Soak Off Nails
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Soak Off Nails
http://www.beautysalonbabelle.nl/soakoffnails.html
Wie heeft het al geprobeerd? Ben je tevreden? Bleef het goed zitten?
Gast- Gast
Re: Soak Off Nails
Dat is ook mijn bedoeling :-)
Ik loop altijd met afgekloven dingen rond dus dit zou wel een mooie oplossing zijn, lijkt me niet eens zo heel onnatuurlijk.
Ik loop altijd met afgekloven dingen rond dus dit zou wel een mooie oplossing zijn, lijkt me niet eens zo heel onnatuurlijk.
Gast- Gast
Ziet er leuk uit idd! ik zie ook wel eens meiden lopen met van die hele dikke acrylnagels, en dan ook nog heel lang. Brrrr.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Het is precies hetzelfde principe als gel of acryl alleen met ander materiaal. (en een wat andere werkmethode dacht ik)
Gast- Gast
Ziet er goed uit! Heb er geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd naar ervaringen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ziet er mooi uit!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dit word gebruikt bij mensen die van zichzelf mooie en sterke nagels hebben.
Bij afgekloven nagels gebruik je gel/acryl. Een goede nagelstyliste zet gel/acrylnagels die eruit zien als je eigen nagels!
Bij afgekloven nagels gebruik je gel/acryl. Een goede nagelstyliste zet gel/acrylnagels die eruit zien als je eigen nagels!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Laat je dit ook doen bij een nagelstyliste?
Wat zijn daar ongeveer de kosten van?
Ik heb van mijzelf wel sterkte en lange nagels.
Ik heb een keer gelnagels gehad maar ik moest om de 2/2,5 week het weer laten opvullen omdat mijn nagels erg snel groeien.
Wat zijn daar ongeveer de kosten van?
Ik heb van mijzelf wel sterkte en lange nagels.
Ik heb een keer gelnagels gehad maar ik moest om de 2/2,5 week het weer laten opvullen omdat mijn nagels erg snel groeien.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Ziet er mooi uit idd. Ik wil eigenlijk ook net nagels (waarschijnlijk acryl) en dan niet zo heel lang hoor. Het is gewoon net als jij dat ze m'n afgekloven nageltjes niet zien en dat ik er ook niet aan kan komen
Gast- Gast
Roza schreef:Dit word gebruikt bij mensen die van zichzelf mooie en sterke nagels hebben.
Dat klopt niet echt.. Gel is juist uitermate geschikt voor mensen met mooie sterke nagels van zichzelf. Alleen voor een extra hard/mooi laagje dus.. Dit is in principe hetzelfde, maar nieuw materiaal/werkwijze..
Gast- Gast
Ik heb ze 3 weken geleden laten zetten.
Ik heb van te voren nog even gebeld of dit ook geschikt was voor nagelbijters. Dat was geen probleem en 3 weken terug waren het hele kleine nagels. Het is geen verlenging, maar een versteviging van je eigen nagels.
Nu zie ik na 3 weken pas hoe hard mijn nagels eigenlijk groeien.
A.s donderdag ga ik voor de 2e keer. Als je het pas hebt laten doen moet je iets eerder terugkomen.
Ik heb er € 27,50 voor betaald. Ben benieuwd of ze er nu alles vanaf halen of het alleen bijvullen.
Ik heb van te voren nog even gebeld of dit ook geschikt was voor nagelbijters. Dat was geen probleem en 3 weken terug waren het hele kleine nagels. Het is geen verlenging, maar een versteviging van je eigen nagels.
Nu zie ik na 3 weken pas hoe hard mijn nagels eigenlijk groeien.
A.s donderdag ga ik voor de 2e keer. Als je het pas hebt laten doen moet je iets eerder terugkomen.
Ik heb er € 27,50 voor betaald. Ben benieuwd of ze er nu alles vanaf halen of het alleen bijvullen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: