goedenmorgen
+6
nina
Pannetoet
silly-one
Snoes
Lejow
banjer49
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
goedenmorgen
goedemorgen allemaal, lekker geslapen!! ik wel kon alleen nog wel wat langer liggen. straks weer werken, hopelijk op tijd klaar vanavond een feestje van het werk.
werk ze allemaal en een fijne dag en alvast fijn weekend
werk ze allemaal en een fijne dag en alvast fijn weekend
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: goedenmorgen
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen! Gisteren eindelijk mn winterdekbed op mn bed gedaan (ja, het is bijna lente I know..) en ik lag nu zo lekker warm in mn bedje. Moet zo aan het werk, iets minder leuke werkzaamheden vandaag helaas. Maarja, het is bijna weekend gelukkig
Fijne dag en werkze voor de mensen die naar 't werk gaan!
Ik heb heerlijk geslapen! Gisteren eindelijk mn winterdekbed op mn bed gedaan (ja, het is bijna lente I know..) en ik lag nu zo lekker warm in mn bedje. Moet zo aan het werk, iets minder leuke werkzaamheden vandaag helaas. Maarja, het is bijna weekend gelukkig
Fijne dag en werkze voor de mensen die naar 't werk gaan!
Gast- Gast
Mogge!!
THANK GOD IT'S FRIIIIDAAYYY!!
Leuk Banjer, een feestje! Ik ga vandaag weer keihard aan de slag om alles in mijn klas super op orde te krijgen voor de inspectie! Vanavond staat er een taartje op het programma, een nijntje taart, voor mijn neefje! En de rest van het weekend zal ook veel uit boetseren bestaan
THANK GOD IT'S FRIIIIDAAYYY!!
Leuk Banjer, een feestje! Ik ga vandaag weer keihard aan de slag om alles in mijn klas super op orde te krijgen voor de inspectie! Vanavond staat er een taartje op het programma, een nijntje taart, voor mijn neefje! En de rest van het weekend zal ook veel uit boetseren bestaan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Eeeindelijk, laatste werkdag! Ik moet gelukkig maar een halve dag werken, heb een halve dag overuren genomen. Deze namiddag ga ik het huis eerst poetsen, daarna lekker in bad. Vanavond ga ik uit eten met mijn vriend, mijn ouders en mijn zus + vriend, heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
Eeeindelijk, laatste werkdag! Ik moet gelukkig maar een halve dag werken, heb een halve dag overuren genomen. Deze namiddag ga ik het huis eerst poetsen, daarna lekker in bad. Vanavond ga ik uit eten met mijn vriend, mijn ouders en mijn zus + vriend, heb er zin in!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ohhh t huis poetsen, breek me de bek nie open..
Dat moet ook eigenlijk nog een keer ergens gebeuren
Dat moet ook eigenlijk nog een keer ergens gebeuren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier hoeft het niet zoooo uitgebreid en grondig. Mijn vriend heeft vorig weekend alles helemaal gepoetst, van A tot Z, wat een verrassing haha Dus ik ga niet dweilen, scheelt alweer
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen dames.
Succes met poetsen allemaal, ik ga daar vandaag niet aan beginnen.
Ik heb mijn laatste 'vakantie' dag. Niet echt het idee dat ik vakantie heb gehad. Vandaag ga ik met een vriendin lunchen en verder lekker op de bank liggen. Ben met een lekkere stevige verkoudheid terug gekomen uit Oekraïne, dus al mijn holtes zitten ( weer) vol. Drie weken geleden had ik het ook al. Heerlijk.
Fijne dag allemaal..
Succes met poetsen allemaal, ik ga daar vandaag niet aan beginnen.
Ik heb mijn laatste 'vakantie' dag. Niet echt het idee dat ik vakantie heb gehad. Vandaag ga ik met een vriendin lunchen en verder lekker op de bank liggen. Ben met een lekkere stevige verkoudheid terug gekomen uit Oekraïne, dus al mijn holtes zitten ( weer) vol. Drie weken geleden had ik het ook al. Heerlijk.
Fijne dag allemaal..
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen! Ik moet zo werken tot 14u..
Eind van de middag moet ik terug met mijn BB want hij is een maand weggeweest voor reparatie maar hij doet helemaal niks nu....daarna door naar mijn exvriend, geen zin in!
Fijne vrijdag iedereen!
Ik heb heerlijk geslapen! Ik moet zo werken tot 14u..
Eind van de middag moet ik terug met mijn BB want hij is een maand weggeweest voor reparatie maar hij doet helemaal niks nu....daarna door naar mijn exvriend, geen zin in!
Fijne vrijdag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Werk se Ik_zelf_87 en succes bij je ex.... (ach heb je het maar gehad hè)
Ik moet ook werken tot een uur of 14.15 uur (lastig te zeggen in het onderwijs)
en moet daarna voor een spiraaltje naar het ziekenhuis.. brr...
Fijne dag allemaal
Ik moet ook werken tot een uur of 14.15 uur (lastig te zeggen in het onderwijs)
en moet daarna voor een spiraaltje naar het ziekenhuis.. brr...
Fijne dag allemaal
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Goedemorgen!
Hier goed geslapen. wel gedroomd over een paar collega's Maar niks ergs of zo
Wel te vroeg wakker helaas op mijn vrije dag.
Maar goed dan kan ik zo boodschappen doen, vanmiddag naar collegaatje om wat op te halen.
En ik denk ook nog wat in het huishouden.
Fijne dag!
Hier goed geslapen. wel gedroomd over een paar collega's Maar niks ergs of zo
Wel te vroeg wakker helaas op mijn vrije dag.
Maar goed dan kan ik zo boodschappen doen, vanmiddag naar collegaatje om wat op te halen.
En ik denk ook nog wat in het huishouden.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ik heb vandaag nog lekker vrij, morgen en zondag helaas werken . Maar goed, heb 2 vrije weekenden gehad, dus mag echt niet klagen....
Ik heb vandaag nog lekker vrij, morgen en zondag helaas werken . Maar goed, heb 2 vrije weekenden gehad, dus mag echt niet klagen....
Gast- Gast
Goedemorgen,
Nog een laatste dagje werken voor het weekend, heerlijk! En het mooie weer is weer terug Na het werk ga ik naar Ikea, ik mag een kledingkast gaan uitzoeken
Fijne dag iedereen!
Nog een laatste dagje werken voor het weekend, heerlijk! En het mooie weer is weer terug Na het werk ga ik naar Ikea, ik mag een kledingkast gaan uitzoeken
Fijne dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
goedemorgen
Ik ontdekte net een grijze haar heb meteen de kapper gebeld kan woensdag al terecht gelukkig. Vandaag ga ik even bezig met mijn studie. En even langs mijn ouders. Verder weinig
fijne dag allemaal
Ik ontdekte net een grijze haar heb meteen de kapper gebeld kan woensdag al terecht gelukkig. Vandaag ga ik even bezig met mijn studie. En even langs mijn ouders. Verder weinig
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Mijn eerste post vanaf mijn IPhone, hoera!
Ik heb vanaf vandaag al weekend, heerlijk! Ben alleen gisteravond tijdens een paar rondjes schaatsen in het T.hialf twee keer hard op mijn achterhoofd gevallen. Voel me daar niet zo goed door, steeds hoofdpijn.
Doe vandaag dus maar even rustig aan en ga mijn Iphone wat ontdekken. Vanavond ga ik met drie vriendinnen een hapje eten in de stad. Zoals ik me nuv
voel, laat ik d kroeg daarna maar achterwege..
Fijne dag all! Het is hier trouwens prachtig weer!
Mijn eerste post vanaf mijn IPhone, hoera!
Ik heb vanaf vandaag al weekend, heerlijk! Ben alleen gisteravond tijdens een paar rondjes schaatsen in het T.hialf twee keer hard op mijn achterhoofd gevallen. Voel me daar niet zo goed door, steeds hoofdpijn.
Doe vandaag dus maar even rustig aan en ga mijn Iphone wat ontdekken. Vanavond ga ik met drie vriendinnen een hapje eten in de stad. Zoals ik me nuv
voel, laat ik d kroeg daarna maar achterwege..
Fijne dag all! Het is hier trouwens prachtig weer!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag staat huiswerk op de planning, en rond een uur of vier ga ik met mijn vriend de stad in (koopavond). Lekker een beetje shoppen, en misschien uit eten of naar de bioscoop. Hier is het ook echt heerlijk weer!
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag staat huiswerk op de planning, en rond een uur of vier ga ik met mijn vriend de stad in (koopavond). Lekker een beetje shoppen, en misschien uit eten of naar de bioscoop. Hier is het ook echt heerlijk weer!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen
» goedenmorgen!!
» goedenmorgen!!
» goedenmorgen zondag!!!
» goedenmorgen maandag!!
» goedenmorgen deze vrijdagmorgen
» goedenmorgen!!