babykamer rond 16 weken.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Printje schreef:Wij hebben ook gewacht tot ongever 20 weken. Wij kregen deze tip trouwens ook in de winkel, je moet niet vergeten dat de garantie van bijv. de kinderwagen ingaat op het moment dat je het koopt. als je met 25 weken bijv. de wagen al thuis hebt staan gaat dan de garantie al in. Niet heel handig dus want wanneer je kindje er dan echt is is de garantie bijna voorbij.
Dat is dus niet bij alle winkels zo, sommige winkels mag je alles vooraf in huis hebben staan, kamertje/kinderwagen en gaat de garantie in op het moment dat het kindje is geboren.
Maar het verschilt per winkel.
We zijn ook in winkels geweest dat de garantie in ging op het moment dat de kinderwagen in huis stond.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: