nikes met een luchtje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
nikes met een luchtje
Nou dames ik heb even tips nodig. Ik heb nu een jaar nikes en deze draag ik af en toe. Nu waren ze een keer zo vies en ranzig door de modder dat ik ze in het wasmachine heb gedaan. Maar sindsdien stinken ze ontzettend als ik draag. Wat zijn jullie tips om die lucht eruit te krijgen?
Gast- Gast
Re: nikes met een luchtje
Een nachtje buiten zetten scheelt vaak ook wel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, dan weet ik het ook niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Waarschijnlijk zijn ze niet helemaal gedroogd en ruiken ze nu muf. Ik zou een tijd op een plek laten luchten, bijvoorbeeld in een schuur ofzo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ik denk idd dat ze niet goed droog waren... sowieso is het niet goed voor schoenen om ze te wassen in de wasmachine en ik weet niet hoe je ze gedroogd heb maar ze moeten echt ruim de tijd daarvoor hebben en dan ook nog gewoon bij kamertemperatuur en niet op/ onder de kachel.
wat ik zou doen is schoenendeo kopen, ze een weekje apart zetten (idd in een schuur) en iedere dag even opfrissen met die deo...
wat ik zou doen is schoenendeo kopen, ze een weekje apart zetten (idd in een schuur) en iedere dag even opfrissen met die deo...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Als het inderdaad de geur is van niet-goed-opgedroogd, dan is er niet zoveel meer aan te doen, het blijft stinken. Ik heb zelf een keer niet helemaal droge kleding meegenomen op vakantie, maar die bleef na tig keer wassen stinken.
Gast- Gast
ik ga ze dan maar een weekje naar het fietsenhok verbannen in de hoop dat dat nog helpt en dan die deo nog.
En ik heb ook wel eens gehoord dat het kan helpen als je ze in de vriezer legt, klopt dit?
En ik heb ook wel eens gehoord dat het kan helpen als je ze in de vriezer legt, klopt dit?
Gast- Gast
Twellie schreef:Als het inderdaad de geur is van niet-goed-opgedroogd, dan is er niet zoveel meer aan te doen, het blijft stinken. Ik heb zelf een keer niet helemaal droge kleding meegenomen op vakantie, maar die bleef na tig keer wassen stinken.
Dat zou balen zijn, nikes zijn niet goedkoop en ze zijn nog maar een jaartje oud
Gast- Gast
Lily schreef:ik ga ze dan maar een weekje naar het fietsenhok verbannen in de hoop dat dat nog helpt en dan die deo nog.
Je kan het altijd proberen toch?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: