Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ticker op je eigen bureaublad op de computer?

4 plaatsers

Ga naar beneden

ticker op je eigen bureaublad op de computer? Empty ticker op je eigen bureaublad op de computer?

Bericht  Floor ma 14 maa 2011 - 7:10

weet iemand hoe het werkt?

ik wil een ticker op m'n bureaublad zetten maar ik snap er niks van. Dit staat er als ik de ticker heb gemaakt bij lilypie;

Notes:
To get an image URL: Click in the URL above to select the image URL, then right click and choose Copy to copy the code snippet to your clipboard.

1.Go to Control Panel and click on Display.
2.Click on the Desktop tab and then click on the Customise Desktop button.
3.Click on the Web tab and then click on the New button.
4.Where it says Location: paste in the image URL for your ticker.
5.click on OK, & then OK again.
NB This will only add the ticker itself, if you want to put the photo next to it, repeat the instructions using the photo URL and then move the two desktop items together.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ticker op je eigen bureaublad op de computer? Empty Re: ticker op je eigen bureaublad op de computer?

Bericht  Muppetje ma 14 maa 2011 - 7:25

Ben je weer zwanger? Wat leuk, gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

ticker op je eigen bureaublad op de computer? Empty Re: ticker op je eigen bureaublad op de computer?

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 7:27

Floor!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 14 maa 2011 - 7:57

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Very Happy

foto's weg*

Laatst aangepast door Floor op ma 14 maa 2011 - 22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:02

Die is heeeeeel duidelijk!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 14 maa 2011 - 8:06

Ja ik sta er nog steeds van te kijken hoe duidelijk deze zijn, tov die van januari. Nu heb ik 2 dagen eerder getest dan in januari en toen had ik zo'n vreselijk wazig streepje wat je echt in het licht moest houden om te zien.
Nu hoop ik dan ook echt, nu het zo duidelijk is, dat deze zwangerschap wel goed gaat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:09

Hoop het ook voor je meis! Of je bent iets verder zwanger als de vorige keer...

Bij mij begon het ook wazig.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 14 maa 2011 - 8:09

Gefeliciteerd!

Ik heb echt geen idee hoe je zo'n ticker op je bureaublad krijgt... bij mij kan dat niet eens (windows XP). Weet niet wat jij voor pc hebt??
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Floor ma 14 maa 2011 - 8:14

Dank je wel mimpie!
Ik heb ook XP dacht ik dus dan zal het wel wel niet kunnen (maar omdat er stond bij die site dat het ook op je bureaublad kon dacht ik dat).

@ba, ik kan eigenlijk niet langer zwanger zijn, ben echt een maand terug ongesteld geweest, ik heb toen 6 testen versleten omdat het op zich liet wachten na de miskraam. Ik verwacht dus ook niet dat ik langer zwanger ben nu. Ik gooi het er gewoon op dat het nu echt goed zit omdat ik zo'n mooie test heb (moet toch iets om mezelf positief te houden tot ik een echo krijg en het zeker weet)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:18

Floor schreef:Dank je wel mimpie!
Ik heb ook XP dacht ik dus dan zal het wel wel niet kunnen (maar omdat er stond bij die site dat het ook op je bureaublad kon dacht ik dat).

@ba, ik kan eigenlijk niet langer zwanger zijn, ben echt een maand terug ongesteld geweest, ik heb toen 6 testen versleten omdat het op zich liet wachten na de miskraam. Ik verwacht dus ook niet dat ik langer zwanger ben nu. Ik gooi het er gewoon op dat het nu echt goed zit omdat ik zo'n mooie test heb (moet toch iets om mezelf positief te houden tot ik een echo krijg en het zeker weet)
Zou ook heel goed kunnen hoor, dat het nu gewoon vanaf het begin aan beter 'zit'.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:19

Of je krijgt er 2... smile

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 14 maa 2011 - 8:25

Rechter muisknop op de ticker en dan instellen als bureaublad-achtergrond. Lukt dat?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Floor ma 14 maa 2011 - 8:52

@monte, dan krijg ik hem heel wazig (maakt niet uit of ik hem groot of klein zet). Ik wou hem graag als een soort icoontje, een groot icoon dan wel, gewoon zichtbaar op het bureaublad maar niet als achtergrond. Toch erg bedankt.

@ba, hahaha 2! Dat zou je wel leuk vinden he, ik vind het echt al prima als het 1 gezond kindje wordt hoor.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: