Gekke foto topic
+14
Lejow
SoGood
Zwerver
Silver
Dennenappel
Beachgirl
Suus
Jeanette
Toet
Cow
Chocolate Cookie
sonly
smooch
Merai
18 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Gekke foto topic
Vind de braak- en badfoto briljant!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Mimpie schreef:Roxy89 schreef:Princess schreef:Elodie schreef:Ja ik weet niet wat dat is..
Heb ook veel haar kleuren gehad, maar vind blond toch het mooiste.. heb ook rood gehad. Sorry voor al het spammen maar daar vond ik deze nog van whaha flugel van de tap in salou...
**vieze foto**
Goed, wat een beeld hebben jullie nu van mij.
Whaha wat een ranzige foto!
Haha ik vind hem ook ranzig, maar wel op het perfecte moment gemaakt!
Ik stem voor terugplaatsen van de foto!! Heb hem gemist!
mimpie, speciaal voor jou
Minneke, jij kan boos kijken.... Maar je hebt een mooie lach!!
Laatst aangepast door Elodie op za 19 maa 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Okeee Elodie... haal maar weer weg
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is een van de vele erge foto's van mij op de tennisbaan. Heb net even zitten kijken, maar op iedere foto waarbij ik een backhand sla heb ik mijn tong uit mijn mond. Viel me net gewoon ineens op. Best wel erg eigenlijk haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
haha leuke foto's ZvB
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
Een fotootje op een stokje ?
Gast- Gast
Ja, dat zie ik, maar.... zien jullie regelmatig fotootjes op stokjes?Theedoosje schreef:Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat zie ik, maar.... zien jullie regelmatig fotootjes op stokjes?Theedoosje schreef:Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
haha nee Maar zal wel een of ander feestje zijn of gekkigheid
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, dat zie ik, maar.... zien jullie regelmatig fotootjes op stokjes?Theedoosje schreef:Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
Inderdaad . Het was een verrassingsfeest voor mijn nichtje die 30 werd. Een vriendin van haar had haar hoofd op heel veel stokjes geplakt zodat we een soort masker voor konden houden toen ze de tuin in kwam. Ze schrok zich alleen dood van 50 keer haar eigen hoofd haha! Later had iedereen ze in de tuintjes daar geprikt .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, dat zie ik, maar.... zien jullie regelmatig fotootjes op stokjes?Theedoosje schreef:Strawberry Shortcake schreef:Smikkell schreef:ZvB, wat is dat rechtsonder op de foto samen in dat nachthemd?
Vroeg ik me ook al af!
Inderdaad . Het was een verrassingsfeest voor mijn nichtje die 30 werd. Een vriendin van haar had haar hoofd op heel veel stokjes geplakt zodat we een soort masker voor konden houden toen ze de tuin in kwam. Ze schrok zich alleen dood van 50 keer haar eigen hoofd haha! Later had iedereen ze in de tuintjes daar geprikt .
Hahaha, dat lijkt me ook bizar om 50 keer mijn eigen gezicht te zien! Wel leuk bedacht.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: