Wat voor schoenen draag jij?
+21
Bliss
Minx
Merai
Mizz_S
loura
Blond
Juul
Rovine
Lies
Phileine
Sterre
Caramba
Suus
Mida4you
Mari
Ugly Betty
Inge
VeryCherry
smooch
Zwerver
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat voor schoenen draag jij?
gympen zoals:
zulk soort laarzen:
En zulk soort ballerinas
Kortom: nooit hakken
zulk soort laarzen:
En zulk soort ballerinas
Kortom: nooit hakken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
en soms ook wel eens zoiets:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Grappig, ik ben ook 1,75, maar heb er totaal geen moeite mee om hakken aan te trekken (max. 9 centimeter). Maar dat komt misschien ook omdat ik veel lange vriendinnen en vrienden heb, en mijn zusje die 1.80 is ook hakken van 10 centimeter draagt.RYW schreef:Sneakers zijn favoriet, en dan in het bijzonder mijn roze Vans
Verder heb ik pumps voor als 't in het net moet, maar omdat ik rottige moeilijke voeten heb moet ik die echt heel goed aanpassen. Soms laarzen, maar ik ben van mezelf al 1.75 en de hakken onder mijn laarzen zijn echt huuuuuge. Dan lijk ik wel zo'n flatgebouw, dus ik moet even opletten in welk gezelschap ik ze aantrek
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag echt alles...
Sneakers, hakken, sleehak, uggs (wel nepperds), pumps.. maar over het algemeen het meeste sneakers en hakken
Sneakers, hakken, sleehak, uggs (wel nepperds), pumps.. maar over het algemeen het meeste sneakers en hakken
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Grappig, ik ben ook 1,75, maar heb er totaal geen moeite mee om hakken aan te trekken (max. 9 centimeter). Maar dat komt misschien ook omdat ik veel lange vriendinnen en vrienden heb, en mijn zusje die 1.80 is ook hakken van 10 centimeter draagt.RYW schreef:Sneakers zijn favoriet, en dan in het bijzonder mijn roze Vans
Verder heb ik pumps voor als 't in het net moet, maar omdat ik rottige moeilijke voeten heb moet ik die echt heel goed aanpassen. Soms laarzen, maar ik ben van mezelf al 1.75 en de hakken onder mijn laarzen zijn echt huuuuuge. Dan lijk ik wel zo'n flatgebouw, dus ik moet even opletten in welk gezelschap ik ze aantrek
Ik ben 1,83 en heb ook graag hakken aan, mijn hoogste zijn 11 cm. Vind het heerlijk om zo lang te zijn . Maar ik heb wel allemaal kleine vriendinnen dus als we op stap gaan trek ik platte schoenen aan want anders ben ik echt HUGE! En met mn 11 cm. hakken ben ik groter dan mijn vriend dus die heb ik in zijn bijzijn niet heel vaak aan (al vind hij dat alleen maar leuk )
Gast- Gast
Ik vraag vaak gympies, laarzen met een lage hak. In de zomer draag ik vaak slippers en soms schoenen met hakken.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor schoenen draag jij het liefst?
» Wat draag jij voor make up?
» Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?
» Wat voor schoenen?
» wat voor schoenen
» Wat draag jij voor make up?
» Wat voor kleur nagellak draag jij op je handen?
» Wat voor schoenen?
» wat voor schoenen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: