Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik ben op

+2
ekjir@M
Spring
6 plaatsers

Ga naar beneden

ik ben op Empty ik ben op

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:55

ik ben lichamelijk gewoon op,onze dochtr heeft de eerste 6 maanden bij ons op de kamer geslapen dat ging goed,met 6 maanden ging ze naar haar eigen kamer en sliep ze van 23 uur tot ongeveer 7 uur, maar sinds een maand is ze tussen 12 en 5 s'nachts wel ieder half uur wakker. \De ene keer is ze haar speen kwijt, dan zit haar weer een boer dwars, dan huilt ze weer enz enz, en het fijne is ze wil dan ook alleen mij. Als mijn man s'nachts naar haar toe gaat is het krijssen.

/Ik ben het nu zo zat,ik wil me ook weer eens uitgerust voelen, wat langer slapen gaat ook nooit aangezien mijn zoon ook om half 7 wakker is ,

Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Laten huilen is geen optie aangezien ik dan gelijk onze zoon ook wakker heb

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ik ben op Empty Re: ik ben op

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:57

Haar terugleggen op jullie kamer? Of is dat geen optie?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:57

haar ledikantje naast je bed zetten, dan hoef je er niet iedere keer uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:58

Misschien een keer laten logeren? haar ritme wordt dan doorbroken, heeft hier bij Indy toen geholpen.
Verder misschien bedje op een andere plek? Indy heeft haar bedje op 1 vaste plek staan als we die verzetten gaat het na ongeveer 6 weken mis...dan wordt ze elke nacht krijsend wakker. Ik heb dit tot 3 keer toe uitgeprobeerd :d (wilde zeker weten of het ook aan het verplaatsen van het bed lag)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:04

nee is geen optie om haar weer bij ons op de kamer te leggen, we hebben een nieuwe slaapkamer dus er past nu geen bedje meer erbij op onze kamer

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 4:05

BeeGee schreef:Misschien een keer laten logeren? haar ritme wordt dan doorbroken, heeft hier bij Indy toen geholpen.
Verder misschien bedje op een andere plek? Indy heeft haar bedje op 1 vaste plek staan als we die verzetten gaat het na ongeveer 6 weken mis...dan wordt ze elke nacht krijsend wakker. Ik heb dit tot 3 keer toe uitgeprobeerd :d (wilde zeker weten of het ook aan het verplaatsen van het bed lag)

liefs

Hmm het bedje op andere plek zetten kan ik wel eens proberen ja,thnx, haar uit laten logeren gaat momenteel ook niet lukken

Gast
Gast

Bericht  Spring vr 18 maa 2011 - 10:16

Ik snap hoe je je voelt. Maar tips heb ik helaas niet. Ik zit zelf ook te zoeken naar een oplossing.
Misschien eens met het consultatiebureau bellen? De situatie uitleggen, wie weet kunnen zij je helpen. Ik ga zelf ook contact opnemen met het consultatiebureau.
Wil je in ieder geval zeggen dat je niet de enige bent.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:23

Pfoe, dat klinkt echt slopend! Wat wij deden toen D. nog heel klein was en onrustig was, was op het waskussen tussen onze kussens inleggen en dan aaien of een hand op het hoofdje houden, dan voelde ze onze nabijheid en ging gewoon slapen. Als de moeilijke periode dan weer voorbij was, ging ze weer naar haar eigen kamer. Meestal lag ze maximaal een paar dagen bij ons in bed.

Denk dat de tip van het logeren ook wel een goede zou kunnen zijn.

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M vr 18 maa 2011 - 10:34

Wij hebben dit laatst ook een paar nachten gehad en achteraf bleek dat J. echt last had van krampjes omdat we een paar dagen waren gestopt met het geven van venkelthee in z´n fles. Direct na het geven van de thee was het weer over...

Krijgt ze misschien de laatste tijd iets anders te eten of krijgt ze iets niet meer wat ze daarvoor wel kreeg?

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:40

Ik weet hoe vervelend het is, hier gaat dat al 9 maanden zo. En laten huilen is hier ook geen optie want met twee ben ik nog verder van huis.

Heeft ze nu geen last van tandjes? I. had tussen 6 en 8 maand heel veel last van het doorkomen van zijn tandjes en het enige wat hem hielp te slapen, was tussen ons in.
Sinds 2 dagen heeft hij er opnieuw last van. Hij heeft dan vaak ook nog wel baat bij een fles rond 00.00-01.00, misschien jullie meisje ook? En ze liggen momenteel weer bij ons op de kamer. Maar dat is voor jullie helaas niet mogelijk.
Een campingbedje die je 's morgens weer inklapt ook niet mogelijk? Dan zou je dat eventueel af en toe als je echt niet meer kunt, kunnen proberen.

Het is echt slopend. Wij gaan nu elke 4-6 weken een nachtje naar een hotel. Mijn ouders slapen dan bij ons zodat de kinderen wel in hun eigen omgeving zijn. Niet dat we er energie van krijgen, want zo'n tekort is in 1 nacht niet aan te vullen, maar we hebben iig even tijd met zijn tweetjes alleen wat we verder amper tot niet hebben. En een nachtje niet constant eruit moeten.
Ik zou toch proberen om iemand te vinden die het een nachtje van jullie over wil nemen.

Wat wij trouwens ook weleens doen op de dagen dat mijn man vrij is, of laat moet beginnen, is allebei nog weer een uurtje of 1,5-2 naar bed gaan om de beurt.Succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 20:08

goh heel stom gister toen ik haar naar bed bracht zijn we vergeten haar nachtlampje aan te zetten, en ik heb gewoon bijna de hele nacht kunnen slapen....

dus of het daar aan gelegen heeft ? vanavond kijken wat ze doet

Gast
Gast

Bericht  Annemie vr 18 maa 2011 - 23:22

Onze zoon was de laatste weken ook steeds aan het huilen, wat jij zegt elke half uur wakker, ik was echt helemaal op en dan moest ik de volgende dag ook nog werken. Toen dacht mijn vriend dat hij het misschien te warm had, dus wij de volgende avond sokjes uitgedaan en dekentje af en sindsdien geen nacht meer wakker geweest en slaapt hij van 20.00 tot 9.00, heerlijk... dus misschien heeft ze het wel te warm of kan dat niet?? (aangezien het niet meer zo koud is als een aantal weken terug)
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 23:35

1982Angel1982 schreef:goh heel stom gister toen ik haar naar bed bracht zijn we vergeten haar nachtlampje aan te zetten, en ik heb gewoon bijna de hele nacht kunnen slapen....

dus of het daar aan gelegen heeft ? vanavond kijken wat ze doet

ow, ik hoop voor jullie dat dat het geweest is! mijn neefje reageerde ook heel erg op licht, zowel op zijn kamertje als op de overloop!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 19:36

vannacht ging het eigenlijk ook redelijk goed, ze is 3 x wakker geweest,dat vind ik nog wel te doen, maar ieder half uur dus niet, ik werk ook 2 x in de week en 1 x in de week 's ochtends hardlopen bij een vereniging dus vind het ook wel prettig als ik iets heb kunnen slapen haha.

Nou hopen dat het zo blijft

Gast
Gast

Bericht  Dora za 19 maa 2011 - 20:16

Fijn dat het vannacht een stuk beter ging!
Hopelijk wordt dit een stijgende lijn. Hebben jullie vannacht het lampje weer uitgelaten?
Wij moeten hier juist een lampje aan doen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:43

Teigertje schreef:Fijn dat het vannacht een stuk beter ging!
Hopelijk wordt dit een stijgende lijn. Hebben jullie vannacht het lampje weer uitgelaten?
Wij moeten hier juist een lampje aan doen.
Ik heb hem uitgelaten, ze heeft nu wel 3 x een beetje 'gezeurd' maar ze was toen haar speentje kwijt en zeurde wat half in haar slaap ( ze is dan een klein beetje wakker maar zodra haar speen in de mond zit slaapt ze weer verder ), dan is het alleen speentje terug geven en ze slaapt verder, en dat vind ik dan ook wat prettiger moet ik zeggen Very Happy hopen dat het nu zo blijft

Gast
Gast

Bericht  Dora za 19 maa 2011 - 20:52

Wat een fijn en goed nieuws!
Heb je nu ook het idee dat je zelf wat uitgeruster bent?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  loesje za 19 maa 2011 - 21:11

Ik herken het wel mijn zoontje slaapt ook beter als er geen lampje op zn kamertje aan staat. Ik doe zelfs sinds kort de rolluik na beneden zodat het ook smorgens nog donker blijft. Hij word nu rond 7.15 wakker en dat vind ik prima:)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud