Hangmatstandaard
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hangmatstandaard
Wie van jullie heeft er een? In ons nieuwe huis hebben we een heerlijk ruim dakterras en ik wil heel graag mijn hangmat gebruiken daar. Mijn hangmat is tweepersoons en behoorlijk groot, iemand ervaring met een hangmatstandaard?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hangmatstandaard
Ja, is best handig, maar je moet wel op de goede plaats gaan zitten. Mijn vader ging iets te ver naar achter zitten en kiepte zo achterover met hangmat en standaard Toen ik eindelijk was bijgekomen van het lachen, lag hij er inmiddels al goed in, niks ergs gebeurd gelukkig. Veel plezier in ieder geval met zonnen in je hangmat Of gewoon lekker luieren natuurlijk
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Wil je er perse 1?
Kun je niet twee houten palen plaatsen met van die grote haken erin?
Heb je ook geen last van opbergen en of dat dat ding het hele jaar door op het terras staat.
Heb je ook geen last van opbergen en of dat dat ding het hele jaar door op het terras staat.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Wil je er perse 1?
Houten palen plaatsen op een dakterras lijkt me lastig, dat wordt nooit stevig genoeg lijkt me. Anyway, wij hebben zoon standaard en ik vind het heerlijk. En ook heel stabiel.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Wij hebben de hangmat van Fatboy met standaard. Echt een heel fijn ding , en de standaard is erg stevig!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Plien84 schreef:Hazeltje schreef:Wil je er perse 1?
Houten palen plaatsen op een dakterras lijkt me lastig, dat wordt nooit stevig genoeg lijkt me. Anyway, wij hebben zoon standaard en ik vind het heerlijk. En ook heel stabiel.
Ik ben er dus ook bang voor dat houten palen niet stevig genoeg zijn, ik kan ze natuurlijk niet 'de grond' in slaan.
Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik denk dat ik maar gewoo' zo'n standaard ga bestellen, ik kijk er nu al naar uit om in mijn hangmatje te luieren! Ik heb een jaar in het buitenland gewoond waar ik ook regelmatig in de natuur overnachtte in dat ding en ik voel me er zo fijn in .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: