Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mister steamy

3 plaatsers

Ga naar beneden

Mister steamy Empty Mister steamy

Bericht  Pussycat do 2 dec 2010 - 21:42

Hmm dit klinkt wel fijn...
Iets nieuws van telsell. Lag net op de bank tv te kijken en zag dit voorbij komen.

We hebben weer iets nieuws gespot op tv, dit keer is het de Mister Steamy. In onze ogen een erg handig ding, want met de Mister Steamy schijnt u niet meer te hoeven strijken. En wees eerlijk, wie wil dat niet!? We kennen de resultaten van de Mister Steamy nog niet en misschien dat de Mister Steamy niet al uw strijkwerk wegneemt, maar het zal er in ieder geval een stuk minder van worden. Daarom vindt u op deze pagina alle informatie over de Mister Steamy en geven wij u een overzicht van online winkels waar u de Mister Steamy goedkoop online kunt kopen en bestellen.

Hoe werkt de Mister Steamy?
De Mister Steamy werkt heel eenvoudig! U vult de Mister Steamy met gewoon kraanwater, en legt hem bovenop uw wasgoed in de droger. Terwijl uw droger heter zal worden zal er stoom ontstaan die geleidelijk uit de Mister Steamy verdampt. De stoom zal vouwen en kreukels in uw wasgoed gladstrijken. Hierdoor zullen overhemden weer netjes en kreukvrij uit de droger komen en met een beetje geluk kunt u ze direct uit de droger in de kast opbergen. Ook broeken zullen er weer als schoon en gestreken uitzien en de kleding van uw kinderen kunnen eveneens zo uit de droger kreukvrij direct de kast in. Het is de droom van iedere huisman of huisvrouw. Bedenk eens hoeveel tijd aan strijken u dit zal schelen. Elke week weer opnieuw. Zelfs uw lakens en kussenslopen zullen perfect glad en fris zijn.

Extra voordelen van de Mister Steamy
Bent u ook weleens vergeten om de kleren uit uw droger te halen? Het gevolg: een droger vol met was die vreselijk gekreukt is. Geen probleem, zet opnieuw de droger aan maar nu met de Mister Steamy en uw kleren zijn in een paar minuten weer kreukelvrij en klaar om gedragen te worden. De Mr. Steamy is ook ideaal om uw kleren lekker op te frissen, de winterjassen die u na de zomer gekreukeld en muf uit de kast haalt hoeft u niet meer te laten stomen, gewoon een paar minuten in de droger met de Mr. Steamy en ze kunnen direct kreukvrij en lekker fris gedragen worden.

De Mister Steamy maakt uw wasgoed ook veel zachter zonder gebruik te maken van wasverzachter tijdens het wassen of speciale drogerdoekjes tijdens het drogen. Of denk aan lekker donzige handdoeken die extra fris zullen ruiken.

What do you think? Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mister steamy Empty Re: Mister steamy

Bericht  Prosecco vr 3 dec 2010 - 21:16

Ik denk dat ik m'n kleren echt niet in de droger gooi dus dat ik er niks aan heb
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Caresses za 4 dec 2010 - 0:30

Volgens mij heb ik iemand van het vorige forum erover gehoord en zij was er tevreden over. Weet niet meer wie, volgens mij ckc (maar kan ook iemand anders zijn).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 0:44

Caresses schreef:Volgens mij heb ik iemand van het vorige forum erover gehoord en zij was er tevreden over. Weet niet meer wie, volgens mij ckc (maar kan ook iemand anders zijn).

Dat was volgens mij een ander ding, waar je overhemden overheen kon doen, die je dan niet meer hoeft te strijken.

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 4 dec 2010 - 0:50

_MamaRosa_ schreef:
Caresses schreef:Volgens mij heb ik iemand van het vorige forum erover gehoord en zij was er tevreden over. Weet niet meer wie, volgens mij ckc (maar kan ook iemand anders zijn).

Dat was volgens mij een ander ding, waar je overhemden overheen kon doen, die je dan niet meer hoeft te strijken.

O ja, dat is waar ook, sorry dan heb ik niks gezegd silent

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat vr 10 dec 2010 - 0:02

Hmm nu weet ik nog niks haha Neutral
Misschien iemand die dit nog niet gelezen heeft, maar wel ervaring heeft?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven